Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ein "allianse" eller "avtale" der inne på Farmen-gården, er vel egentlig verdt null og niks.

Dette er jo tross alt en konkurranse, og deltakerne setter selvfølgelig seg selv fremst for å komme lengst mulig...

Anonymkode: 3455d...2a2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

De kvinnfolka der inne virker iallefall temmelig dobbeltmoralske og hyklerske, mener nå jeg. De klager og sutrer og baksnakker over oppførselen til alle andre der inne. Men samtidig er dem minst like ille selv... :angry:

• Liker 5
Skrevet

Bare jeg som merket at det sto (Mari 21) når Marit snakket til skjermen? :fnise:

Anonymkode: bc75e...593

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor har vi egentlig aldri sett deltakerne mate de papegøyene som holder til på det storbonde-loftet?

Og hva matet man egentlig slike papegøyer med, spesielt i 1915?  :fnise:

Skrevet

Bare jeg som merket at det sto (Mari 21) når Marit snakket til skjermen? :fnise:

Anonymkode: bc75e...593

Måtte glise litt da, hun så litt "glad full" ut når hun ble intervjuet etter dugnaden, tror tv2 gjorde det bevist. Det er jo en konkurranse der alle gjør det de mener er riktig for å komme lengst mulig, og til slutt så må jo alle som er igjen i en allianse nødvendig vis bli konkurrenter

Skrevet

Jeg lurer på hva en inder egentlig gjør på en norsk gård i 1915 ?    :fnise:

Gjest chisandra
Skrevet

Jeg synes Marit får ufortjent mye dritt og hets, særlig på Facebook.

Kikket innom Farmen på Facebook. Der var det mange gærne kjerringer. :)

Skrevet

Lurer på hvem som blir 1.kjempe på onsdag. Har en dårlig følelse på at det blir Silje, og at hun velger Charlotte som 2.kjempe. Tviler på at hun tørr å velge Marte! 

Skrevet

Måtte se på klippet som var lagt ut på tv2.no av hele krangelen til Marit og Habiba. Har ikke ord! Marit graver sin egen grav.. 

Så på det klippet nå, og fy for ei røy Marit er! Habiba kunne gå ut med ryggen rak etter dette. Må nå nesten tro at venner og kollegaer av Marit reagerer på dette, men selvfølgelig er det ingen som sier det direkte til henne. Marit selv virker ikke til å skjønne hvordan hun er, sikkert fordi hun er så vant til å slarve og slenge med leppa om folk ute også.

Skrevet

De kvinnfolka der inne virker iallefall temmelig dobbeltmoralske og hyklerske, mener nå jeg. De klager og sutrer og baksnakker over oppførselen til alle andre der inne. Men samtidig er dem minst like ille selv... :angry:

Å sånn er de helt sikkert utenfor farmen også. Sånne går det ikke an å forholde seg til for du vet ikke hvor du har dem.

Skrevet

Marit kan ikke annet enn å takke seg selv, for at folk reagerer såpass hardt. Det er ikke akkurat lovord hun kommer med, derimot ganske mange ufine stikkere. Hvis hun er slik i virkeligheten, forstår jeg ikke hvordan andre klarer å forholde seg til henne.

Skrevet (endret)
Skjønner virkelig ikke folk at dette er TV? Man går sammen dag ut og dag inn, 24/7 i flere uker, det er mye arbeid og lite mat.  I tillegg blir dette klippet ned til 3(!!) timer med TV i uka, vi får ikke med oss alt. De filmer eller ikke alt som skjer, så det ligger nok mye mer bak enn det vi ser. Selvfølgelig er det lettere å slenge med leppa og sånne ting der inne. Noen velger også å spille hardt for å komme seg lengst mulig, for som dere sikkert så er dette er spill ! Sier ikke at jeg godtar alt som blir sagt der inne, men man er i sikkert i en presset situasjon og det er lett å gå på en smell. Man går lei av folk, og folk velger å slenge med leppa og gi uttrykk for det man mener. De lever i en boble, som vi tilskuere sikkert ikke kan forestille oss engang.

Når alle var venner og ting bare var fryd der inne så klager folk på det, men nå som det er litt action, spilling og ja også baksnakking så er det feil. 

Tillegg er det fælt å sitte å lese all dritten på forumer og facebook for tiden. Marit har ikke oppført seg bra, men halve Norge sitter å slenger mer dritt og verre kommentarer mot henne igjen. Her snakker man om at deltakerne er dobbeltmoralske, men hva er vi da? I det ene øyeblikket sier vi at det ikke er god oppførsel også sitter vi å lirer av oss den ene kommentarer etter den andre. (Gjelder ikke alle, mange har vett nok til å være saklige også). Deltakerne har selvfølgelig meldt seg på dette programmet selv og må tåle kritikk, men det er da måte på!

Endret av jealhk94
  • Liker 4
Skrevet

Men tror du Marit og Silje kunne funnet på å velge hverandre som andrekjempe? Det klarer ikke jeg å se for meg.

Nei, jeg tror de støtter hverandre uansett. 

Anonymkode: 867d8...add

Skrevet

Episoden i går syntes jeg var kjempebra. Rett og slett underholdende!  Jaz er en kjempekar som får opp humøret og humoren på gården. Håper han får være en stund! 

• Liker 2
Skrevet

Når alle var venner og ting bare var fryd der inne så klager folk på det, men nå som det er litt action, spilling og ja også baksnakking så er det feil. 

Hæ? Feil? Hvem som sier det er feil? Er jo dritkult!

Anonymkode: 26ae2...6f2

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Du kan ta med deg hverdagsrasismen og geipen din og pelle deg ut av tråden om du ikke har noe fornuftig å komme med.

Skrevet

Marit tar ingen selvkritikk og skylder på Andre for ar hun blir dårlig fremstilt på TV. Fy faen.. Det er selvsagt trist at hun får hatmeldinger, men å skylde på Andre!?

http://m.kjendis.no/2015/11/02/kjendis/farmen/reality-tv/tv_2/tv_og_medier/41782321/?www=1

Anonymkode: 26ae2...6f2

• Liker 6
Skrevet

Fnise, fnise altså! :rolleyes:

Det er synd på sånne som deg.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke unaturlig med indere på en norsk gård. Min familie har drevet gård her i landet i flere hundre år, og de hadde blant annet indere som sesongarbeidere. 

Anonymkode: ace7a...422

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...