AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #2701 Skrevet 6. desember 2015 Mon tro hvorfor det var opphold i 2005 og 2006..? Anonymkode: 26ae2...6f2Eller 2002 og 2009 Anonymkode: bf5bc...606
Gjest Mats Skrevet 6. desember 2015 #2702 Skrevet 6. desember 2015 Eilev er, etter Øystein, den MINST verdige vinneren. Marthe er en soleklar mer verdig vinner enn de to tafatte guttungene tilsammen. Eilev plirte og koste seg med å sabotere ukesoppdrag når Marthe var storbonde. Han er feig, gjemmer seg bak ryggen til andre og lar Marthe ta støyten for at de to hadde en allianse. Han sier han hadde en fordel fordi han nok ble oppfattet som mer uskyldig enn Marthe. Men svin på skogen hadde han, men i motsetning til Marthe hadde han ikke baller nok til å stå rakrygget opp for seg selv. Ikke rart denne hvithåra kiden bæsja i buksa. Typisk gutteklubben grei å gi tasser en kniv "fordi han har fått skjegg og blitt "mann.. ". Haha, Marthe er den moralske vinneren av Farmen 2015!Enig. Hun er vinner for meg uansett.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #2703 Skrevet 6. desember 2015 Eller 2002 og 2009Anonymkode: bf5bc...606Det var jo bare ett år, men 2005 og 2006 var to år på rad, så det blir mer spesielt. Anonymkode: 26ae2...6f2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #2704 Skrevet 6. desember 2015 Tror dere Eilev har ligget med Charlotte, da? Mot slutten av innspillingen oppsto det likevel litt varme følelser mellom Eilev og Charlotte Jacobsen (22).Lest denne? Derfor kysset han henne ikkeBegge to har innrømmet overfor VG at de er «svært gode venner» og bruker mye tid sammen. Men de er ikke kjærester – ennå. Anonymkode: 26ae2...6f2 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #2705 Skrevet 6. desember 2015 Tror dere Eilev har ligget med Charlotte, da? Mot slutten av innspillingen oppsto det likevel litt varme følelser mellom Eilev og Charlotte Jacobsen (22).Lest denne? Derfor kysset han henne ikkeBegge to har innrømmet overfor VG at de er «svært gode venner» og bruker mye tid sammen. Men de er ikke kjærester – ennå.Anonymkode: 26ae2...6f2Det har vi ingenting med å gjøre, folk sitt sexliv er privat Anonymkode: bf5bc...606 2
Nowayback Skrevet 6. desember 2015 #2706 Skrevet 6. desember 2015 Andreas var bra, men foruten ham var det dritkjedelig, det så vi da han røk ut.Anonymkode: 26ae2...6f2I uke 8 forsvinner de resterende gutta til skogs og har tatt med seg ei gås, som de slakter og spiser. Det var egentlig ikke lov, og de fikk vel en advarsel på det. Men det var fryktelig underholdende!
NuckingFutz Skrevet 6. desember 2015 #2707 Skrevet 6. desember 2015 Eilev er feig, ikke lur. Marthe og Charlotte hadde ingen allianse om å stå i finalen sammen. Eilev og Marthe hadde en allianse om å stå i finalen sammen - likevel sabotere han villig vekk for Marthe som storbonde. Det er begrensa hvor mye man kan flyte på Askeladd-assosiasjonene. Når sola kom så sprakk Eilev som det trollet han er, feig og veik og karrer seg såvidt framover ved å gjemme seg bak tøffingen Marthe. 2
makkapakka Skrevet 7. desember 2015 #2708 Skrevet 7. desember 2015 har ikke følgt så masse med på farmen i år, men sitter med konklusjonen at tøffelhelten Eiliv vant, Marte burde ha vunnet men åpnet kjeften litt for mye og Silje Dramaqueen fikk hevnen sin over at Marte ikke vant. 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #2709 Skrevet 7. desember 2015 Noen som kunne tenke seg å melde seg på den neste sesongen av Farmen ? Anonymkode: 3455d...2a2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #2710 Skrevet 7. desember 2015 Eilev er feig, ikke lur. Marthe og Charlotte hadde ingen allianse om å stå i finalen sammen. Eilev og Marthe hadde en allianse om å stå i finalen sammen - likevel sabotere han villig vekk for Marthe som storbonde. Det er begrensa hvor mye man kan flyte på Askeladd-assosiasjonene. Når sola kom så sprakk Eilev som det trollet han er, feig og veik og karrer seg såvidt framover ved å gjemme seg bak tøffingen Marthe.Det gjorde han da ikke. Anonymkode: 9e356...86a 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #2711 Skrevet 7. desember 2015 Det gjorde han da ikke.Anonymkode: 9e356...86aJoda det gjorde han! Anonymkode: 259fa...148 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #2712 Skrevet 7. desember 2015 Joda det gjorde han! Anonymkode: 259fa...148Hvordan saboterte Eilev da Marte var storbonde? Jeg kan ikke huske det. Anonymkode: 9e356...86a 1
NuckingFutz Skrevet 7. desember 2015 #2713 Skrevet 7. desember 2015 Hvordan saboterte Eilev da Marte var storbonde? Jeg kan ikke huske det.Anonymkode: 9e356...86aDa får du friske opp hukommelsen litt her: http://www.tv2.no/v/990742/
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #2714 Skrevet 7. desember 2015 Da får du friske opp hukommelsen litt her: http://www.tv2.no/v/990742/Åja, selvfølgelig. Huff, godt gjort å klare å glemme det. Beklager så mye. Anonymkode: 9e356...86a
Gjest Mats Skrevet 7. desember 2015 #2715 Skrevet 7. desember 2015 Noen som kunne tenke seg å melde seg på den neste sesongen av Farmen ?Anonymkode: 3455d...2a2Nei takk
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #2716 Skrevet 7. desember 2015 Jeg har fulgt denne tråden med spenning og det virker som det er mange som vet og kan mye om farmen. Så lurer bare på om dere kan hjelpe meg med noe jeg er nysgjerrig på.. I et intervju med Charlotte så sa hun at siden hun bodde så nærme fikk hu lov til å fra hjem frem til finalen etter at dun gikk ut, men at de andre deltagerne bodde på hotell. Betyr dette at siden oppholdet varer 11 uker så bor deltagerne på hotell hele perioden og ikke får lov til å dra hjem før alt er ferdig eller er det jeg som har misforstått? er jo kjedelig å bli stemt ut første uka og bo i "isolasjon" i 10 uker for at ingen skal vite at nettopp den personen tapte tvekampen og måtte hjem og ikke kom til finalen. Anonymkode: e3b4a...06c
Adelia Skrevet 7. desember 2015 #2717 Skrevet 7. desember 2015 Jeg har fulgt denne tråden med spenning og det virker som det er mange som vet og kan mye om farmen. Så lurer bare på om dere kan hjelpe meg med noe jeg er nysgjerrig på.. I et intervju med Charlotte så sa hun at siden hun bodde så nærme fikk hu lov til å fra hjem frem til finalen etter at dun gikk ut, men at de andre deltagerne bodde på hotell. Betyr dette at siden oppholdet varer 11 uker så bor deltagerne på hotell hele perioden og ikke får lov til å dra hjem før alt er ferdig eller er det jeg som har misforstått? er jo kjedelig å bli stemt ut første uka og bo i "isolasjon" i 10 uker for at ingen skal vite at nettopp den personen tapte tvekampen og måtte hjem og ikke kom til finalen.Anonymkode: e3b4a...06cDe drar hjem. Hun som er fra byen her så jeg hjemme tidlig. Derfor visste jeg også at hun ikke kom til å vinne. 1
Basil Skrevet 7. desember 2015 #2718 Skrevet 7. desember 2015 Jeg har fulgt denne tråden med spenning og det virker som det er mange som vet og kan mye om farmen. Så lurer bare på om dere kan hjelpe meg med noe jeg er nysgjerrig på.. I et intervju med Charlotte så sa hun at siden hun bodde så nærme fikk hu lov til å fra hjem frem til finalen etter at dun gikk ut, men at de andre deltagerne bodde på hotell. Betyr dette at siden oppholdet varer 11 uker så bor deltagerne på hotell hele perioden og ikke får lov til å dra hjem før alt er ferdig eller er det jeg som har misforstått? er jo kjedelig å bli stemt ut første uka og bo i "isolasjon" i 10 uker for at ingen skal vite at nettopp den personen tapte tvekampen og måtte hjem og ikke kom til finalen.Anonymkode: e3b4a...06cMen man får jo se når de ryker i ttvekamp, så de er vel bare i isolasjon frem til det? Slipper jo å leve i isolasjon i 10 uker når vi som seere får se tvekampen vedkommende ryker i.. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #2719 Skrevet 7. desember 2015 Jeg har fulgt denne tråden med spenning og det virker som det er mange som vet og kan mye om farmen. Så lurer bare på om dere kan hjelpe meg med noe jeg er nysgjerrig på.. I et intervju med Charlotte så sa hun at siden hun bodde så nærme fikk hu lov til å fra hjem frem til finalen etter at dun gikk ut, men at de andre deltagerne bodde på hotell. Betyr dette at siden oppholdet varer 11 uker så bor deltagerne på hotell hele perioden og ikke får lov til å dra hjem før alt er ferdig eller er det jeg som har misforstått? er jo kjedelig å bli stemt ut første uka og bo i "isolasjon" i 10 uker for at ingen skal vite at nettopp den personen tapte tvekampen og måtte hjem og ikke kom til finalen.Anonymkode: e3b4a...06cNEI! Skal de havne et slags i fengsel i flere måneder..? Charlotte sitte bare til de som var igjen veldig nært slutten vil jeg tro, og de som kom fra andre steder i landet som vendte tilbake helt på slutten. Anonymkode: 26ae2...6f2 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #2720 Skrevet 7. desember 2015 Nei takk Har ikke du allerede vært med på Farmen en liten stund, da?? Anonymkode: 3455d...2a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå