Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sank respekten min for Erling i bånn, altså... Hatt et godt inntrykk av ham hittil, men han reagerte veldig barnslig og umodent på Anjas valg. Enig med Anja i at det der er en tiårings oppførsel. "Har ikke løpt med noen tarmer, bare vært og pissa." Herregud. 

Anonymous poster hash: 45472...ae5
  • Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig mange år siden jeg sist fulgte med på Farmen. Hva gjorde Olav?

Gikk fra å være en grei og kul fyr til den største drittsekken som noen gang har vært med på farmen...

Og nå kan han bli ordfører :gulp:

Anonymous poster hash: 9964e...77e

• Liker 1
Skrevet

Nå sank respekten min for Erling i bånn, altså... Hatt et godt inntrykk av ham hittil, men han reagerte veldig barnslig og umodent på Anjas valg. Enig med Anja i at det der er en tiårings oppførsel. "Har ikke løpt med noen tarmer, bare vært og pissa." Herregud.  Anonymous poster hash: 45472...ae5

Som man rer så ligger man

Skrevet

Som man rer så ligger man

Hva vil du egentlig frem til med det? (Og det heter "reder", ikke "rer".)

• Liker 6
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Hva vil du egentlig frem til med det? (Og det heter "reder", ikke "rer".) Anonymous poster hash: 45472...ae5

Når hun gjør slikt så ber hun om det...

Skrevet

Hvorfor diskuterte de hvem som har tatt det etterpå da?

Ikke vet jeg. Hørte ikke de gjorde det jeg da men Andre innrømmet det ihvertfall. 

Synes Erling ble i overkant furten nå. Skjønner at det er kjipt å bli valgt, men han har da vitterlig vært i den situasjonen der han måtte velge selv. At Anja velger ham er da i hennes fulle rett, og i tillegg begynne å klage over at andre ikke tar ham i forsvar...? Synes det blir litt sutrete. Sånn er spillet, liksom. 

Anja som er barnslig som skal ta hevn for han valgte henne. 

Gjest Stringfellow1
Skrevet

produsentene prøver tydeligvis å gi han Øystein-fyren til mer oppmerksomhet og taletid. :fnise:

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Hvis Erling blir sendt ut så slutter jeg å se på...

• Liker 2
Skrevet

Synes det var en uting med grisetarmsabotasjen, siden det er snakk om et dyr som har gitt livet for at deltakerne skal lage mat, og så kastes bare deler av det ut i skogen. Respektløst mot grisen. Hvis man absolutt må sabotere, så synes jeg det er bedre med materielle ting.

• Liker 8
Skrevet
Marimba, on 14 Oct 2015 - 22:34, said:

Synes det var en uting med grisetarmsabotasjen, siden det er snakk om et dyr som har gitt livet for at deltakerne skal lage mat, og så kastes bare deler av det ut i skogen. Respektløst mot grisen. Hvis man absolutt må sabotere, så synes jeg det er bedre med materielle ting.

Folk flest har vel null og niks respekt for dyr uansett. Det kan man jo høre overalt i samfunnet ellers også.

Det er jo "bare" en hund, eller det er jo "bare" en gris. Og så videre....

Anonymous poster hash: 3455d...2a2

Skrevet

Ja! Han velger Mads :hoppendeglad:

Skrevet

Erling sa han vil velge som andrekjempe "den sureste". Hvem sikter han til? Den eneste av mennene jeg syns fremstår som ganske sur, er André

• Liker 2
Skrevet

Folk flest har vel null og niks respekt for dyr uansett. Det kan man jo høre overalt i samfunnet ellers også.

Det er jo "bare" en hund, eller det er jo "bare" en gris. Og så videre....

Anonymous poster hash: 3455d...2a2

Off, ja det er sant.
Skrevet

Erling sa han vil velge som andrekjempe "den sureste". Hvem sikter han til? Den eneste av mennene jeg syns fremstår som ganske sur, er André

Mads

Skrevet

Er Mads sur? Det syns ikke jeg

• Liker 1
Skrevet

Han starter jo krangling stadig vekk...

Gjest Stringfellow1
Skrevet

nå trekker kanskje seerne den slutningen at Erling kommer til å velge Andre til andre kjempe.

med mindre TV 2 driver og spoiler voldsomt igjen, så velger Erling sikkert noen andre av guttene som sin motstander.

dessuten var vel Erling og Andre ganske greie kompiser, så hvorfor skulle Erling velge ham til sin andre kjempe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...