Gå til innhold

Farmen 2015

Fremhevede innlegg

Skrevet

Marte er vel fra Bergen eller der omkring ? Synes ikke dialekten er så "snodig" jeg da ...

Anonymous poster hash: 0b68c...df9

Hun er fra Høyanger i Sogn og Fjordane

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Hvorfor skriver du at du ikke tror Mads blir førstekjempe? 

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Fordi jeg tror at han ikke blir valgt som førstekjemper siden han har et så godt forhold til storbonden.

Skrevet

Fordi jeg tror at han ikke blir valgt som førstekjemper siden han har et så godt forhold til storbonden.

Nei, sier du det.. Hva er vitsen med å skrive noe så opplagt?

• Liker 2
Skrevet

Nei, sier du det.. 

Ja

Skrevet (endret)

Til moderator som sletter ting som er sant som spekulasjoner, værsågod:

http://m.kjendis.no/2015/10/20/kjendis/farmen/reality-tv/tv_2/mads_fosdal/41590902/?www=1

Mads er en svindler!

Anonymous poster hash: a4ac5...6c0

Hvorfor i pokker diskutere privatlivet til folk her? Her diskutere vi de som er med på farmen. Ikke privatlivet for faen.

Lurer på hvor mange norske svindlere det finnes. Tusenvis!

Endret av Mats15
Skrevet

Hvorfor i pokker diskutere privatlivet til folk her? Her diskutere vi de som er med på farmen. Ikke privatlivet for faen.

Lurer på hvor mange norske svindlere det finnes. Tusenvis!

Jeg har ikke vært med på noe diskusjon her inne i tråden, men hvis du har sett i de andre tv program trådene så diskuteres også person og ikke bare program. I paradise tråden blandt annet ble det linket til blogger, delt observasjoner fra brukere som hadde sett de eller kjent de tidligere, og det samme i ganske mange andre tråder her, også i Jakten på Kjærligheten tråden, selvom ingen har blitt avslørt med kriminell bakgrunn der.

Er det du som er Mads fra Farmen siden du har bilde av en som er klin lik på profilbildet ditt, og regnavn Mats registrert nå i oktober?

Ja det finnes mange svindlere, men å si at det finnes mange er fremdeles ingen unnskyldning.

Det finnes mange som kaster søppel på gata også, men det betyr ikke at det er riktig å gjøre det fordet.

Anonymous poster hash: 2797f...576

• Liker 2
Skrevet

Nei, det tror jeg ingenting på. Hvorfor skulle Edel hate Marit?Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

:Facepalm:

Anonymous poster hash: 44231...18d

Skrevet

Ja

Har du andre selvfølgeligheter å komme med? Du kunne like gjerne ha skrevet:

"Jeg tror det blir valg av førstekjempe på onsdag."

"Jeg tror at Farmen kommer til å bli innspilt i Norge også neste gsng"

"Tipper enten en mann eller en kvinne vinner Farmen"

"Jeg tror vi får utfordrere i år også"

• Liker 1
Skrevet

Til moderator som sletter ting som er sant som spekulasjoner, værsågod:

http://m.kjendis.no/2015/10/20/kjendis/farmen/reality-tv/tv_2/mads_fosdal/41590902/?www=1

Mads er en svindler!

Anonymous poster hash: a4ac5...6c0

Han er ikke dømt. Foreløpig må du og andre her inne forholde dere til at Mads er uskyldig inntil det motsatte ev. blir bevist.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke vært med på noe diskusjon her inne i tråden, men hvis du har sett i de andre tv program trådene så diskuteres også person og ikke bare program. I paradise tråden blandt annet ble det linket til blogger, delt observasjoner fra brukere som hadde sett de eller kjent de tidligere, og det samme i ganske mange andre tråder her, også i Jakten på Kjærligheten tråden, selvom ingen har blitt avslørt med kriminell bakgrunn der.

Er det du som er Mads fra Farmen siden du har bilde av en som er klin lik på profilbildet ditt, og regnavn Mats registrert nå i oktober?

Ja det finnes mange svindlere, men å si at det finnes mange er fremdeles ingen unnskyldning.

Det finnes mange som kaster søppel på gata også, men det betyr ikke at det er riktig å gjøre det fordet.

Anonymous poster hash: 2797f...576

Uansett trenger ikke voksne folk diskutere privatlivet til andre på nett selv om de har vist seg på tv. Hverken du eller noen andre vet om han er skyldig eller ikke. Mye som er ulovlig men som likevel blir gjort. Sånn er livet. Det er bare penger det er snakk om og penger driter jeg i om noen mister, stjeler osv. Ikke noe som skal diskuteres.
Skrevet

Hvem tror dere blir førstekjempe?

Jeg tror Marte er typen til å overraske og at hun tenker konkurranse mer enn hvem hun misliker/jobber dårlig, så for meg er det ganske åpent hvem det kan bli..

Anonymous poster hash: 867d8...add

Skrevet

Jeg tror Marte er typen til å overraske og at hun tenker konkurranse mer enn hvem hun misliker/jobber dårlig, så for meg er det ganske åpent hvem det kan bli..

Hun MÅ da velge ei jente, om hun tenker konkurranse overhode.. Og da tipper jeg hun ikke våger å røre "familien", ergo er Anja den utvalgte... 

Skrevet

Om hun da ikke gjør Mads en kjempetjeneste og velger Andrè....

• Liker 1
Skrevet

Hun velger Silje tror faktisk jeg! Eller Marit!

Anonymous poster hash: 259fa...148

• Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

Eg trur ho velger Marit til førstekjempe, for Marit sa at ho ikkje vil jobbe om Marte ikkje velger André som 1.kjempe.

Skrevet

Jeg tipper i alle fall på at det blir ein jente-kamp, denne uken....

Anonymous poster hash: 3455d...2a2
Skrevet

Tror ikke Marte er typen som godtar smisk eller trusler ihvertfall. Tror heller det har motsatt effekt!

Anonymous poster hash: 259fa...148

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...