AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #2061 Skrevet 15. november 2015 Men hun har helt nylig valgt å inngå en allianse med Silje og CharlotteNår man har kommer såpass langt i spillet, så burde ikke bestevenninnene ha noe å si. Anonymkode: bc75e...593
jealhk94 Skrevet 15. november 2015 #2062 Skrevet 15. november 2015 Veldig enig i dette Jasdeep sier i intervjuet på seher.no: ''Jasdeep innrømmer at han synes det var vanskelig å komme inn såpass sent i konkurransen, fordi spillet var kommet så langt, og allianser var dannet. Han likte ikke måten Silje Dahl (32) og Andrè spilte spillet på, men understreker at han er venner med begge to i dag.- Spesielt Silje henger jeg en god del sammen med. Folk må forstå at dette er et spill og en konkurranse. For meg virker det som at menneskene som sitter og ser dette på TV ikke helt skjønner det.- Hva mener du?- Se på alle de kommentarene som florerer på nettet. Stygge karakteristikker av mennesker som du aldri har møtt. Jeg synes mange av kommentarene som jentene har fått er skikkelig drøye.''Viktig å tenke på det her før man driver å skriver dritt om andre mennesker 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #2063 Skrevet 15. november 2015 "Vi klarer oss ikke en uke til uten å få godkjent ukesoppdraget", så stikker de til markedet og kjøper både kake og kaffe. Tror Marte blir storbonde, og smart som hun er, forventer jeg at hun velger en jente som førstekjempe.Anonymkode: bc75e...593Kaffien var gratis Anonymkode: 74740...07c
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #2064 Skrevet 15. november 2015 Kaffien var gratis Anonymkode: 74740...07cDet var jo den som kostet 1,50 for alle koppene, var det ikke? Anonymkode: bc75e...593 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #2065 Skrevet 15. november 2015 Syns ikke det er så veldig rart at André er i dårlig humør heller, Silje kommer jo stadig med spydige kommentarer til han og er med på å terge Anonymkode: 89dbd...f97 6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #2066 Skrevet 15. november 2015 Jeg mistenker at Andre var så fly forbanna etter alt det piss preiket til kvinnfolka der inne, at han tok i nærmest alt han hadde under tvekampen.... Anonymkode: 3455d...2a2 4
-Missi- Skrevet 15. november 2015 #2067 Skrevet 15. november 2015 Jeg tror Jasdeep velger Charlotte eller Marthe til storbonde. Virket som han likte de best. Kansje Eilev og er en kandidat.
Testosteron Skrevet 15. november 2015 #2068 Skrevet 15. november 2015 Jeg tror Jasdeep velger Charlotte eller Marthe til storbonde. Virket som han likte de best. Kansje Eilev og er en kandidat.Han velger ihvertfall ikke Silje eller André. Han snakket pent om Marte, så jeg holder en knapp på at han velger henne. I så fall blir det spennende å se om hun holder avtalen med de andre jentene 1
Nowayback Skrevet 15. november 2015 #2069 Skrevet 15. november 2015 Men hun har helt nylig valgt å inngå en allianse med Silje og CharlotteHva så?Hadde bare vært fantastisk om hun brøt avtalen og sendte Silje ut i tvekamp. Det hadde hun fortjent! 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #2070 Skrevet 15. november 2015 Men Marthe har en avtale med Eilev og Øystein og. . Hun blir muligens nødt til å bryte en avtale. .:( Anonymkode: 259fa...148 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #2071 Skrevet 15. november 2015 Men hun har helt nylig valgt å inngå en allianse med Silje og CharlotteHahahaha .... Den kan du tro er mye verdt nå. Nei den dama er ikke dum skal jeg si degAndre og Marte i finalen Anonymkode: ea1f2...679
Testosteron Skrevet 15. november 2015 #2072 Skrevet 15. november 2015 Hadde bare vært fantastisk om hun brøt avtalen og sendte Silje ut i tvekamp. Det hadde hun fortjent!Jeg syns ikke det er relevant for avtalen mellom Marte og Silje at Silje brøt avtalen hun hadde med André, men det kan jo hende at Marte gjør det. I så fall blir det lettere å bryte den 1
Nowayback Skrevet 15. november 2015 #2073 Skrevet 15. november 2015 Wow!Imponert over sleggebankingen til André! Jeg ble glad for at han hadde selvinnsikt da han sa han var 100 % sikker på å vinne. Det er mange eksempler på Farmen-deltakere som har hatt i overkant dårlig selvinnsikt, trodd at de skulle knuse motstanderen og endt opp med å drite seg ut. Så det var godt å se!Min rekkefølge pr.nå når det gjelder hvem jeg håper vinner Farmen er:1) Andrè2) Eilev3) Charlotte4) Marte5) ØysteinSilje er ikke et alternativ engang.
Gjest Hold the door Skrevet 15. november 2015 #2074 Skrevet 15. november 2015 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
Nowayback Skrevet 15. november 2015 #2075 Skrevet 15. november 2015 Jeg syns ikke det er relevant for avtalen mellom Marte og Silje at Silje brøt avtalen hun hadde med André, men det kan jo hende at Marte gjør det. I så fall blir det lettere å bryte denDet er siste storbonde imorra, så det er ingen risiko i å bryte den. Men Andrè er jo utvilsomt en større konkurrent enn Silje (trass i at hun har 2 kniver), så han blir nok 1.kjempe neste søndag også. Da blir det en jevnere tvekamp!
Basil Skrevet 15. november 2015 #2076 Skrevet 15. november 2015 Tipper Marte eller Øystein som storbonde! Håper Øystein og at han velger Silje som førstekjempe i og med han ikke liker spillet hennes. 1
Testosteron Skrevet 15. november 2015 #2077 Skrevet 15. november 2015 Tipper Marte eller Øystein som storbonde! Håper Øystein og at han velger Silje som førstekjempe i og med han ikke liker spillet hennes. Jeg tror han liker Silje bedre enn André, og André er en hardere konkurrent enn Silje
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #2078 Skrevet 16. november 2015 Veldig dårlig av Silje å snakke så mye drit om Andre, påstår at "hun er blitt glad i ham", osv, og alt maset om at han kom til å sabotere. Noe han kunne gjort om han ville, men det gjorde han altså ikke. Hadde Andre vært storbonde nå hadde nok Silje gjort sitt for at ukesoppdraget skulle mislyktes, det skjønner alle. Utrolig kult med Siljes slukørede ansiktsutrykk da Andre enkelt vant tvekampen! Anonymkode: 26ae2...6f2 7
Salka Skrevet 16. november 2015 #2079 Skrevet 16. november 2015 Veldig dårlig av Silje å snakke så mye drit om Andre, påstår at "hun er blitt glad i ham", osv, og alt maset om at han kom til å sabotere. Noe han kunne gjort om han ville, men det gjorde han altså ikke. Hadde Andre vært storbonde nå hadde nok Silje gjort sitt for at ukesoppdraget skulle mislyktes, det skjønner alle. Utrolig kult med Siljes slukørede ansiktsutrykk da Andre enkelt vant tvekampen!Anonymkode: 26ae2...6f2Helt enig! Skikkelig dårlig gjort av henne! Falske kjerring. Haha, ja hun så ut som en unge som hadde blitt fratatt godteriet! Håper Marte blir storbonde nå og er tøff nok til å velge Silje som 1.kjempe. Selv om jeg er litt redd André blir valgt som 1.kjempe igjen. Hadde vært kult om André ble storbonde og, men det tviler jeg sterkt på at skjer. Da hadde han garantert valgt Silje ihvertfall. Håper på han og Marte i finalen. Silje fortjener å ryke ut nå på søndag, skjer det skal jeg le! 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #2080 Skrevet 16. november 2015 Hvem er det som er aller mest grinete og sur nå, Silje ? Anonymkode: 3455d...2a2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå