Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skuffet over deltakerne i år. Veldig kjedelige folk. Gøyere når det er folk som ikke er helt "normale" som Frank osv :P

Anonymkode: 527f7...8c4

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skuffet over deltakerne i år. Veldig kjedelige folk. Gøyere når det er folk som ikke er helt "normale" som Frank osv :P

Anonymkode: 527f7...8c4

Det er jo slik i år

Anonymkode: e6a38...37f

Skrevet

Artikkel om Marit på Dagbladet.no i dag. Kan mye mulig bety at Silje velger Marit, og at Mariy taper.

At Marte er på God Kveld Norge er et villspor, alle skjønner at Silje ikke velger henne.

Anonymkode: 26ae2...6f2

Skrevet

Artikkel om Marit på Dagbladet.no i dag. Kan mye mulig bety at Silje velger Marit, og at Mariy taper.

At Marte er på God Kveld Norge er et villspor, alle skjønner at Silje ikke velger henne.

Det var jo du?

Skrevet

Det var jo du?

Ja, det var meg, ja, det sier seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det var meg, ja, det sier seg selv.

Det var du som drev og sa at de som er med på god kveld Norge går ut av farmen og kjefta når noen nevnte at Stig var der

• Liker 1
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

De er voksne unger

Skrevet

Da mener jeg familien såklart

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. I morgen blir familien mest sannsynlig splitta.

:hoppendeglad: 

• Liker 1
Skrevet

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. I morgen blir familien mest sannsynlig splitta.

Jeg liker egentlig ikke å splitte familiemedlemmer, men i dette tilfellet tror jeg det er det beste for alle (i hvertfall for oss tv-tittere). :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Kommentarene fra Silje (og Marit og Charlotte) og at Marte er en mann synes jeg er direkte usmakelig. Måten de sier det på er veldig nedlatende og som det å være godt trent er noe veldig negativt.

Marte har vist at hun er real og raus (delte sjokoladen sin med alle, i motsetning til "familien" som stjeler fra fellesen). Hun har også holdt seg inne med alle der og er ikke den som mobber andre.

Anonymkode: 867d8...add

• Liker 10
Skrevet

Kommentarene fra Silje (og Marit og Charlotte) og at Marte er en mann synes jeg er direkte usmakelig. Måten de sier det på er veldig nedlatende og som det å være godt trent er noe veldig negativt.

Marte har vist at hun er real og raus (delte sjokoladen sin med alle, i motsetning til "familien" som stjeler fra fellesen). Hun har også holdt seg inne med alle der og er ikke den som mobber andre.

Marte er det eneste normale kvinnemennesket som er igjen der inne. 

Gjest Belle âme
Skrevet

Dei har til og med gitt Marte et nytt namn: Martin.

Gjest Stringfellow1
Skrevet

enkelte av deltakerne der inne får det til å høres så negativt ut, at en kvinne faktisk er i veldig god form.

kanskje de føler seg veldig sjalu, og er bekymret for å møte henne i en eventuell tvekamp? 

Skrevet

Dei har til og med gitt Marte et nytt namn: Martin.

Er det sant? Fy søren, så ufyselige de er. 

Anonymkode: 5dbf2...9f4

• Liker 3
Skrevet

Marte er det eneste normale kvinnemennesket som er igjen der inne. 

Jeg liker egentlig Charlotte også, men hadde fått mer respekt for henne om hun forsvarte Marte. Men hun er sikkert redd for at Silje skal velge henne, så hun jatter vel bare med... 

Skrevet

enkelte av deltakerne der inne får det til å høres så negativt ut, at en kvinne faktisk er i veldig god form.

kanskje de føler seg veldig sjalu, og er bekymret for å møte henne i en eventuell tvekamp? 

Ja, garantert sjalusi og misunnelse som ligger bak, og at Silje vil rettferdiggjøre hvorfor hun enten ikke velger Marte - eller hvorfor hun kommer til å tape mot Marte. 

Synes likevel de kunne holdt seg for god for å være så nedlatende mot Marte. Bedre å snakke om at de frykter henne som konkurrent enn "jaja, hvis det å være mann gir a hytte og bil, så værsegod, men glad JEG er jente" 😳😷

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...