Gå til innhold

Farmen 2015

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk til tv2 som spoilet at Anja trekker seg under tvekampen på grunn av skade.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette syntes du det var nødvendig å avsløre her og ødelegge spenningen for oss andre?

• Liker 3
Skrevet

Takk til tv2 som spoilet at Anja trekker seg under tvekampen på grunn av skade.

Hvor har de spoilet?

Anonymous poster hash: 44231...18d

Skrevet

Hun ser egentlig veldig mye eldre ut.... Anonymous poster hash: 3455d...2a2

Nope

Marit er 54 år. I KG-sammenheng er hun vel eldgammel. :fnise:

hva mener du?

Blir det ikke uansett ei jente og en gutt i finalen? Da må det vel være smart for storbonden å sakte men sikkert eliminere de av samme kjønn?

Nei

• Liker 1
Skrevet

Blir det ikke uansett ei jente og en gutt i finalen? Da må det vel være smart for storbonden å sakte men sikkert eliminere de av samme kjønn?

Nei, det er jo fire eller fem deltakere i finaleuka og da er det alle mot alle, så det kan like gjerne være to jenter som står igjen som de to siste.

Vet nesten ikke hva som er lurest å gjøre med tanke på førstekjempevalg, jeg. På en måte er det jo lurt å velge sterke konkurrenter av samme kjønn i tilfelle man selv skulle havne i tvekamp, men tenker man frem mot finaleuka kunne det vært lurt å velge den sterkeste uavhengig av kjønn.

Anonymous poster hash: edcd3...bf3

• Liker 1
Skrevet

Dette syntes du det var nødvendig å avsløre her og ødelegge spenningen for oss andre?

Vi så vel det samme klippet alle sammen, er jo ikke sikkert Anja trakk seg selv om noen tolker det sånn, da.

Skrevet

Vi så vel det samme klippet alle sammen, er jo ikke sikkert Anja trakk seg selv om noen tolker det sånn, da.

Men hvis det stemmer, så har spenningen blitt ødelagt for oss som er treig i oppfattelsen og ikke skjønte det. Som MEG  :danse:

• Liker 1
Skrevet

Skal itj Marit fær heim nu?

Siden Andre ikke ble valgt, mener jeg. 

Skrevet

Tvert imot! Marte ble utsatt for et sterkt press for å velge Andre, men var tøff nok til å stå ved avtalen hun hadde med Erling. 

Hun hadde vært enda sterkere om hun hadde turt å ta et personlig valg.

Faktum er at guttene er jentenes største konkurrenter, på de fleste områder. Da er det hakket lurere å stadig velge guttekamper, slik at de fleste jentene står igjen i finaleuka. Det blir lettere å gå til topps hvis guttene er borte.

• Liker 1
Gjest Stringfellow1
Skrevet (endret)
gutt_86, on 21 Oct 2015 - 23:45, said:gutt_86, on 21 Oct 2015 - 23:45, said:

jeg mistenker i alle fall at hun ikke kommer til å trekke seg.

dette må jeg i såfall SE før jeg faktisk tror det...

Endret av Stringfellow1
Skrevet

Men da hadde hun brutt avtalen. Vil man ikke inngå en avtale, så får man la det være. Heller det enn å få en fordel for så ikke innfri sin del av dealen

• Liker 1
Skrevet

Så du ikke?

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor Marthe heller valgte f.eks. Silje. Viktig å få splitta opp litt.

• Liker 1
Skrevet

Faktum er at guttene er jentenes største konkurrenter, på de fleste områder. Da er det hakket lurere å stadig velge guttekamper, slik at de fleste jentene står igjen i finaleuka. Det blir lettere å gå til topps hvis guttene er borte.

Er det noen av gutta der som er igjen som er sånne kjempefavoritter da? Erling er én ting, men nå er da han ute. Jentekamper vil jo komme uansett, så da er det bedre å sørge for at det er en kamp nå som hun ikke kan bli valgt. At hun valgte Anja er dog litt dumt.

Skrevet

Herregud... Eilev fikk spruten i ansiktet av Mads. Lurer på hva dem driver med der inne?

• Liker 3
Skrevet

hahahahahahah ler av deg og føler for å bitch slappe deg litt, bare for moro...

hu er dame og jeg er mann ;) aldri i mitt liv sammenlignet meg med ei dame;)

du er mere skada enn man trodde.... vil du ha adressa mi så jeg kan få litt fornuft i huet ditt?

Da er hun penere enn deg. Du tenner sikkert på tenåringsjenter du da. Ja jeg kan godt få adressa de så skal jeg kjøpe noen nye briller til deg å ta med. Du skal få de gratis.
Skrevet

Er det noen av gutta der som er igjen som er sånne kjempefavoritter da? Erling er én ting, men nå er da han ute. Jentekamper vil jo komme uansett, så da er det bedre å sørge for at det er en kamp nå som hun ikke kan bli valgt. At hun valgte Anja er dog litt dumt.

Mange av øvelsene i finaleuka er litt urettferdige, og fordelaktig menn. Menn er fysiologisk sett sterkere enn damer og ofte mer praktiske (finnes selvsagt unntak).

• Liker 1
Skrevet

Så du ikke?

Så ikke slutten- Reiste hun?

Skrevet

Men da hadde hun brutt avtalen. Vil man ikke inngå en avtale, så får man la det være. Heller det enn å få en fordel for så ikke innfri sin del av dealen

Hva så? Dette er et spill, man må være hakket mer kynisk enn som så. Tenke egen vinning.

Skrevet

Er det noe sted man kan se tidligere sesonger av farmen?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...