AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1621 Skrevet 2. november 2015 Med den gjengen som er igjen nå, er dette så gørra kjedelig at vi kan like gjerne se på et finsk fjernsynteater fra 70-tallet. Håper virkelig Andre og Marte tar "styringa" snart, og får rensket opp blandt trønderheksa og de personlighetsløse .... Utrolig dårlig jobb de har gjort med castingen i år !Anonymkode: ea1f2...679Blir ikke mye liv på Andrè hverken ene eller andre veien der inne tror jeg. Han fikk jo beskjed inne på Farmen at broren hans plutselig var død. Han valgte å ikke forlate Farmen, noe han angrer bittert på den dag i dag. Fikk dra en lynkjapp tur hjem til begravelsen og det var alt. Jeg mener han egentlig burde ha blitt overtalt til å avslutte oppholdet jeg da, for jeg er usikker hvor kompetent en er til å ta en slik stor avgjørelse under de forutsetningene en er i på Farmen. Og nå man i tillegg er helt i sjokk etter å brått ha mistet sin siste gjenlevende bror. Dette er for øvrig ikke noe sladder eller noe altså. Alt har ligget ute i flere aviser, f.eks VG og Tv2 for de som ikke har fått det med seg. Jeg vet ikke når i oppholdet han fikk vite det, men jeg forsto det slik at det var en stund igjen. De andre deltakerne fikk vite det, og det gjør jo den bedritne oppførselen til Heksa enda verre! Anonymkode: f2ec2...9f6 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1622 Skrevet 2. november 2015 Men det er ikke relevant. Hvis man ikke stoler på den man inngår avtale med, så får man la være å inngå avtale da. Når man velger å inngå en avtale med noen, så er man forpliktet i henhold til avtalen. Fakta her er at Marit holdt sin del av avtalen mens Habiba har brutt den. Hva så? Poenget er jo at Habiba fant ut at Marit er en bitch. Anonymkode: 26ae2...6f2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1623 Skrevet 2. november 2015 Jeg respekterer ikke avtalebrudd. Hva med Silje og Marit som gikk bak Charlottes rygg og fikk i stand en avtale som "skulle" ført til at Habiba skulle velge Charlotte. Har ikke "familien" noen avtale? Anonymkode: 26ae2...6f2 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1624 Skrevet 2. november 2015 Det er litt merkelig at i starten av denne sesongen klagde seerne på at det var for lite action i år i forhold til i fjor. Men, nå når det hele er blitt nesten like ille som i fjor da er det plutselig ikke greit lenger, da er det mobbing og viktigst å få ut de som lager action/bråk så fort som mulig Jeg håper kranglefantene blir der inne så lenge som mulig jeg Anonymkode: 3ab18...379Hvem er det som sier det ikke er greit lenger..?Og er det noen som gjør det, så er det ikke de samme som klaget over for lite action! Er det så vanskelig å forstå. Anonymkode: 26ae2...6f2 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1625 Skrevet 2. november 2015 Og "selv om" Marit er en bitch, så håper jeg selvsagt hun blir så lenge som mulig! Nå ble det litt gøy med Farmen igjen! Anonymkode: 26ae2...6f2
Salka Skrevet 2. november 2015 #1626 Skrevet 2. november 2015 Blir ikke mye liv på Andrè hverken ene eller andre veien der inne tror jeg. Han fikk jo beskjed inne på Farmen at broren hans plutselig var død. Han valgte å ikke forlate Farmen, noe han angrer bittert på den dag i dag. Fikk dra en lynkjapp tur hjem til begravelsen og det var alt. Jeg mener han egentlig burde ha blitt overtalt til å avslutte oppholdet jeg da, for jeg er usikker hvor kompetent en er til å ta en slik stor avgjørelse under de forutsetningene en er i på Farmen. Og nå man i tillegg er helt i sjokk etter å brått ha mistet sin siste gjenlevende bror. Dette er for øvrig ikke noe sladder eller noe altså. Alt har ligget ute i flere aviser, f.eks VG og Tv2 for de som ikke har fått det med seg. Jeg vet ikke når i oppholdet han fikk vite det, men jeg forsto det slik at det var en stund igjen. De andre deltakerne fikk vite det, og det gjør jo den bedritne oppførselen til Heksa enda verre!Anonymkode: f2ec2...9f6Huff, stakkars André. Ikke nok med at Heksa over alle hekser behandler han som dritt, han mister broren sin også! Stakkars mann. Hvis Marit er jævlig med han etter det også er jo dama rett og slett ond. 6
Nowayback Skrevet 2. november 2015 #1627 Skrevet 2. november 2015 Jeg respekterer ikke avtalebrudd. Det er et spill, og vi vet at de 2 andre hadde brutt den avtalen hvis de hadde fått sjansen. 2
Nowayback Skrevet 2. november 2015 #1628 Skrevet 2. november 2015 Hva med Silje og Marit som gikk bak Charlottes rygg og fikk i stand en avtale som "skulle" ført til at Habiba skulle velge Charlotte. Har ikke "familien" noen avtale?Anonymkode: 26ae2...6f2Dette blir litt spennende. Hvis Jasdeep blir storbonde, blir fort Marit 1.kjempe. Da har hun et dilemma; tør hun å velge Marte som 2.kjempe og ikke dolke "familien" i ryggen?Lurer forøvrig på hvordan Charlotte oppfattet det å bli utstøtt fra denne "familien"..For guds skyld, la denne bedritne kjerringa Marit ryke ut.. Hun er en mobber, og et surt, bittert og gammelt hespetre.. For å si det mildt. 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1630 Skrevet 2. november 2015 Silje er falsk, horer rundt og slikker alle og enhver opp etter ryggen. Håper Charlotte tar til vettet snart, hun er den mest fornuftige av de tre.Hæ? Om det er smisker du mener så er det bedre å bruke det ordet. Anonymkode: 9e356...86a 2
Rosenrød Skrevet 2. november 2015 #1631 Skrevet 2. november 2015 Fatter ikke at ikke Charlotte tok opp denne saken med de to andre "familiemedlemmene". Jeg hadde vært kjempeforbanna om jeg var henne! 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1632 Skrevet 2. november 2015 Fatter ikke at ikke Charlotte tok opp denne saken med de to andre "familiemedlemmene". Jeg hadde vært kjempeforbanna om jeg var henne!Fordi hun skjønner at da blir hun andrekjempe neste uke... Charlotte er mye smartere enn Silje og Marit. Anonymkode: 867d8...add 3
Gjest Hold the door Skrevet 2. november 2015 #1633 Skrevet 2. november 2015 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
Testosteron Skrevet 2. november 2015 #1634 Skrevet 2. november 2015 Det er jo så åpenbart.I så fall er det enkelt for deg å svare
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1635 Skrevet 2. november 2015 Jeg tror ikke Marit eller Silje som en eventuell førstekjempe tar andrekjempevalget basert på om Charlotte tar dette opp med dem eller ikke.Det tror jeg. Marit og Silje støtter hverandre uansett. De våger ikke velge Marte, siden Marte er sterkere fysisk. Nå vegrer de seg for å velge Charlotte, for hun er jo bare søt og god. Skulle Charlotte derimot ta dette opp med dem og det resultere i en kjempekrangel (vi vet jo hvor lettanntennelig Marit er...), kan dette være nok til at de får en "grunn" til å velge hu (som de nok ser på som svakere enn Marte) som andrekjempe. Anonymkode: 867d8...add 2
Gjest Hold the door Skrevet 2. november 2015 #1636 Skrevet 2. november 2015 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1637 Skrevet 2. november 2015 Blir ikke mye liv på Andrè hverken ene eller andre veien der inne tror jeg. Han fikk jo beskjed inne på Farmen at broren hans plutselig var død. Han valgte å ikke forlate Farmen, noe han angrer bittert på den dag i dag. Fikk dra en lynkjapp tur hjem til begravelsen og det var alt. Jeg mener han egentlig burde ha blitt overtalt til å avslutte oppholdet jeg da, for jeg er usikker hvor kompetent en er til å ta en slik stor avgjørelse under de forutsetningene en er i på Farmen. Og nå man i tillegg er helt i sjokk etter å brått ha mistet sin siste gjenlevende bror. Dette er for øvrig ikke noe sladder eller noe altså. Alt har ligget ute i flere aviser, f.eks VG og Tv2 for de som ikke har fått det med seg. Jeg vet ikke når i oppholdet han fikk vite det, men jeg forsto det slik at det var en stund igjen. De andre deltakerne fikk vite det, og det gjør jo den bedritne oppførselen til Heksa enda verre!Anonymkode: f2ec2...9f6Han har forsatt en bror i live.Men det å miste 2 av brødrene i ung alder og beggge to av hjerteinnfarkt er neppe. Broren døde den 16 septemper. Farmen innspillingen var vell ferdig som rundt den 13 oktober. Så sann halveis inn i farmen dør broren, og vi har vell ikke kommet halveis ennå. Så foreløpig, så har ikke dødsfallet sett på farmen ennå. Men tviler på at Marit bør noe greiere når de får bedskjeden Anonymkode: 5bccd...bbb 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1638 Skrevet 2. november 2015 Måtte le litt av Jasdeep nå Anonymkode: bc75e...593
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #1639 Skrevet 2. november 2015 Har produsentene samlet opp en hel haug med omfattende og veldig vanskelige oppdrag på ein enkelt uke, fordi dem ikke har noe lyst til at storbonden skal få tildelt ein finale-kniv denne uken? Anonymkode: 3455d...2a2 4
Manuboy Skrevet 2. november 2015 #1640 Skrevet 2. november 2015 Marit går meg på nervene og jeg vil ha henne ut, men de som snakker og skriver stygt om henne er ikke så mye bedre. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå