Gå til innhold

Farmen 2015

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eh.. farmen. :tre:

Så ikke trøtt ut for meg men hver sin smak antar jeg :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange kjedelige folk med denne gangen! Koseprat, klemming og lalling.

Anonymous poster hash: 02140...1b0

• Liker 3
Skrevet

Syns han nye storbonden virker som en knakende hyggelig kar!

• Liker 5
Skrevet

Det er de samme oppgavene som i fjor jo. Kjedelig.

Anonymous poster hash: 132b9...243

• Liker 1
Skrevet

OK, siden man tror ku går lengst, så svarer man geit. Logikk på høyt plan.

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Sorry, "ranger fra minst til størst" Litt FOR enkelt så derfor tror man det er et lurespørsmål. Skjer av og til det vet du

• Liker 1
Skrevet

Mads er jo virkelig en fin gutt, skjønner ikke at noen her mener han er en drittsekk. Han er høflig og grei og storbonden var jo en umoden kødd mot han og det var utrolig barnslig av Stig å reagere som han gjorde. At Mads sier at han skal velge Morten er ikke det samme som å si at jeg lover å ikke velge deg.

Anonymous poster hash: 19ff5...add

Joda bevares, hvis man liker bortskjemte urbane femikladder av noen pappagutter fullstendig uten ryggrad og sjel så .......

Anonymous poster hash: ea1f2...679

• Liker 1
Skrevet

Joda bevares, hvis man liker bortskjemte urbane femikladder av noen pappagutter fullstendig uten ryggrad og sjel så .......

Det var da svært til fiendtlig holdning!

Skrevet

Han svømmeren Øystein må ha utrolig dårlig selvtillit. Går rundt i bar overkropp eller i singlet hele tiden. Ganske utrolig.

• Liker 1
Skrevet

Mads er jo virkelig en fin gutt, skjønner ikke at noen her mener han er en drittsekk. Han er høflig og grei og storbonden var jo en umoden kødd mot han og det var utrolig barnslig av Stig å reagere som han gjorde. At Mads sier at han skal velge Morten er ikke det samme som å si at jeg lover å ikke velge deg.

Anonymous poster hash: 19ff5...add

Hei Mads eller mammaen til Mads.

• Liker 4
Skrevet

Jeg får følelsen av at Erling vil total forvandle seg midt inni sesongen og gjøre en Olav

Hadde vært helt konge! Tror det ikke, tror heller Andre kunne funnet på noe sånt.

• Liker 2
Skrevet

Syns han nye storbonden virker som en knakende hyggelig kar!

Han i finalen, Marte hvis det blir damekamp

Skrevet

Men hvorfor sier hun ene at hun er yngst når det er ei annen med som er 21 år?

Kanskje fordi hun er.. yngst? Mener du f.eks det blir feil av den som er yngst i en klasse å si nettopp det, bare fordi alle i klassen er omtrent like gamle?

• Liker 1
Skrevet

Hei Mads eller mammaen til Mads.

Eller Pappa......

• Liker 1
Skrevet

Eller Pappa......

Slett ikke umulig, er Bærum vi snakker om her! Kan også være en søster.

• Liker 3
Skrevet

Typisk at det er med barnslige jenter som synger nattasanger og snakker med muse stemme! Gahh. Er ikke noe rart om en ikke blir sett på med handlekraft og respekt da. Enten får du være jentejente med fletter i håret eller vise deg som en ressurs på gården.

Anonymous poster hash: d1128...13e

Enig 🙈 Jeg blir ille berørt av syngingen, kosingen (en klem er greit, men ikke kose for å kose 🙈) og all masingen om at "jeg er en kasteball". Hvis du ikke vil være kasteball så ikke klag over at alle behandler deg som en fordi du er så ung. Gjør de oppgavene du blir satt til og vis at du duger.

Jeg har sansen for Erling, Silje, Marit og dyretolken.. Og Stig virket som en artig kar. Og Eilef, eller hva han heter, han tror jeg er real og fin fyr.

Anonymous poster hash: 867d8...add

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes egentlig alle virker som ganske koselig folk jeg :fnise:

Han der andre har gitt et dårlig førsteinntrykk, men ikke sikkert han er så ille

Skrevet

Gårsdagens episode må være den dårligste noensinne i Farmen-historien. Dette skjedde INGENTING av interesse.

Tror dessverre TV2 har bommet kraftig med castingen. Men det har kanskje litt å gjøre med at ingen kan hoppe etter Wirkola, sammenlignet med den legendariske fjorårssesongen ville alt ha bleknet. Om noe er veldig bra vil det ikke bli det samme etterpå, vi ser det i alle mulige sammenhenger. Arbeiderpartiet er nesten halvert i Vågå kommune etter at Øygard forsvant ut av bildet, for eksempel.

• Liker 2
Skrevet

Gårsdagens episode må være den dårligste noensinne i Farmen-historien. Dette skjedde INGENTING av interesse.

Tror dessverre TV2 har bommet kraftig med castingen. Men det har kanskje litt å gjøre med at ingen kan hoppe etter Wirkola, sammenlignet med den legendariske fjorårssesongen ville alt ha bleknet. Om noe er veldig bra vil det ikke bli det samme etterpå, vi ser det i alle mulige sammenhenger. Arbeiderpartiet er nesten halvert i Vågå kommune etter at Øygard forsvant ut av bildet, for eksempel.

Er du seriøs nå? :fnise: Det var jo en ganske ålreit episode, i hvert fall bedre enn den møkka sesongen som var 2013...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...