Gjest Mats Skrevet 12. oktober 2015 #621 Skrevet 12. oktober 2015 Liker du han bare fordi dere har samme navn?Anonymous poster hash: 9964e...77e Haha nei. Dessuten skrives mitt med t. Det kom d i stedet når jeg registrerte meg med mobil. Har bedt om endring da. Jeg liker han for han er den kuleste der inne. Anja er også ei dame jeg ikke liker. Hun som fusket under tvekampen. Var det ikke Anja hun het?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #622 Skrevet 12. oktober 2015 Haha nei. Dessuten skrives mitt med t. Det kom d i stedet når jeg registrerte meg med mobil. Har bedt om endring da. Jeg liker han for han er den kuleste der inne. Anja er også ei dame jeg ikke liker. Hun som fusket under tvekampen. Var det ikke Anja hun het?Jeg fikk en liten tulle tanke om at du var hans Mads som hadde laget en bruker her Men du er jo mye hyggeligere enn han Anonymous poster hash: 9964e...77e
Gjest Mats Skrevet 12. oktober 2015 #623 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg fikk en liten tulle tanke om at du var hans Mads som hadde laget en bruker her Men du er jo mye hyggeligere enn han Anonymous poster hash: 9964e...77e Hahaha. Han er nok hyggelig han og.
wilmap Skrevet 12. oktober 2015 #624 Skrevet 12. oktober 2015 Haha nei. Dessuten skrives mitt med t. Det kom d i stedet når jeg registrerte meg med mobil. Har bedt om endring da. Jeg liker han for han er den kuleste der inne. Anja er også ei dame jeg ikke liker. Hun som fusket under tvekampen. Var det ikke Anja hun het? Hun fusket ikke. Det var ingen som sa at man måtte stå. Hun var bare veldig smart som skjønte at de t var lov å sitte på stokke. 4
Arabella Skrevet 12. oktober 2015 #625 Skrevet 12. oktober 2015 Hun fusket ikke. Det var ingen som sa at man måtte stå. Hun var bare veldig smart som skjønte at de t var lov å sitte på stokke. Dette reagerte jeg veldig på. Jeg trodde hun kom til å få tilsnakk for dette. I mine øyne var dette juks. Jeg har aldri sett noen sitte på stokkene i tidligere sendinger. 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #626 Skrevet 12. oktober 2015 Liker ikke Andre! Det var han som skulle tapt. Ikke Morten. Uansett håper jeg Mads vinner hele dritten. Bortskjemte femikladder som ikke tåler å bli snakket til på skikkelig mannfolkvis har ingenting på en gård å gjøre ..... " Buuuææææ .... Mamma ... Pappa ... Mannen snakker stygt til meg Uuææææ hæææhæææ .... snufs ,," Jævla kvaming ... Æsj !! ( Spy ) .... Anonymous poster hash: ea1f2...679 2
Arabella Skrevet 12. oktober 2015 #627 Skrevet 12. oktober 2015 Bortskjemte femikladder som ikke tåler å bli snakket til på skikkelig mannfolkvis har ingenting på en gård å gjøre ..... " Buuuææææ .... Mamma ... Pappa ... Mannen snakker stygt til meg Uuææææ hæææhæææ .... snufs ,," Jævla kvaming ... Æsj !! ( Spy ) .... Anonymous poster hash: ea1f2...679 Har vi fulgt med på de samme sendingene, mon tro? Jeg synes Mads er kommet seg veldig. 2
Gjest Mats Skrevet 12. oktober 2015 #628 Skrevet 12. oktober 2015 Bortskjemte femikladder som ikke tåler å bli snakket til på skikkelig mannfolkvis har ingenting på en gård å gjøre ..... " Buuuææææ .... Mamma ... Pappa ... Mannen snakker stygt til meg Uuææææ hæææhæææ .... snufs ,," Jævla kvaming ... Æsj !! ( Spy ) ....Anonymous poster hash: ea1f2...679 Hvem er det som har hylt etter mamma og pappa?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #629 Skrevet 12. oktober 2015 Hvem er det som har hylt etter mamma og pappa? Hvis du med den kommentaren mener at det har Andrè gjort, så klarer ikke jeg å se det...... Sorry Anonymous poster hash: ea1f2...679
Gjest Mats Skrevet 12. oktober 2015 #630 Skrevet 12. oktober 2015 Hvis du med den kommentaren mener at det har Andrè gjort, så klarer ikke jeg å se det...... Sorry Anonymous poster hash: ea1f2...679 Nei jeg mener at jeg ikke har hørt noen som som har hylt etter mamma og pappa
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #631 Skrevet 12. oktober 2015 Har sett alle episodene nå... og ser ingen drama jeg, det er jo kjedelig og langdrygt Håper det blir skikkelig drama og krangling. André minner meg om han Audun fra Paradise Hotel. Tror det er dialekten som gjør det For en forferdelig dialekt, Audun er fra Averøya og André fra Sunnmøre. Men synes det er en ekkel dialekt, litt sånn drittsekk-dialekt. Anonymous poster hash: bd65c...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #632 Skrevet 12. oktober 2015 Har sett alle episodene nå... og ser ingen drama jeg, det er jo kjedelig og langdrygt Håper det blir skikkelig drama og krangling. André minner meg om han Audun fra Paradise Hotel. Tror det er dialekten som gjør det For en forferdelig dialekt, Audun er fra Averøya og André fra Sunnmøre. Men synes det er en ekkel dialekt, litt sånn drittsekk-dialekt. Anonymous poster hash: bd65c...7bb Det har jo vært mye drama, har du sett bare første uka? Ps, sunnmøre er en fin dialekt Anonymous poster hash: 9964e...77e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #633 Skrevet 12. oktober 2015 Har vi fulgt med på de samme sendingene, mon tro? Jeg synes Mads er kommet seg veldig. Sladrehank er han i hvert fall... Anonymous poster hash: 9964e...77e 2
Gjest Citronella Skrevet 12. oktober 2015 #634 Skrevet 12. oktober 2015 Hun fusket ikke. Det var ingen som sa at man måtte stå. Hun var bare veldig smart som skjønte at de t var lov å sitte på stokke. Enig. Det var ikke fusk, det har jo TV2 også kommentert. Hun bør heller få kred for å være oppegående og innovativ, istedenfor å bli beskyldt for juks og lite fair play. Liker Anja. Tøff dame! 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #635 Skrevet 12. oktober 2015 Hvis du med den kommentaren mener at det har Andrè gjort, så klarer ikke jeg å se det...... Sorry Anonymous poster hash: ea1f2...679 Først får du lese det innlegget han svarte på - så kan du lese svaret hans en gang til. Anonymous poster hash: 9e356...86a
Gjest Hold the door Skrevet 12. oktober 2015 #636 Skrevet 12. oktober 2015 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #637 Skrevet 12. oktober 2015 Tror dere Morten holder avtalen han har med Anja, eller kommer han til å sjokkere de andre ved å velge André? Tenk så gøy hvis André hadde blitt storbonde og dersom ukesoppdraget blir godkjent så drar de på markedet hvor han bruker alle pengene på drops til seg selv.Anonymous poster hash: 9964e...77e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #638 Skrevet 12. oktober 2015 Først får du lese det innlegget han svarte på - så kan du lese svaret hans en gang til. Anonymous poster hash: 9e356...86a ?????? Anonymous poster hash: ea1f2...679
Testosteron Skrevet 12. oktober 2015 #639 Skrevet 12. oktober 2015 Det er paradoksalt at Andre tillater seg å kritisere de andre i harde ordelag samtidig som han selv er svært sårbar for kritikk Han tok Mads kraftig for seg da han var storbonde selv om Mads bare tok initiativ og viste ansvar under ukesoppdraget. Det hadde vært helt greit om Andre sa fra til Mads på en skikkelig måte, men han tynte ham så man skulle tro han hadde gjort noe fryktelig galt Da Marit på en uskyldig måte ertet ham fordi han hadde ombestemt seg og ville ha et drops han tidligere hadde sagt de andre bare kunne ta, så ble Andre så såret at han gråt på skulderen til Silje. I klassisk dramaqueen-ånd valgte han å konfrontere de andre og gi dem et ultimatum. De måtte offentlig gi til kjenne om de ville ha ham med videre Det er påfallende hvordan han sutrer over at han "blir holdt utenfor". At han ikke er bestevenner med alle betyr ikke at han blir holdt utenfor. Noen har rett og slett bedre personkjemi med andre enn ham uten at det betyr at de fryser ham ut. Han bør heller fokusere på dem han har god personkjemi med enn å lage et problem ut av noe som ikke er et problem Å true med å ødelegge trillebåren hvis han ble valgt som førstekjempe var likevel det drøyeste han gjorde. Når trillebåren er ferdig, så tilhører den fellesskapet, og da har han ingen rett til å ødelegge den 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #640 Skrevet 12. oktober 2015 Charlotte snakker på samme måte som en ku spiser gress. MØØ Anonymous poster hash: d1128...13e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå