Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og du som trudde Andrë var ute fordi han hadde en Facebook konto :fnise:

Anonymous poster hash: 9964e...77e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det er tåpelig av deltakerne og drive å trekke seg eller "true" med å trekke seg.

Anonymous poster hash: 7cc44...468

• Liker 4
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Liker ikke Andre! Det var han som skulle tapt. Ikke Morten. Uansett håper jeg Mads vinner hele dritten.

Skrevet

Mads er bare irriterendes...

• Liker 3
Skrevet

Mads høres ut som en veldig irriterende og bortskjemt liten drittunge, så jeg håper ikke at han kommer særlig lang....

Dessuten er alle ukesoppdragene kjedelige, og det er overhodet ikke noe poeng i å arrangere slike oppdrag ettersom  deltakerne vinner uansett hvor elendig dem gjør ting....

Anonymous poster hash: 3455d...2a2
  • Liker 2
Skrevet

Mads høres ut som en veldig irriterende og bortskjemt liten drittunge, så jeg håper ikke at han kommer særlig lang....  Dessuten er alle ukesoppdragene kjedelige, og det er overhodet ikke noe poeng i å arrangere slike oppdrag ettersom  deltakerne vinner uansett hvor elendig dem gjør ting.... Anonymous poster hash: 3455d...2a2

Ukes oppdragene har alltid vært kjedelige...

Skrevet (endret)

For en dust André er! Sier gang på gang at han skal forbedre seg, så tar det 5 min og han er like sur og lite hyggelig igjen. Selv om de snakket hardt til hverandre og ikke roste hverandre på sjøen kan han da ikke behandle de andre på gården sånn! Og det går vel an å være hyggelig mot hverandre på sjøen også? Samtidig tror jeg han sliter veldig der inne og prøver å gjemme seg bak en tøff fasade selv om det ikke er spesielt vellykket. At han sliter sosialt er det ihvertfall ingen tvil om. Kanskje han har aspergers. Ikke at det er noe negativt i seg selv altså. Håper han blir lenge for underholdningens skyld selv om han egentlig ikke fortjente å vinne over Morten.

Tipper Anja blir storbonde nå. Så velger hun en i den jentegjengen som 1.kjempe.

Endret av Salka
  • Liker 3
Skrevet

Det var ingen spoiler. Sorry, håper ingen trodde jeg hadde en skikkelig spoiler på lager.

Og jeg som håpet du hadde noe skikkelg saftig på lur, hehe. :)

Skrevet

Man skal ikke spoile om man vet noe. Det ødelegger for oss som følger med

• Liker 3
Skrevet

Bare å la vær å åpne spoilertagsa det. Spoiling er ikke forbudt, men i ikke-spoilertråder skal man bruke spoilertags.

Skrevet

Bare å la vær å åpne spoilertagsa det. Spoiling er ikke forbudt, men i ikke-spoilertråder skal man bruke spoilertags.

Det er faktisk forbudt om man ikke bruker spoilertags :)

Står i reglene

• Liker 2
Skrevet

Høres mer ut som diskriminering. At alle damer er svakere enn menn..

De fleste kvinner er fysiologisk "svakere" enn menn ja, dette er jo bare fakta ikke diskriminering. 

Men selvfølgelig kunne man gjort slik man gjør det i f.eks "Mesternes mester", ha fysiske konkurranser der man veide opp for forskjellene. Lettere melkespann, kortere løpe-avstander og tynnere stokker å sage over for jentene.

Mener å huske det var slik i de første sesongene i Farmen, men synes også å huske at det stort sett var menn som gikk av med seieren i de "fysiske" konkurransene.

Det blir nok litt mere rettferdig slik det gjøres i dag.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mads er bare irriterendes...

Han er ikke mer irriterende enn de andre.

Andre f.eks skal liksom være enn mann på 50 år. Tror jeg det var.

Endret av Mads
Skrevet

Han er ikke mer irriterende enn de andre.

Andre f.eks skal liksom være enn mann på 50 år. Tror jeg det var.

Han oppfører seg som en liten drittunge

Skrevet

Han oppfører seg som en liten drittunge

Ja Andre gjør.
Skrevet

Ja Andre gjør.

Nei

Skrevet

Nei

Jo og han er mye eldre enn Mads.
Skrevet

Hva er greia med han svømmeren da? Benytter enhver anledning til å gå i bar overkropp og sier liksom ingenting... Eller klipper de vekk det han eventuelt sier? Til og med barna her i huset lurer på hvorfor han "ikke har noen replikker" :-) 

Anonymous poster hash: 9d884...15f
  • Liker 1
Skrevet

Liker du han bare fordi dere har samme navn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...