Gå til innhold

Farmen 2015

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får da virkelig håpe at hu surva fra Nord-Norge ryker ut snart. Hun som var storbonde sist. Hun gjorde ikke en dritt da hun var storbonde selv, hun er lat og har null peiling på det som må gjøres under disse ukesoppdragene.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får da virkelig håpe at hu surva fra Nord-Norge ryker ut snart. Hun som var storbonde sist. Hun gjorde ikke en dritt da hun var storbonde selv, hun er lat og har null peiling på det som må gjøres under disse ukesoppdragene.

Ja, der blir jo skikkelig gøy TV om det bare er "familien" igjen. Anja må bli så lenge som mulig.

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

• Liker 5
Skrevet

Ja, der blir jo skikkelig gøy TV om det bare er "familien" igjen. Anja må bli så lenge som mulig.

Det går helt bra for min del. Jeg er ikke avhengig av at det skal være kjefting og bråk i den serien.

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror ikke det blir helt sånn som vi så på "neste gang på Farmen."  Tror ikke det er noe drama i at Marit sa til storbonden at hun burde velge Andre, og tror heller ikke det  Marte sa  om dette "presset" heller automatisk betyr at noen i familien blir valgt til første kjempe. Jeg tror Marte kommer til og velge Anja fordi Marte sikkert verdsetter arbeidsvilje/evne over "press."

Anonymous poster hash: 46b7d...2a9
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke det blir helt sånn som vi så på "neste gang på Farmen." Tror ikke det er noe drama i at Marit sa til storbonden at hun burde velge Andre, og tror heller ikke det Marte sa om dette "presset" heller automatisk betyr at noen i familien blir valgt til første kjempe. Jeg tror Marte kommer til og velge Anja fordi Marte sikkert verdsetter arbeidsvilje/evne over "press."

Anonymous poster hash: 46b7d...2a9

Jeg holder også en knapp på Anja. Eller André for Mads sin skyld.

Anonymous poster hash: 867d8...add

Skrevet

Håper hun velger Andre eller Anja. De to passer ikke å være på farmen. Lathet, ødelegger, surhet. Gir bare dårlig stemning. 

Skrevet

Håper hun velger Andre eller Anja. De to passer ikke å være på farmen. Lathet, ødelegger, surhet. Gir bare dårlig stemning.

Andre lat?? ??? Hva i helvete har du røyka som ikke har lagt merke til at han arbeider harderst av de som er igjen.

• Liker 5
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

http://www.tv2.no/v/969629/

"Jeg har ikke tatt melet, jeg har ikke tatt melet. Jeg har ikke peiling, jeg har ikke tatt melet. Dere kan stole på meg, jeg har ingenting å fortelle. Jeg vet ingenting. Jeg vet ikke hvem som har tatt melet. Jeg sitter ikke her og tyster på folk. Jeg vet hvem som har tatt melet. Silje og Marte var enige i at melet skulle tas. Jeg kan ta dere alle i hånda på at jeg ikke tok melet, det står jeg 110% fast på. Dette er ikke løgn."

Uff, så flaut 🙈

Enda mer flaut at han faktisk tror det er bedre å lyve enn å stå frem...

Anonymous poster hash: 867d8...add

• Liker 1
Skrevet

"Jeg tror det blir valg av førstekjempe på onsdag."

Det tror jeg også  :Nikke:

Skrevet

André blir valgt

Har du andre selvfølgeligheter å komme med? Du kunne like gjerne ha skrevet:

"Jeg tror det blir valg av førstekjempe på onsdag."

"Jeg tror at Farmen kommer til å bli innspilt i Norge også neste gsng"

"Tipper enten en mann eller en kvinne vinner Farmen"

"Jeg tror vi får utfordrere i år også"Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Hvorfor skulle ikke var?

Hun MÅ da velge ei jente, om hun tenker konkurranse overhode.. Og da tipper jeg hun ikke våger å røre "familien", ergo er Anja den utvalgte...

Om hun tenker konkurranse vil hun ha menna ut, de er sterkest

Uansett trenger ikke voksne folk diskutere privatlivet til andre på nett selv om de har vist seg på tv. Hverken du eller noen andre vet om han er skyldig eller ikke. Mye som er ulovlig men som likevel blir gjort. Sånn er livet. Det er bare penger det er snakk om og penger driter jeg i om noen mister, stjeler osv. Ikke noe som skal diskuteres.

endelig er vi enige om noe

Anonymous poster hash: 44231...18d

Skrevet

:nei:

• Liker 1
Skrevet

Andre lat?? ??? Hva i helvete har du røyka som ikke har lagt merke til at han arbeider harderst av de som er igjen.

Har ikke sagt han er lat, men han er den som har ødelagt for de andre. Jeg mener det er Anja som er den late. 

Skrevet

Har ikke sagt han er lat, men han er den som har ødelagt for de andre. Jeg mener det er Anja som er den late.

Men Anja er sykt deiilig

• Liker 1
Skrevet

Men Anja er sykt deiilig

Sikkert pen hun, men ikke ei jeg faller for. 

Skrevet

Skulle hatt med en type som Frank Tore, i årets utgave også. Han var morsom, på tross av lite bidrag til fellesskapet.

Skrevet

Jeg tror også Anja blir valgt, men Marte kan jo overaske, hadde i grunn vært kult om hun tok Silje fra "familien" litt for sukkersøtt opplegg etter min smak.

Vil tro hun velger jentekamp.

• Liker 1
Skrevet

Æsj

Hvorfor faen sensurerer dem ikke slikt? Dette er ikke et sex show...

Gjest Belle âme
Skrevet

Æsj

Kva var så æsj med det, da?

Man såg ein pikk i eit halvt sekund?

Skrevet (endret)

Æsj

Hva? Tåler du ikke se noen naken?

Endret av Mats15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...