AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #801 Skrevet 15. oktober 2015 Enig med AB over. Anja presiserer opp og imente hvor sterk og tøff hun er og at hun ikke bryr seg, men spørr du meg virker hun som hun tar all kritikk utrolig personlig og blir dødelig fornærmet for den minste ting. Hadde hun roa det der "jenta-fra-nord" imaget sitt så virker hun jo som en hyggelig person..Anonymous poster hash: 5a884...e94 6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #802 Skrevet 15. oktober 2015 De kritiserer ikke AT hun bidrar, men måten hun gjør det på (hun forstår ingenting, pisker de andre opp om morgenen, gir lite pauser og lager dårlig stemning, men ser ikke selv at det er hun som er årsaken til den dårlige stemningen). Anonymous poster hash: 867d8...add Må le litt av personer som deg som sluker alt TV2 viser. Tror du virkelig alt er sant? I så fall trenger du en støttekontakt. Anonymous poster hash: 8ca54...5e3 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #803 Skrevet 15. oktober 2015 Må le litt av personer som deg som sluker alt TV2 viser. Tror du virkelig alt er sant? I så fall trenger du en støttekontakt. Anonymous poster hash: 8ca54...5e3 Ha ha ha. Nei, men jeg kjenner lusa på gangen. Anonymous poster hash: 867d8...add
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #804 Skrevet 15. oktober 2015 Velger han André så frykter jeg at Erling taper Anonymous poster hash: 9964e...77e Eeeehhh ..... Unnskyld meg men ..... Er du heelt ???? Anonymous poster hash: ea1f2...679
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #805 Skrevet 15. oktober 2015 De er ikke mobbere, herregud... Erling er den eneste verdige vinneren på FarmenAnonymous poster hash: 9964e...77e Blandt menn .... ubetinget JA !! jenter : Anja eller Marthe Anonymous poster hash: ea1f2...679
Arabella Skrevet 15. oktober 2015 #806 Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Feil. Endret 15. oktober 2015 av Arabella
Lady T Skrevet 15. oktober 2015 #807 Skrevet 15. oktober 2015 Blandt menn .... ubetinget JA !! jenter : Anja eller MartheAnonymous poster hash: ea1f2...679 Heier på Silje, jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #808 Skrevet 15. oktober 2015 Eeeehhh ..... Unnskyld meg men ..... Er du heelt ???? Anonymous poster hash: ea1f2...679 ? Blandt menn .... ubetinget JA !! jenter : Anja eller Marthe Anonymous poster hash: ea1f2...679 http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_rolleyes.gif' alt=':rolleyes:'>Anonymous poster hash: 9964e...77e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #809 Skrevet 15. oktober 2015 Denne TV-serien har egentlig blitt veldig puslete med årene. I de aller tidligste sesongene, så kunne deltakerne faktisk gå fleire uker i strekk uten å klare noen av ukesoppdragene sine. Da måtte de jo leve utelukkende på grønnsaker eller havregrøt, eventuelt hvis de klarte å finne litt fisk eller bær. I denne sesongen klarer de vel ukesoppdragene praktisk talt hver eneste gang. I tillegg virker som om deltakerne lever nærmest i sus og dus, med både kjøttmat og forskjellige kaker både titt og ofte.... Anonymous poster hash: 3455d...2a2 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #810 Skrevet 15. oktober 2015 Denne TV-serien har egentlig blitt veldig puslete med årene. I de aller tidligste sesongene, så kunne deltakerne faktisk gå fleire uker i strekk uten å klare noen av ukesoppdragene sine. Da måtte de jo leve utelukkende på grønnsaker eller havregrøt, eventuelt hvis de klarte å finne litt fisk eller bær. I denne sesongen klarer de vel ukesoppdragene praktisk talt hver eneste gang. I tillegg virker som om deltakerne lever nærmest i sus og dus, med både kjøttmat og forskjellige kaker både titt og ofte.... Anonymous poster hash: 3455d...2a2 De første sesongene var jo piss kjedelig. Den har tatt seg opp de siste årene (Minus 2013 sesongen)Anonymous poster hash: 9964e...77e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #811 Skrevet 15. oktober 2015 De spiser mye mer godteri enn jeg gjør.Anonymous poster hash: 132b9...243 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #812 Skrevet 15. oktober 2015 De spiser mye mer godteri enn jeg gjør.Anonymous poster hash: 132b9...243 De spiser ikke godteriAnonymous poster hash: 9964e...77e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #813 Skrevet 15. oktober 2015 Det virker i alle fall litt merkelig dersom han Andre faktisk klarte å liste seg rundt og snappe med seg alle disse store mel-posene uten at noen andre visste om dette, eller la merke til noe som helst mistenkelig. Han måtte vel traske rett forbi den plassen hvor fleire andre holder på med å bygge den lile bygningen (til det ukesoppdraget) og helt bort til den lille bekken uten å bli tatt på fersken av noen som helst..... Og Erling som plutselig løper rundt den bygningen, med TV-kameraer som "plutselig" befant i nærheten, og fikk med seg alt sammen..... Anonymous poster hash: 3455d...2a2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #814 Skrevet 15. oktober 2015 De spiser ikke godteriAnonymous poster hash: 9964e...77e Jeg har bare sett litt nå og da, men har fått med meg at de har spist drops og kaker. Det kaller jeg godteri. Anonymous poster hash: 132b9...243 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #815 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg har bare sett litt nå og da, men har fått med meg at de har spist drops og kaker. Det kaller jeg godteri. Anonymous poster hash: 132b9...243 Det er ikke godteri egentlig Og drops er vel ikke usunt heller Anonymous poster hash: 9964e...77e
Gjest morgenful Skrevet 15. oktober 2015 #816 Skrevet 15. oktober 2015 Psykopatisk? Hæ? Ja, hun er manipulerende og selvsentrert. Får aldri inntrykk av at hun er genuint hyggelig eller oppriktig, alltid med en baktanke. Falsk. Hun kan smile og være hyggelig, men det er noe psykopatisk med øyene og væremåten som skinner gjennom for meg. sånn sett passer jo psykopater perfekt i konkurranser som dette.
Arabella Skrevet 15. oktober 2015 #817 Skrevet 15. oktober 2015 Ja, hun er manipulerende og selvsentrert. Får aldri inntrykk av at hun er genuint hyggelig eller oppriktig, alltid med en baktanke. Falsk. Hun kan smile og være hyggelig, men det er noe psykopatisk med øyene og væremåten som skinner gjennom for meg. sånn sett passer jo psykopater perfekt i konkurranser som dette. Hva er det hun går og tygger på hele tiden?
Nowayback Skrevet 16. oktober 2015 #818 Skrevet 16. oktober 2015 Syns Erling tapte seg litt forrige episode. Veldig barnslig av en 48-åring (som ser ut som 60+). Håper dog han vinner tvekampen, det eneste han taper i er vel tømmerstokkrulling. 2
Gjest morgenful Skrevet 16. oktober 2015 #819 Skrevet 16. oktober 2015 Hva er det hun går og tygger på hele tiden? Tannpirker/ flis røyker sikkert til vanlig, så det hjelper når hun ikke får røyke der inne.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #820 Skrevet 16. oktober 2015 Ja, hun er manipulerende og selvsentrert. Får aldri inntrykk av at hun er genuint hyggelig eller oppriktig, alltid med en baktanke. Falsk. Hun kan smile og være hyggelig, men det er noe psykopatisk med øyene og væremåten som skinner gjennom for meg. sånn sett passer jo psykopater perfekt i konkurranser som dette. Jeg er enig og har skrevet i en tidligere post at jeg synes hun har "psykopatblikket". Det er i alle fall det inntrykket jeg har så langt, men kan jo godt hende hun overrasker positivt etterhvert. Hun har i alle fall ikke mye selvinnsikt ("alle liker å jobbe for meg", "nå vet du hva du skal gjøre hvis du blir storbonde (gjør som meg)" osv, enda folk misliker sterkt å jobbe for henne og det er dårlig stemning (som hun ikke merker). Har dessverre vært borti typen før... 😔 Anonymous poster hash: 867d8...add 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå