Gå til innhold

Farmen 2015

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liker Mads jeg, håper han slår ut Erling som er mye surere enn Mads. :fnise:

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Mads jeg, håper han slår ut Erling som er mye surere enn Mads. :fnise:

Erling er en redelig kar, Mads er en surpromp og kranglefant...

Anonymous poster hash: 44231...18d

• Liker 4
Skrevet

Herregud, Erling altså... "Valget til Anja var helt uberettiget". Trodde storbonden valgte førstekjempe fritt, jeg, uten at det var nærmere vilkår som gjorde valget berettiget. Og når han begynner med den der "Tenkte jeg skulle velge den som er surest", med det morkne humøret, så var egentlig min tanke at "Ja, det er nå vel deg selv, da...".  :fnise: Håper Erling ryker i dag. Han har endt som en bitter surpomp som kun ser ting fra sin egen side. Mads har jeg ikke vært noe storfan av, men synes han har kommet seg.  Anonymous poster hash: 45472...ae5

Dutar det aaalt for seriøst. Det er en konkurranse...

Gjest Stringfellow1
Skrevet

hva tror dere at andrekjempen velger til gren under tvekampen?

Skrevet

André*

Anonymous poster hash: f9c85...a38

Jaja samma det. Jeg skriver Andre ;)

Herregud, Erling altså... "Valget til Anja var helt uberettiget". Trodde storbonden valgte førstekjempe fritt, jeg, uten at det var nærmere vilkår som gjorde valget berettiget.

Og når han begynner med den der "Tenkte jeg skulle velge den som er surest", med det morkne humøret, så var egentlig min tanke at "Ja, det er nå vel deg selv, da...".  :fnise:

Håper Erling ryker i dag. Han har endt som en bitter surpomp som kun ser ting fra sin egen side. Mads har jeg ikke vært noe storfan av, men synes han har kommet seg. 

Anonymous poster hash: 45472...ae5

Håper også Erling ryker, selv om han ikke er den verste. Men når han er så dum og velger Mats. Jeg heier på favorittene mine og nå er hun ene røket ut og da er det Mats igjen. Hvis han ryker så er begge favorittene mine ute og da gidder ikke jeg se før finalen. 

Andre er jo bare kul da.

Mads derimot er jo bare en liten masete sutrekopp...

Anonymous poster hash: 3455d...2a2

Andre er en unge i en voksen mann sin kropp. Ikke kul i det hele tatt. 

Skrevet

Herregud, Erling altså... "Valget til Anja var helt uberettiget". Trodde storbonden valgte førstekjempe fritt, jeg, uten at det var nærmere vilkår som gjorde valget berettiget.

Og når han begynner med den der "Tenkte jeg skulle velge den som er surest", med det morkne humøret, så var egentlig min tanke at "Ja, det er nå vel deg selv, da...".  :fnise:

Håper Erling ryker i dag. Han har endt som en bitter surpomp som kun ser ting fra sin egen side. Mads har jeg ikke vært noe storfan av, men synes han har kommet seg. 

Anonymous poster hash: 45472...ae5

Er visst blitt en tendens i flere av Farmen-sesongene,at de eldste mannfolkene viser seg å være de mest umodne.Har bl.annet Olav fra fjoråret friskt i minne..

• Liker 3
Skrevet

hva tror dere at andrekjempen velger til gren under tvekampen?

Ikke godt å si. Forrige gang Mads var i tvekamp ville han ikke ha kunnskap, men Erling er jo fysisk stor og sterk, så da er jo ikke det noe bedre heller, men kanskje tømmerstokkbalansering er hans beste alternativ

Skrevet

Skjer med han duden som nesten aldri snakker da? Vet ikke hva han heter en gang. Har så vidt lagt merke til han. Ser han i bakgrunnen av og til. Hva er det med han?

Skrevet

Erling er blitt en gretten gammel gubbe! Håper han ryker. Mads er en sopp han og, men jeg skulle likt å se han i kamp med André.

• Liker 2
Skrevet

For et humør på de damene, jeg skulle gjerne ha hengt ilag med dem :)

Gjest Stringfellow1
Skrevet
Mats15, on 18 Oct 2015 - 20:47, said:

Skjer med han duden som nesten aldri snakker da? Vet ikke hva han heter en gang. Har så vidt lagt merke til han. Ser han i bakgrunnen av og til. Hva er det med han?

Øystein eller noe?

han prøver sikkert å holde seg mest mulig i bakgrunnen. Hvis han ikke stikker seg noe frem, så klarer han kanskje å holde seg unna tvekampene.

Skrevet

Erling er blitt en gretten gammel gubbe! Håper han ryker. Mads er en sopp han og, men jeg skulle likt å se han i kamp med André.

Har blitt? Han saboterte med god grunn

Skrevet

Øystein eller noe?

han prøver sikkert å holde seg mest mulig i bakgrunnen. Hvis han ikke stikker seg noe frem, så klarer han kanskje å holde seg unna tvekampene.

Bedre å vinne som en kjent der inne enn en ukjent dott som gjemmer seg i bakgrunnen. Så hvis det er grunnen så er det en teit grunn. 

Skrevet

For første gang har jeg ingen favoritt av de to som er i tvekamp. Samma for meg hvem av de som ryker ut

• Liker 1
Skrevet

Hva synes dere om Silje da?

Anonymous poster hash: 5a884...e94

Jeg liker henne. Hun er vennlig og blid, og hun gjorde en god jobb som storbonde

Skrevet

Erling er best !

:biggrin: 

Skrevet

Blir nok tømmerrulling. 

Anonymous poster hash: d1128...13e
Skrevet

Skjer ikke noe mer før 21.40 ?

Eller 21.45 ?

Skrevet

Skjer ikke noe mer før 21.40 ?

Eller 21.45 ?

21.45

Skrevet

21.45

rart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...