Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaz er en kjempekar som får opp humøret og humoren på gården. 

Jeg er helt enig. Synd han ikke var med fra starten. Det samme gjelder Habiba

• Liker 1
Skrevet

I linken din hevder André at påstandene om at han spiller bak kamera ikke stemmer, og at han er slik han blir fremstilt.

Farmens pressekontakt sier imidlertid at "André deltok i høyeste grad i dette spillet, både «on» og «off» kamera." Han sier også at André ikke er et mobbeoffer og at jentene ikke er mobbere. (Herfra, men krever innlogging.)

Når André går ut i avisa og forteller at han ble fryst ut, mobbet og at de andre oppførte seg jævlig mot ham med Marit i spissen, samtidig som han nekter for å ha deltatt i spillet "off" kamera, så skjønner jeg godt at Marit tar til motmæle.

Selvfølgelig kommer ikke Marit bort fra det hun har sagt og gjort der inne, som er fanget på kamera, men det er en unyansert versjon (når det gjelder Marit vs. André), mye på grunn av at André bevisst unngikk å oppføre seg på samme måte da kameraene var der (hvis det stemmer), men også fordi han nå snakker ut, uten å innrømme at han tok mye mer del i spillet enn det som kommer frem på tv. (Da legger jeg til grunn at det pressekontakten uttaler stemmer. Det er heller ikke så vanskelig for meg å tro da jeg ikke har glemt de sidene av seg selv André viste de første ukene inne på Farmen.)

AMEN! En sak har alltid to sider, og det virker det som om mange har glemt!

Det er jo snakk om mobbing hver eneste sesong, men det skal så lite til. Dårlig oppførsel er det absolutt, men mobbing er det ikke. Man rotter seg kanskje sammen og vil ha en ut av SPILLET, og det skal sikkert lite til før folk går deg på nervene der inne. Som du sier så oppførte jo ikke Andrè seg så bra de første ukene, og han har lagt opp litt til det selv også. Silje prøvde blant annet å rekke ut en hånd når ho var storbonde, uten at det hjalp. Jeg skjønner jo at når han oppfører seg nedlatende gang på gang så gir de opp. Uten at det selvfølgelig unnskylder alt som blir sagt og gjort der inne.  

Anonymkode: 75778...ab1

• Liker 2
Skrevet

I linken din hevder André at påstandene om at han spiller bak kamera ikke stemmer, og at han er slik han blir fremstilt.

Farmens pressekontakt sier imidlertid at "André deltok i høyeste grad i dette spillet, både «on» og «off» kamera." Han sier også at André ikke er et mobbeoffer og at jentene ikke er mobbere. (Herfra, men krever innlogging.)

Når André går ut i avisa og forteller at han ble fryst ut, mobbet og at de andre oppførte seg jævlig mot ham med Marit i spissen, samtidig som han nekter for å ha deltatt i spillet "off" kamera, så skjønner jeg godt at Marit tar til motmæle.

Selvfølgelig kommer ikke Marit bort fra det hun har sagt og gjort der inne, som er fanget på kamera, men det er en unyansert versjon (når det gjelder Marit vs. André), mye på grunn av at André bevisst unngikk å oppføre seg på samme måte da kameraene var der (hvis det stemmer), men også fordi han nå snakker ut, uten å innrømme at han tok mye mer del i spillet enn det som kommer frem på tv. (Da legger jeg til grunn at det pressekontakten uttaler stemmer. Det er heller ikke så vanskelig for meg å tro da jeg ikke har glemt de sidene av seg selv André viste de første ukene inne på Farmen.)

Selvfølgelig nekter pressetalsmannen til Farmen for at Andrè blir mobbet! De fikk jo massiv kritikk i fjor, fordi seerne var vitne til massiv mobbing og utfrysing av en deltaker. Kamera eller ikke kamera har ingenting å si når det gjelder Marit. Alle de fire utfordrerne hadde samme karakteristikk av henne, uavhengig av hverandre, at hun var falsk, at hun baksnakker og er en mobber! Jeg tror vi hadde blitt rystet langt inn i sjelen om vi fikk være vitne til alt hun bedriver av bakvaskelse, sladder og drittslenging.Tror du Habiba som ble "tatt inn i varmen" (tilsynelatende) av de to damene hadde gått ut og sagt dette, pluss valgt henne som annenkjempe, om det virkelig ikke stemte? Aldri om hun hadde! Jeg er overbevist om at det var rettferdighetssansen til Habiba som gjorde utslaget, noe hun selv også ga uttrykk for gang etter gang.

Jeg kjenner til typen så alt for godt (Marit altså). Ikke all verdens flatterende filming kan gjøre henne til et godt menneske, og ikke all verdens "uheldig" vinkling kan gjøre henne verre enn hun er. Sorry å måtte si det.. Melder man seg på en realityserie som halve Norge ser på og er ei drittkjerring, ja, da vil bortimot alle som ser på faktisk se at det er det hun er. Vil man være med på leken osv...

Anonymkode: f2ec2...9f6

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor har vi egentlig aldri sett deltakerne mate de papegøyene som holder til på det storbonde-loftet?

Og hva matet man egentlig slike papegøyer med, spesielt i 1915?  :fnise:

Anonymkode: 3455d...2a2

Det er ikke papegøyer, men undulater. De blir vel foret med frø kan jeg tenke meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper i alle fall at Marit blir valgt til første kjempe i kveld....

• Liker 1
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Håper Jazz velger Silje ikveld og at hun velger Marte som 2.kjempe og at Marte knuser henne i tvekampen! Familiefaenskapen må bare skilles. Er så lei av dem, særlig Silje siden hun er så sykt falsk. Marit skaper ihvertfall liv der inne selv om hun er frekk og bitchy, så håper hun blir en stund til. Er jo intriger og krangling som er gøy, kjedelig om alle skal være bestiser hele tiden. Jazz er forresten en kjernekar! Digger den fyren! Skikkelig kul type. Håper han blir en stund. 

• Liker 1
Skrevet

Håper Marit eller Silje blir førstekjempe. Spennende å se om noen av de tør å velge Marte, eller om de tar familiemedlemmet, Charlotte. :)

Anonymkode: bc75e...593

Skrevet

Tar de Charlotte håper jeg hun tør å si ifra og lage litt bråk! 

• Liker 2
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Spennende å se hve Jas velger!

Jeg liker også ham, kul type. Håper de greier ukesoppdraget, men mistenker at noen kommer til å sabotere..

• Liker 2
Skrevet

Jeg håper Silje blir valgt. Makan til sjefete og falsk. Hu og Marit trengs å bli splittet. 

• Liker 2
Skrevet

Han har jo sagt at han gjennomskuet Silje med det samme, så da er det vel et reelt håp om at han velger henne til førstekjempe.

• Liker 2
Skrevet

Jeg håper Silje blir valgt. Makan til sjefete og falsk. Hu og Marit trengs å bli splittet. 

Ja, det skulle jeg også kommentere! 😆

Lurer på hvem hun da tar som annenkjempe.. 🤔 Hun kommer til å slite 😅

Anonymkode: 867d8...add

• Liker 1
Skrevet

Ja, det skulle jeg også kommentere! 😆

Lurer på hvem hun da tar som annenkjempe.. 🤔 Hun kommer til å slite 😅

Å hei, siterte feil person! 😂

Skulle sitere den som sa at Jaz har sagt han gjennomskuet Silje 😉 Veslefrikk, var det visst! 

Skrevet

Jeg håper i alle fall at storbonden velger Marit som første kjempe denne uken. Det kan bli virkelig interessant hvem den kjerringa velger til sin andre kjempe. Kanskje vi da får brutt om den lille "familien" der inne også. Marit kan sikkert finne på å velge en av de "gode venninnene" sine der inne som motstander. Selv om Marit likevel skulle komme seg tilbake igjen etter tvekampen, så måtte hun i så fall slårr ut en av de andre kvinnfolka der inne. Dermed er det ikke garantert at resten av den "familien" ønsker henne velkommen med åpne armer etterpå....

Skrevet

Har begynt å like Marte i det siste. Håper hun kommer langt:)

• Liker 6
Skrevet

Har begynt å like Marte i det siste. Håper hun kommer langt:)

Enig! 

Skrevet

Jøss, her inne var det fryktelig lite aktivitet i kveld.

Er det ingen som har fått med seg at det faktisk skal komme en splitter ny episode i kveld ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...