AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #1701 Skrevet 4. november 2015 Utfra hva Silje sa mot slutten, tror jeg hun velger den hun har størst sjanse for å vinne over. Og da bør hun velge Marit.Jeg var på Farmen på mandag, det er flott der oppe! Anonymkode: 293bd...e08 1
Gjest Hold the door Skrevet 4. november 2015 #1702 Skrevet 4. november 2015 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
Apis Skrevet 4. november 2015 #1703 Skrevet 4. november 2015 En eller annen gang må jo de som samarbeider, også begynne å konkurrere, reint konkurransemessig så vil vel det smarteste for Silje være å velge Marit eller Charlotte , siden det er andrekjempen som velger gren 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1704 Skrevet 5. november 2015 Jeg håper det blir en ordentlig kamp dersom Silje velger Marit, at Marit ikke velger å "gi opp" (ikke gjøre sitt beste) fordi hun synes det blir kjedelig og trist uten Silje på gården og da heller selv vil være den som må dra.Uansett hva som skjer så er det vel ganske sikkert at Silje eller Marit blir storbonde neste uke? Silje tror jeg helt sikkert kommer til å velge Marte som førstekjempe.Silje har sagt hun ikke tar Marte. Og Silje blir i alle fall ikke storbonde neste uke. 😉 Hvis hun ryker kan hun ikke velge seg selv, og hvis hun vinner tviler jeg på at andrekjempen velger den til storbonde som valgte andrekjempen.. Anonymkode: 867d8...add 1
Gjest Hold the door Skrevet 5. november 2015 #1705 Skrevet 5. november 2015 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
Gjest Belle âme Skrevet 5. november 2015 #1706 Skrevet 5. november 2015 Jeg tenker Silje aldri kommer til å velge Marit, og da står hun igjen med Marte og Charlotte. Marte tror jeg er den sterkeste deltageren blant alle jentene, og kanskje blant alle totalt. Hun virker å være ekstremt godt trent, og samtidig ganske smart også. Tror hun er den mest sannsynlige vinneren i en tvekamp mot Silje, uansett gren.Derfor tipper jeg det blir Charlotte. Anonymkode: 45472...ae5Du trur Marte er sterkare enn André, Eilief og Øystein? Du meiner vel kanskje mentalt?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1707 Skrevet 5. november 2015 Ja, det fikk jeg med meg at hun sa.Jeg tenkte at familien ville bestå og at de ville velge hverandre til storbonde når det ble uunngåelig at to av dem måtte møte hverandre i kamp, men etter de siste episodene så er jeg ikke så sikker lenger og jeg tror du har rett, selv om jeg ikke ser det som umulig at Silje blir storbonde hvis Marit blir andrekjempe og taper tvekampen, (med mindre hun føler seg skikkelig dolka i ryggen, da vet jeg ikke hvem hun kommer til å velge. Kanskje Charlotte?) Dersom Charlotte er den som ryker så tror jeg det blir Marte, Øystein eller muligens Marit som blir storbonde neste uke. Om hun velger Marit tror jeg kommer an på hvordan familiedynamikken er og om de får "ordnet opp" før valget, og selv om det ikke er noe drama i familien så tror jeg ikke Charlotte velger Silje til storbonde. Litt fordi hun allerede har vært storbonde, og litt fordi hun kanskje blir litt skuffet og da velger det andre familiemedlemmet. Nei, dette ble vanskelig å tenke seg til. Marit vil selvfølgelig føle seg dolket av Silje hvis Silje velger henne som andrekjempe. Man merket jo feks på hvor avvisende de var mot Charlotte at Marit forventer at Silje velger Charlotte før henne. Hvis Silje mot formodning velger Marit, og Marit ryker tror jeg Marit velger Eilev til storbonde. Hvis Silje ryker mot Charlotte eller Marte tror jeg hun velger Marit til storbonde. Hvis Silje velger Marte, og Marte mot formodning ryker, tror jeg hun velger Eilev som storbonde. Hvis Silje velger Charlotte og Charlotte ryker, tror jeg hun velger Øystein som storbonde 😄 Anonymkode: 867d8...add 1
Salka Skrevet 5. november 2015 #1708 Skrevet 5. november 2015 Håper hun velger Marit og at Marit blir blodig fornærmet og eitrandes føirrbainna! Håper da Marit vinner av de to. Hun som lager mest liv der inne. Silje er bare falsk og teit. 1
Adelia Skrevet 5. november 2015 #1709 Skrevet 5. november 2015 Hvem er dette? Altså damen til venstre. 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1710 Skrevet 5. november 2015 Håper hun velger Marit og at Marit blir blodig fornærmet og eitrandes føirrbainna! Håper da Marit vinner av de to. Hun som lager mest liv der inne. Silje er bare falsk og teit. faktisk enig, selv om jeg ikke kan fordra måten Marit fremstår på. Men Silje er farlig sleip, så det hadde vært godt å få henne ut. Og så må jeg si at jegfìķk vondt av Charlotte nå. Snakk om tydelig utestenging altså! 😕 Anonymkode: 259fa...148
Gjest Hold the door Skrevet 5. november 2015 #1711 Skrevet 5. november 2015 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1712 Skrevet 5. november 2015 Hvem er dette? Altså damen til venstre. En av utfordrerene som måtte dra. Anonymkode: 259fa...148
Adelia Skrevet 5. november 2015 #1713 Skrevet 5. november 2015 En av utfordrerene som måtte dra.Anonymkode: 259fa...148Ah, selvfølgelig. Det var jo et klipp fra forrige uke. Skjønte ingenting når hun dukket opp i gårsdagens episode. Så på farmen mens jeg satt på KG. Så ikke alt man får med seg.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1714 Skrevet 5. november 2015 faktisk enig, selv om jeg ikke kan fordra måten Marit fremstår på. Men Silje er farlig sleip, så det hadde vært godt å få henne ut. Og så må jeg si at jegfìķk vondt av Charlotte nå. Snakk om tydelig utestenging altså! 😕Anonymkode: 259fa...148Silje er nok ikke farlig sleip. Hun er bare dum. Hun tror selv at hun er en som spiller spillet bra. Men hun blir jo bare avslørt hele tiden, og "spillet" hennes har ført til at hun nå ble førstekjempe. For en taktiker, altså. Anonymkode: 26ae2...6f2 2
Gjest Hold the door Skrevet 5. november 2015 #1715 Skrevet 5. november 2015 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
Gjest Gjest_Hoppetaugutten Skrevet 5. november 2015 #1716 Skrevet 5. november 2015 Jeg håper det blir en ordentlig kamp dersom Silje velger Marit, at Marit ikke velger å "gi opp" (ikke gjøre sitt beste) fordi hun synes det blir kjedelig og trist uten Silje på gården og da heller selv vil være den som må dra.Uansett hva som skjer så er det vel ganske sikkert at Silje eller Marit blir storbonde neste uke? Silje tror jeg helt sikkert kommer til å velge Marte som førstekjempe.Åpenbart så vil hun velge jasdeed som førstekjempe som hevn, det visste jeg fra før jasdeed ble valgt som storbonde 1
Gjest Hold the door Skrevet 5. november 2015 #1717 Skrevet 5. november 2015 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
Gjest Gjest_Hoppetaugutten Skrevet 5. november 2015 #1718 Skrevet 5. november 2015 Det er jo fortsatt en måneds tid igjen til finalen?
Gjest Hold the door Skrevet 5. november 2015 #1719 Skrevet 5. november 2015 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
Gjest Gjest_Hoppetaugutten Skrevet 5. november 2015 #1720 Skrevet 5. november 2015 Det er en ekstra uke i årets Farmen i hvert fall Og det synes jeg er kjekt, jeg vil aldri at Farmen skal ende Jeg heier på Andre, jeg ser for meg han og Marit i finalen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå