Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Hoppetaugutten
Skrevet

Hvorfor er du glad for det? Den var jo så sykt spennende, all konflikten mellom Olav og Finn og Frank som drev og sa "Dæ æ han Finn sin feil" :skratte:

• Liker 2
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Det virker ikke som om det er så veldig farlig med "spoilere" her (å snakke om det som eventuelt vises og avslører noe på disse "neste gang på Farmen"-klippene.) Er det nødvendig å skrive det i spoilertag?

Skjult innhold

JA! Nå tør jeg ikke lese lenger ned her i tilfelle du skriver noe likevel. :P

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Du trur Marte er sterkare enn André, Eilief og Øystein? Du meiner vel kanskje mentalt?

Andre .... kanskje ... kan bli spennende, derfor håper jeg på de to i finalen. Øystein og caprinofiguren .....helt klart, har ikke en tjangs mot Marte i helv.... . Hjelpesløse femikladder fullstendig blotta for personlighet og utstråling. Like gørr kjedelige som "familien". Vekk med de så fort som mulig. Og forresten TV 2  .... bruk et annet castingbyrå neste gang.

Anonymkode: ea1f2...679

Skrevet

Da kan jeg berolige deg med å si at jeg ikke kommer til å skrive noe som inneholder et snev av spoiler uten å sette det i spoilertag!

Jeg håper du torde å lese lenger ned allikevel, så du får med deg dette. :hallo:

Takk! :kyss:

Gjest Citronella
Skrevet

Andre .... kanskje ... kan bli spennende, derfor håper jeg på de to i finalen. Øystein og caprinofiguren .....helt klart, har ikke en tjangs mot Marte i helv.... . Hjelpesløse femikladder fullstendig blotta for personlighet og utstråling. Like gørr kjedelige som "familien". Vekk med de så fort som mulig. Og forresten TV 2  .... bruk et annet castingbyrå neste gang.

Anonymkode: ea1f2...679

Du kan ikke kalle Øystein en femikladd. Kjedelig på TV, ja. Men knallsterk i kamp garantert. En toppidrettsutøver har både kropp og mental styrke. Andre er altfor opptatt å bli bekreftet og sett. Sånt sett er han en kjerring. 

Eilev Askeladd er en sympatisk luring. Sterk og ung. Tipper Eilev og Marte i finalen. 

Skrevet

Enig at Eilev er en sympatisk luring. Han har skjønt å holde seg inne med alle der, og hadde også veldig flaks som storbonde at han kunne velge en utfordrer 😉 

Håper Silje ryker. Rart å tenke på at jeg heiet på hu i starten 😅😜 

Anonymkode: 867d8...add

• Liker 3
Skrevet

Det var egentlig ganske idiotisk og tullete med heile dette skuespillet om eventuelt oppkjøp av gården, hvor alle deltakerne der inne sitter og ser veldig bekymret ut for at de kanskje skal bli kastet ut fra gården. Men dette er jo faktisk ikke noe annet enn ett TV-program.

Dersom alle deltakerne der inne faktisk hadde blitt kastet ut fra denne gården, så ville det sannsynligvis ikke blitt noen fleire episoder av dette programmet heller. Men mindre deltakerne blir forflyttet ut til noen små tømmer-hytter ute i skogen eller noe da, og skal kjempe videre for tilværelsen sin der. Omtrent slik som enkelte av Farmen-utfordrerne gjorde, i alle fall for ett par år siden..

Anonymkode: 3455d...2a2

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så reklame for et innslag med Marte på God Kveld Norge i morgen, Håper virkelig ikke det betyr at hun blir 2.kjempe og ryker. Jeg har lyst at Marte skal vinner hele greien.

Endret av Faith-
Skrevet

Så reklame for et innslag med Marte på God Kveld Norge i morgen, Håper virkelig ikke det betyr at hun blir 2.kjempe og ryker. Jeg har lyst at Marte skal vinner hele greien.

Å nei!

*Jeg MÅ slutte å lese her inne*

:sukk:

Skrevet

Håper Marit ryker 

Anonymkode: e6a38...37f

• Liker 3
Skrevet

Andre vinner tenker jeg.

Eller kanskje noen andre enn han 

Skrevet

Eller kanskje noen andre enn han 

Det er mulig ja. Jeg tror en av deltakerne vinner.

• Liker 6
Skrevet

Da blir det i alle fall ikke kunnskap i neste tvekamp, det avslørte TV2 nå.

Skrevet

Da blir det i alle fall ikke kunnskap i neste tvekamp, det avslørte TV2 nå.

Hvor?

Skrevet

Hvor?

I en snutt nå, reklame for søndagens episode.

Skrevet

Det avslørte jo ingenting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...