Gå til innhold

Farmen 2015

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper denne såkalte "familien" blir splittet jeg også. Er såååå lei av dem! Håper også å se André og Mads i kamp en gang.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var "Edel" som sa det, men tipper "Edel" får sin velfortjente straff og blir førstekjempe denne uka.

Heia Andre!Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Hun hater Marit...

Anonymous poster hash: 44231...18d

Gjest Belle âme
Skrevet

Det var "Edel" som sa det, men tipper "Edel" får sin velfortjente straff og blir førstekjempe denne uka.

Heia Andre!

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Ja, eg synast ho er mykje verre enn André.

Skrevet

Hun hater Marit...Anonymous poster hash: 44231...18d

Jeg mente heter

• Liker 1
Skrevet

Hun hater Marit...

Nei, det tror jeg ingenting på. Hvorfor skulle Edel hate Marit?

• Liker 3
Skrevet

Ingen bombe, har alt blitt nevnt at hans firma er gått konkurs.

Håper ike TV2 velger å klippe bort Mads pga. dette, en av få som skaper litt liv i år.

Gjest hockeyfrue
Skrevet

Jeg trodde også Marthe var eldre enn sine 23 år, og det er nok en kombinasjon av både væremåte og utseende. Når det er sagt så synes jeg hun virker som en flott jente, og hun er en av mine favoritter der inne :) Liker egentlig Mads også, men han tapte seg stort i mine øyne etter svindelanklagene.

Skrevet

Hvorfor er det så mange her som skriver Marthe?

Hun heter Marte. Skjerpings, folkens!

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Marte ser ikke eldre ut enn sin alder, men hun virker voksen og trygg. Hun har en autoritet og integreitet.

I motsetning til Charlotte som er på samme med alder, men som hele tiden må puses med, bæres på ryggen og virker utrygg på seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Heia Andre!

Hun heter Marit! :glare:

Ser ut som Mads er ute i hardt vær:

http://www.msn.com/nb-no/underholdning/nyheter/%c2%abfarmen-mads%c2%bb-konkurs-og-svindeltiltalt/ar-AAfEAuv?li=AAb27D5&ocid=HPCDHP

Anonymous poster hash: 996f3...2b0

Oida, det der så ikke bra ut. :overrasket:

Skrevet

Ja, hun trønder-gamla som er kliss lik dritseint-Edel.

😂

Anonymous poster hash: 5a884...e94

Skrevet

Bare jeg som synes Marte har en snodig dialekt?

Tenkte først det var forsvarsdialekt men hun er jo ikke gammel nok til å ha blitt så påvirket av å flytte rundt..

Skrevet

Marte ser ikke eldre ut enn sin alder, men hun virker voksen og trygg. Hun har en autoritet og integreitet.

I motsetning til Charlotte som er på samme med alder, men som hele tiden må puses med, bæres på ryggen og virker utrygg på seg selv.

Jeg synes også Marte ser litt eldre ut enn det hun er. Ville nok tippet andre halvdel av tjueårene, men jeg tror nok det er pga den autoriteten og integriteten du snakker om, og jeg mener det overhodet ikke som noe negativt - snarere et kompliment :-)

Skrevet

Bare jeg som synes Marte har en snodig dialekt?

Tenkte først det var forsvarsdialekt men hun er jo ikke gammel nok til å ha blitt så påvirket av å flytte rundt..

Marte er vel fra Bergen eller der omkring ? Synes ikke dialekten er så "snodig" jeg da ...

Anonymous poster hash: 0b68c...df9

Skrevet

Jeg synes også Marte ser litt eldre ut enn det hun er. Ville nok tippet andre halvdel av tjueårene, men jeg tror nok det er pga den autoriteten og integriteten du snakker om, og jeg mener det overhodet ikke som noe negativt - snarere et kompliment :-)

Enig. Liker Marte 😄

Anonymous poster hash: 867d8...add

Skrevet (endret)

Ser ut som Mads er ute i hardt vær:

http://www.msn.com/nb-no/underholdning/nyheter/%c2%abfarmen-mads%c2%bb-konkurs-og-svindeltiltalt/ar-AAfEAuv?li=AAb27D5&ocid=HPCDHP

Anonymous poster hash: 996f3...2b0

Stopper ikke meg å digge han. Han fortjener og vinne og er den beste der inne. Sikkert noen som har lurt han. Vet hvor jævlige folk er i dag når det gjelder penger. De gjør alt for at noen må betale store summer. Hadde han bare svindlet en jævel jeg kjenner. Han er millionær og fortjener ikke alt det penger. 

Marte er heller ikke så verst, og ei til jeg ikke husker navnet på. De andre er ingenting for meg. 

Hvorfor er det så mange her som skriver Marthe?

Hun heter Marte. Skjerpings, folkens!

Sorry. Er vant med å skrive det med h. 

Endret av Mats15
Skrevet
Salka, on 20 Oct 2015 - 15:46, said:

Håper denne såkalte "familien" blir splittet jeg også. Er såååå lei av dem! Håper også å se André og Mads i kamp en gang.

Den verste høna er den som kakler aller mest.

Anonymous poster hash: 3455d...2a2

• Liker 1
Skrevet

Marte er vel fra Bergen eller der omkring ? Synes ikke dialekten er så "snodig" jeg da ...

Anonymous poster hash: 0b68c...df9

Hun kommer fra Søreide i Sogn og Fjordane

Anonymous poster hash: 6fc69...189

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...