Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synd de ikke kan velge en av utfordrerne som førstekjemper

hvordan vet du det?

Anonymous poster hash: 44231...18d

Videoannonse
Annonse
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Kan den som blir valgt til førstekjempe velge en av hjelperne som andrekjempe?

Ja. Det er bare storbonden som er immun

Skrevet

hvordan vet du det?

Anonymous poster hash: 44231...18d

Jeg vet det ikke. Jeg fikk inntrykk av det av spoileren for neste program

Skrevet

Det var sympatisk av Eilev å velge Øystein som medhjelper siden Øystein ikke hadde fått prøve seg som det før

• Liker 3
Skrevet

Marit og Eilef med frokostgrøten sin:

askeladden_kappaat.jpg

Anonymous poster hash: f2ec2...9f6
  • Liker 8
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Det var sympatisk av Eilev å velge Øystein som medhjelper siden Øystein ikke hadde fått prøve seg som det før

?

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Skrevet

Nysgjerrig på hva Marte griner for kjenner jeg.

Skrevet

Ja, han virker veldig sympatisk og inkluderende.

• Liker 3
Skrevet

Fikk ikke sett slutten. Håper ikke han mannen med det greiene på hodet kom inn

Anonymous poster hash: 651f1...0cf
Skrevet

Fikk ikke sett slutten. Håper ikke han mannen med det greiene på hodet kom inn Anonymous poster hash: 651f1...0cf

Det heter turban. Og heller han enn han andre, men vi får ikke vite før på onsdag hvem som kommer inn.

Anonymous poster hash: edcd3...bf3

• Liker 2
Skrevet

Ja, han virker veldig sympatisk og inkluderende.

Synes Eilev virker veldig festlig og en som holder seg inne med alle der inne. Sympatisk og fin fyr!

Anonymous poster hash: 867d8...add

• Liker 3
Skrevet

De kan mense på doAnonymous poster hash: 44231...18d

Tror du det bare er noe de gjør på do ved behov? Snakk om uvitenhet.

• Liker 2
Skrevet

Marit og Eilef med frokostgrøten sin: askeladden_kappaat.jpgAnonymous poster hash: f2ec2...9f6

Utrolig likt.

• Liker 1
Skrevet

Ikke for å forsvare Marit, men tror André misoppfattet utsagnet hennes litt. At Marit ikke liker han det har vi skjønt, men det hun sa i går kunne vel mange ha sagt. Hadde det f.eks vært en baker der inne som ikke fikk til baksten, hadde man vel lett sagt; " er ikke du baker da"? Tror bare at André ikke tåler så mye fra Marit for at han vet at hun mislkiker han. Hadde Silje sagt det samme, hadde han nok ikke reagert like mye.

Anonymous poster hash: 3ab18...379
  • Liker 2
Skrevet

Jeg kan se for meg at Marit går rundt og hakker mye på Andre, ikke rart han får nok da. Virker som hun er en sånn som bare må gniii det inn når noe går skeis og at hun er skikkelig skadefro. Jeg digget Marit før, synes hun virket som en kul og morsom dame, men nå begynner jeg å endre litt mening om henne.

Og merkelig nok begynner jeg å få litt sympati for Andre, synes det var så koselig å se hvordan han lyste opp i går når han endelig fikk seg en kompis.

Anonymous poster hash: edcd3...bf3

• Liker 10
Skrevet

Ikke for å forsvare Marit, men tror André misoppfattet utsagnet hennes litt. At Marit ikke liker han det har vi skjønt, men det hun sa i går kunne vel mange ha sagt. Hadde det f.eks vært en baker der inne som ikke fikk til baksten, hadde man vel lett sagt; " er ikke du baker da"? Tror bare at André ikke tåler så mye fra Marit for at han vet at hun mislkiker han. Hadde Silje sagt det samme, hadde han nok ikke reagert like mye.

Anonymous poster hash: 3ab18...379

Det går jo på yrkesstoltheten. Synes Marit er ganske hakkete på André. Hun hadde nok ikke sagt noe om Eilev var fiskeren som ikke fikk fisk.

Anonymous poster hash: 867d8...add

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner fortsatt ikke hva André har gjort som gjør at alle misliker han sånn... Eneste konkrete jeg hører er at han er så "sur", men de andre er da vitterlig minst like gretne? Alle er da det innimellom, hvertfall Marit. Hva annet er det han har gjort?

Anonymous poster hash: 7fa47...5d2

• Liker 2
Skrevet

Syns han mørkhudede virker kul jeg. Vidar virker som en slitsom fyr. Typisk sunnmøring.

Vidar er vossing. Hører du virkelig ikke forskjell på dialekten til André og Vidar?

Anonymous poster hash: 9e356...86a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...