Gå til innhold

Farmen 2015

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den "trusselen" til Andre (om sabotasje av ukesoppdraget) var vel ikke noe noe verre enn den gangen Marit og Silje fortalte Marte at de kom til å reise fra heile Farmen, dersom Marte ikke valgte Andre som første kjempe....

Anonymkode: 3455d...2a2

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den "trusselen" til Andre (om sabotasje av ukesoppdraget) var vel ikke noe noe verre enn den gangen Marit og Silje fortalte Marte at de kom til å reise fra heile Farmen, dersom Marte ikke valgte Andre som første kjempe....

Så utrolig sant! De ser vel bare feilene alle andre gjør, og ikke dem selv.

Anonymkode: bc75e...593

• Liker 2
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Gud, for et ukesoppdrag.

Gjest Stringfellow1
Skrevet

det valget av storbonde likte sikkert ikke Silje....

:fnise:

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Det var veldig mye arbeid i dette ukesoppdraget.
 I tillegg begynner det å bli veldig få deltakere inne på gården.

Skrevet

Marte sa hun ønsker å velge André til førstekjemper

Skrevet

Nå ser vi også at Marte ikke spiller helt rent hun heller. Hun har en avtale med jentene og Eilev og Øystein. Så enten må hun ta Andrè eller bryte en avtale med en av de fire andre. 

Jeg trodde det var 2 uker med finaleuke, men ser at jeg har tatt litt feil tidligere. Det er tydeligvis to uker med vanlig uke igjen før det er kjemping om semifinaleplass, semifinale og finale. Så det vil da si at det er kun 4 stk i finaleuka, så blir spennende å se hvordan de løser det. Tidligere har de vært 6 stk!! 

Skrevet

Så mye unødvendig tullball, som skjer der inne!!

• Liker 1
Skrevet

Det skjer jo ingen ting spesielt. Kjedelig å følge med.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde i alle fall vært livredd, hvis jeg hadde vært den sauen som skulle bli klippet.

Kan fort bli litt blodig, når amatørene setter i gang...

• Liker 2
Skrevet

Håper hun er tøff nok til å velge Silje som førstekjempe! 

• Liker 2
Skrevet

Har fremdeles ikke kvinnfolka der inne forstått at noen slike "avtaler" der inne på gården, egentlig ikke er verdt null og niks?

Eller er det bare "jente-avtalene" som er verdt noe, men avtaler som kvinnfolka inngår med guttene kan brytes på ett blunk?

• Liker 3
Skrevet

Hæ, er det ikke finaleuke neste uke da..?? Nye regler?

Skrevet

Hæ, er det ikke finaleuke neste uke da..?? Nye regler?

Det er bare en finaleuke. Jeg har tidligere trodd det var 2 uker med kjemping som semifinale plass i en uke og semifinale/finale siste, men det er feil. 
Så nå er det to uker med storbonde og tvekamp før finaleuke, men blir veldig rart siden de bare blir 4 stk i finaleuken.

Skrevet

Det er bare en finaleuke. Jeg har tidligere trodd det var 2 uker med kjemping som semifinale plass i en uke og semifinale/finale siste, men det er feil. 
Så nå er det to uker med storbonde og tvekamp før finaleuke, men blir veldig rart siden de bare blir 4 stk i finaleuken.

Det har alltid bare vært en finaleuke, så den er grei. Det rare er at det da er 11 uker i år, mot 10 uker alle de andre sesongene. Og så blir det to mindre deltakere i finaleuka i år.

Men hvor har du fått bekreftet at det er slik?

Var sikker på at bare Andre, Charlotte og Eilev blingset litt da se snakket om de to neste ukene med storbonde osv..

Skrevet

Det har alltid bare vært en finaleuke, så den er grei. Det rare er at det da er 11 uker i år, mot 10 uker alle de andre sesongene. Og så blir det to mindre deltakere i finaleuka i år.

Men hvor har du fått bekreftet at det er slik?

Var sikker på at bare Andre, Charlotte og Eilev blingset litt da se snakket om de to neste ukene med storbonde osv..

Ja det har jo alltid vært det, bare jeg som er fjern. Hehe! 

Vi har vel forsåvidt ikke fått det bekreftet, men alle disse har jo sagt at det er to uker til. Ellers så pleier jo Gaute å si i fra om at det er finaleuke rett rundt hjørnet, men han nevnte ingenting denne gangen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...