Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den største heksa her er Marit

Hvorfor det?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår godt at Habiba "inngikk avtale ". Hun var i en veldig vanskelig situasjon der hun ikke kjente noen der inne, og at hun brøt avtalen er fullt forståelig.  Jeg tror faktisk at hun ved å gjøre seg til  "alliert " med Silje og Marit har fått med seg mye av baksnakkinga og sluheta som har vært litt skjult for de andre.  Selv om jeg synes vi har sett mye av det vi og! 

Habiba virker knalltøff, på en empatisk og voksen måte. Håper hun slår ut Marit!  Virkelig!! Og at Marit og Silje går litt i seg selv i etterkant og ser hvordan de oppfattes! 

Skrevet

Forstår godt at Habiba "inngikk avtale ". Hun var i en veldig vanskelig situasjon der hun ikke kjente noen der inne

Avtalen var reell. Det var frivillig både å melde seg på Farmen og å inngå avtalen med Silje og Marit. 

Skrevet

Syns bare det er bra at noen endelig skjønner at det Marit (og Silje) driver med ikke er greit:)

Anonymkode: bc75e...593

• Liker 4
Gjest Stringfellow1
Skrevet

vel, dette kan nok bli virkelig interessant.

jeg trodde faktisk at hun Marit skulle velge kunnskap til tvekampen deres....

Skrevet

FAEN jeg hater Marit.

Anonymkode: c08d2...976

• Liker 4
Skrevet

Ja.. Da er mobberen tilbake igjen :)

• Liker 3
Skrevet

Latterlig opplegg. De skulle heller ha fortsett til en av dem var ferdig. Hun gikk videre på flaks. 

• Liker 3
Skrevet

Pokker heller da! Jeg her overhodet ikke noen stor tilhenger av utfordrerne som nettopp har kommet inn. Men jeg hadde håpet at den eldre kjerringa endelig skulle ut av Farmen..

Anonymkode: 3455d...2a2

• Liker 3
Gjest Gjest_wolfofme
Skrevet

den var kjip...gamla skulle gått på huet å ræva ut... .. synd a ikke slo dem ordentlig ned:( 

• Liker 2
Skrevet

De ble så sure når André saboterte, så skal de gjøre det samme selv:fnise:

• Liker 4
Gjest Stringfellow1
Skrevet

det blir sikkert han andre utfordreren som blir utnevnt til storbonde i neste uke da?

Skrevet

Selvinnsikten lenge leve!

Skrevet

Synd at Habiba ikke slo naglene skikkelig ned i når hun hadde så god tid i forhold til Marit, men samtidig så syns jeg det er greit at en utfordrer ryker ut med en gang. 

Hun velger nok den gjenværende utfordreren som ny storbonde

Skrevet

Hykleri og dobbeltmoral er greit å ha. Verden ville ikke ha fungert uten!

Anonymkode: 3455d...2a2

Skrevet

Æsj! Teit opplegg, Marit vant jo bare på flaks. De skulle heller hatt det på tid og at den som hadde slått ned flest nagler innen tiden var ute hadde vunnet. Med dette opplegget ville jo Marit vunnet selv om hun ikke hadde slått ned en eneste nagle. 

Er vel Jazz som blir storbonde nå. Det kan bli interessant, hehe. Tv2 spoilet det jo nesten også siden Silje først sa hun skulle sabotere om Jazz ble storbonde og like etter sier hun at hun driter i ukesoppdraget. Ganske tydelig at han blir storbonde da. Håper han sender Mar(er)it(t) ut i kamp igjen! 

• Liker 3
Skrevet

Hva har manglende kjennskap med dette å gjøre? 

To ukjente mennesker med makt til å sende henne hjem la press på henne til å inngå en avtale hun synes var falsk... Hallo, hva er det du ikke forstår? 

Anonymkode: 867d8...add

• Liker 4
Skrevet

Ren flaks at Marit fikk komme tilbake igjen på gården.

Søren altså..

• Liker 6
Skrevet

To ukjente mennesker med makt til å sende henne hjem la press på henne til å inngå en avtale hun synes var falsk... Hallo, hva er det du ikke forstår? 

Anonymkode: 867d8...add

Silje og Marit alene hadde ikke makt til å sende henne hjem. At hun ikke kjente dem er ikke relevant. Hvis hun syns avtalen var falsk, så kunne hun bare latt være å inngå den. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...