Gå til innhold

Farmen 2015

Fremhevede innlegg

Gjest Belle âme
Skrevet

Eg synast synd i André.

Han prøver så godt han kan å passe inn og jobbe, men likevel så kritiserer folk han, bil ha han ut og seier at "viss han irriterer meg, så sladrer eg til Marte!"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var kjempe kul

Anonymous poster hash: 44231...18d

Heh? Han var jo en selvhøytidelig fjott. Helt på nedre del av kulhetsskalaen.

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Skrevet

Noen som vet hva som skjer med gården etter farmen er ferdig? Samboeren min snakket om at alt farmen har bygget opp skulle tas ned igjen.... noen som vet?

Ja, dette er VIKTIG!!

Skrevet

Håper den jævla ‘‘familien,‘‘ ryker ut en etter en de neste ukene.

Har er sterkt håp om at en av dem blir førstekjempe denne uka, ja. Kanskje "Edel", pga. det idiotiske forsøket på å påvirke mtp. Andre.

• Liker 1
Skrevet

Sikkert fordi hun oppfører seg voksen og moden ;)

Alle som har vært befal i Forsvaret virker mye eldre enn de er. Da jeg var i militæret var alle sikre på at troppsjefen var ca. 40, men neida, han presenterte seg som "nettopp fylt 26 år", og alle fikk nærmest sjokk. Tilsvarende med kompanisjefen, så ut til å være ca. 50, men var visst 35. Befals- og krigsskolen gjør noe med en.

Skrevet

Fikk ikke deltakerne denne posten veldig tidlig denne sesongen ?

Jeg trodde at de ikke pleide å få alt dette før litt seinere ?

Anonymous poster hash: 3455d...2a2

Er vel et poeng at de får post mens det fortsatt er noen deltakere der, og gjerne før utfordrere kommer, ellers ville det blitt teit.

Apropos det, er vel på tide med noen utfordrere snart?

Skrevet

Er silje lesbisk? Ser gjennom instagrammen hennes og det er kun venninner og tantebarnAnonymous poster hash: 372fd...7ba

Utrolig rart å resonnere seg frem til at noen er lesbisk av den grunn. Hun har vel ikke kjæreste da?

Anonymous poster hash: edcd3...bf3

• Liker 5
Skrevet

Marte kommer ikke til å velge Mads som førstekjempe. Mads "hater" André, så kanskje han vil prøve å påvirke Marte til å velge André. På den andre siden vil kanskje André om han blir valgt som førstekjemper, velge nettopp Mads som andre kjemper. Jeg tror ikke hun velger Eilev eller Øystein. Av jentene har jeg mest tro på at hun velger Aina.

Hæ? Hvorfor skriver du at du ikke tror Mads blir førstekjempe? Er det noen som har trodd det?

For øvrig har jeg troen på at en av de som prøver å påvirke storbonden til å velge Andre selv blir valgt. Hadde vært konge.

Skrevet

Er silje lesbisk? Ser gjennom instagrammen hennes og det er kun venninner og tantebarn

Anonymous poster hash: 372fd...7ba

Om storbonden er bifil kan det bli threesome i storbondesenga.

Skrevet

Heh? Han var jo en selvhøytidelig fjott. Helt på nedre del av kulhetsskalaen.Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

<ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_rolleyes.gif' alt=':rolleyes:'>

Skrevet

Har er sterkt håp om at en av dem blir førstekjempe denne uka, ja. Kanskje "Edel", pga. det idiotiske forsøket på å påvirke mtp. Andre.Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

edel?

• Liker 1
Skrevet

edel?

Ja, hun trønder-gamla som er kliss lik dritseint-Edel.

Skrevet

Ja, hun trønder-gamla som er kliss lik dritseint-Edel.Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Ser ikke lik ut i det hele tatt

• Liker 2
Skrevet

tviler, kjenner flere damer fra 30 til 35 som ser yngre enn hu ut

Alle kan ikke se ut som jentunger, uansett er det ei fin jente synes jeg. Ikke noe gammelt som jeg kan se. Jeg kjenner ei på 19 som fikk barn tidlig. 16 år eller noe sånt. Hun ser gammel ut. Mora hennes ser nesten yngre ut. Men Marthe? Nei! Hun ser ut som ei ung kvinne i 20 åra.
Skrevet

Alle kan ikke se ut som jentunger, uansett er det ei fin jente synes jeg. Ikke noe gammelt som jeg kan se. Jeg kjenner ei på 19 som fikk barn tidlig. 16 år eller noe sånt. Hun ser gammel ut. Mora hennes ser nesten yngre ut. Men Marthe? Nei! Hun ser ut som ei ung kvinne i 20 åra.

blind du.....

• Liker 1
Skrevet

Marte har en holdning som gjør at hun virker eldre enn hun er. Hun ser ikke egentlig gammel ut. Om ti år kommer hun ikke til å se ut som om hun er 40-50.

• Liker 1
Skrevet

Marte har en holdning som gjør at hun virker eldre enn hun er. Hun ser ikke egentlig gammel ut. Om ti år kommer hun ikke til å se ut som om hun er 40-50.

Du er synsk?

Anonymous poster hash: f9c85...a38

• Liker 1
Skrevet

blind du.....

Du som er blind og sjalu for at hun er penere enn deg.
Skrevet

Nettopp. Hun ser ikke eldre ut utseendemessig.
Skrevet

Eg synast synd i André.

Han prøver så godt han kan å passe inn og jobbe, men likevel så kritiserer folk han, bil ha han ut og seier at "viss han irriterer meg, så sladrer eg til Marte!"

Det var "Edel" som sa det, men tipper "Edel" får sin velfortjente straff og blir førstekjempe denne uka.

Heia Andre!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...