Gå til innhold

Farmen 2015

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noe sted man kan se tidligere sesonger av farmen?

sumo og YouTube

Anonymous poster hash: 44231...18d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sumo og YouTube

Fant ikke noe på sumo, så trenger en nærmere forklaring på hvordan jeg finner det der? 😊

Skrevet

Og nok en gang understreker bare Anja at hun ikke klarer å samkjøre liv og lære;

Før førstekjempevalget: "Æ sie det æ mena og står førr det!!"

Etter hun ble valgt som førstekjempe:

"Nei æ e ikke sur, det va veldig forventa!"

Når de går fra bordet: "Nu ska æ bare sove!" "Æ e så førrbanna!!" "Ho ska angre på at ho velgte mæ!" -er jo helt pinlig å se på!

Marit og "big siss" driter seg også totalt ut med den "diskre" smiskingen sin.

Silje er jo så utrolig sladrete og feig når det kommer til stykket!

Anonymous poster hash: 5a884...e94

• Liker 6
Skrevet

Skikkelig observante folk :rolleyes:

Dumt av VG å skrive at "det stemmer" da. Kunne jo vært klippet slik at man så skoene til vinneren, ikke taperen..

• Liker 1
Skrevet

Dumt av VG å skrive at "det stemmer" da. Kunne jo vært klippet slik at man så skoene til vinneren, ikke taperen..

Men hvilken er du ute etter?

Skrevet

Men hvilken er du ute etter?

Hva mener du?

Skrevet

Hva mener du?

Hvilken gammel Farmen sesong var du ute etter? :)

Skrevet

Hvilken gammel Farmen sesong var du ute etter? :)

Fjorårets spesielt..

Skrevet

Nei, det er jo fire eller fem deltakere i finaleuka og da er det alle mot alle, så det kan like gjerne være to jenter som står igjen som de to siste.

Vet nesten ikke hva som er lurest å gjøre med tanke på førstekjempevalg, jeg. På en måte er det jo lurt å velge sterke konkurrenter av samme kjønn i tilfelle man selv skulle havne i tvekamp, men tenker man frem mot finaleuka kunne det vært lurt å velge den sterkeste uavhengig av kjønn.

Anonymous poster hash: edcd3...bf3

Seff, takk :-) tenkte de bare stemte hverandre ut til det bare var to igjen jeg, hadde helt glemt finaleuka ;-)

Skrevet

Tipper det kommer utfordrere inn snart. Farmen er blitt gjennomskuelig og preget av rutiner.

Dessuten mangler det vel en deltager, siden Vibeke trakk seg. Da skal det sikkert inn 2 utfordrere i år, da.

• Liker 1
Skrevet

Seff, takk :-) tenkte de bare stemte hverandre ut til det bare var to igjen jeg, hadde helt glemt finaleuka ;-)

De 6 siste deltakerne går til finaleuka. Så det blir tvekamper helt til det står igjen seks personer. Utfordrere inkludert. Så det kan fort skje at en utfordrer havner i finaleuka, det har skjedd før.

I finaleuka kjemper disse 6 om 3 plasser i semifinalen. I første konkurranse i finaleuka er de 6 personer som deltar - vinneren av oppgaven går til semifinalen. Andre konkurranse; 5 personer kjemper (den som vant 1. oppgave bare ser på) - vinneren til semi. I tredje og siste konkurranse; 4 personer kjemper (de to tidligere vinnerne ser på) - vinneren til semi.

De tre som ikke greide å vinne noen konkurranse er ute.

3 personer i semi. To oppgaver - vinneren av hver oppgave går til finalen.

Endelig finale. Det stilles 10 spørsmål/oppgaver. De som evt har finalekniv(er) får "tjuvstarte" ved å markere hver finalekniv som en løst oppgave. Har den ene finalisten vært storbonde en gang og greis ukesoppdraget så leder denne 1 - 0 allerede før finalen starter, hvis den andre finalisten ikke skulle ha noen finalekniv.

• Liker 1
Skrevet

Mange av øvelsene i finaleuka er litt urettferdige, og fordelaktig menn. Menn er fysiologisk sett sterkere enn damer og ofte mer praktiske (finnes selvsagt unntak).

Ja noen av øvelsene kan være urettferdige slik sett. Hvis det er snakk om å bygge et så langt gjerde som mulig.. som et eksempel.

Men hvis det er rene fysiske oppgaver så blir styrkeforholdet utliknet etter noen vedtatte normer/regler. Er det snakk om å trekke en tømmerstokk så får damene lettere stokk. I melkespannholding har damene lettere spann etc.

Ellers så er jo disse konkurransene alt fra matlaging og melking av ku til noe mer fysisk krevende.

Skrevet

Ryddet for personangrep og svar til dette.

Tekola, admin.

Skrevet

Håper hun velger Andre eller Anja. De to passer ikke å være på farmen. Lathet, ødelegger, surhet. Gir bare dårlig stemning. 

Ja for all del. La alle personlighetene forsvinne sånn at det blir bare totalt uinteressante ryggradløse "virveldyr" igjen. Kjedsomhets-tv på sitt beste

Anonymous poster hash: ea1f2...679

• Liker 2
Skrevet

Ja for all del. La alle personlighetene forsvinne sånn at det blir bare totalt uinteressante ryggradløse "virveldyr" igjen. Kjedsomhets-tv på sitt beste

Anonymous poster hash: ea1f2...679

Anja gjør det ihvertfall ikke spennende. Hun bare syter. Det et kjedelig å se på.
Skrevet

Ja for all del. La alle personlighetene forsvinne sånn at det blir bare totalt uinteressante ryggradløse "virveldyr" igjen. Kjedsomhets-tv på sitt beste Anonymous poster hash: ea1f2...679

Ryggradløse? Er det noen som mangler ryggrad der inne er det ihvertfall Anja, som gikk ut og furtet fordi sekkprosjektet ble "tatt" fra henne, istedet for å stå litt opp for seg selv og bestemme at dette skal jeg også være med på. De eneste gangene jeg har hørt henne snakke omtrent er når hun er irritert på noe, da først greier hun å åpne kjeften.

• Liker 2
Skrevet

Ryggradløse? Er det noen som mangler ryggrad der inne er det ihvertfall Anja, som gikk ut og furtet fordi sekkprosjektet ble "tatt" fra henne, istedet for å stå litt opp for seg selv og bestemme at dette skal jeg også være med på. De eneste gangene jeg har hørt henne snakke omtrent er når hun er irritert på noe, da først greier hun å åpne kjeften.

Må le litt av sånne lettlurte mennesker som deg. Tror du virkelig at det som vises er alt som skjer? Er du klar over hvor mange timer som IKKE blir vist på TV?

Anonymous poster hash: 8ca54...5e3

• Liker 1
Skrevet

Må le litt av sånne lettlurte mennesker som deg. Tror du virkelig at det som vises er alt som skjer? Er du klar over hvor mange timer som IKKE blir vist på TV?

Anonymous poster hash: 8ca54...5e3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...