Gå til innhold

Farmen 2015

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om det har vært så mye av det i år, men jeg har fortstått det som at tidligere har det vært vanlig at den som er på God kveld, Norge på lørdag er den som ryker på søndag.

André har jo vært på GKN før episoden i går.

Anonymkode: bc75e...593

Videoannonse
Annonse
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Samtlige deltakere på Farmen burde egentlig ha vært i tvekamp minst ein gang.
 Men nå er det vel ikke så veldig lenge igjen til finale-uken skal begynne.
 Det er ikke sikkert at alle sammen faktisk rekker å vinne noen tvekamp.

Anonymkode: 3455d...2a2

• Liker 1
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet (endret)

Marte påvirket Jas til å ikke velge slegge, men heller ta tautrekking. Jas hadde tenkt å ta slegge selv om slegge er favorittgrenen til André, men Marte påpekte at han heller bør velge tautrekking pga kroppsvekten og de lange armene som gir ham en fordel

Jeg håper Jas følger rådet hennes og at han slår ut André, som fremstår som en usympatisk sutreper. Jas påpekte treffende at André er flink til å jobbe, men han er ekstremt selvsentrert

Endret av Testosteron
  • Liker 2
Skrevet

Øystein har ikke vært i en tvekamp og han har knapt vært med på farmen 

Anonymkode: 74740...07c

Han har knapt vært med på farmen? Han har da vært der akkurat like lenge som de andre selv om vi ikke har fått sett så mye av ham på skjermen.

Anonymkode: edcd3...bf3

• Liker 7
Skrevet

Den videoen på tv2.no, der Jasdeep avslører en hemmelighet som ingen andre på gården vet om, så avslører han jo også hvilken gren han velger..

Skrevet

Marthe påvirket Jas til å ikke velge slegge, men heller ta tautrekking. Jas hadde tenkt å ta slegge selv om slegge er favorittgrenen til André, men Jas påpekte at han heller bør velge tautrekking pga kroppsvekten og de lange armene som gir ham en fordel

Jeg håper Jas følger rådet hennes og at han slår ut André, som fremstår som en usympatisk sutreper. Jas påpekte treffende at André er flink til å jobbe, men han er ekstremt selvsentrert

Alle sammen tenker vel først og fremst på seg selv, der inne ? 

• Liker 1
Skrevet

Har en følelse av at Silje vinner, hun har jo og 2 kniver nå som dette oppdraget også ble godkjent.

I matchen mellom Andre og jasdeep på tvn nå etterpå tror jeg jasdeep vinner!

Liker personligheten til jas, andre er en slitsom sint gammel gubbe syns jeg.

• Liker 1
Skrevet

Han utfordrer-typen virker en smule irriterende han også....

• Liker 2
Skrevet

Har en følelse av at Silje vinner, hun har jo og 2 kniver nå som dette oppdraget også ble godkjent.

I matchen mellom Andre og jasdeep på tvn nå etterpå tror jeg jasdeep vinner!

Liker personligheten til jas, andre er en slitsom sint gammel gubbe syns jeg.

Andrè er 50. Hvis det er gammelt hva kaller du da folk på 80+?

Anonymkode: 9e356...86a

• Liker 6
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)
-
Endret av Hold the door
Skrevet

Håper neste storbonde er smart nok til å velge Silje som førstekjempe.

• Liker 4
Skrevet

Jeg håper Jas slår ut André, for mens Jas er vennlig og blid mot alle er André bare sint og sur

• Liker 1
Skrevet

Han har knapt vært med på farmen? Han har da vært der akkurat like lenge som de andre selv om vi ikke har fått sett så mye av ham på skjermen.

Anonymkode: edcd3...bf3

Vi har jo knapt sett han...

Han utfordrer-typen virker en smule irriterende han også....

Ser ikke irritert ut

Andrè er 50. Hvis det er gammelt hva kaller du da folk på 80+?

Anonymkode: 9e356...86a

Fossil :ironiflagg: 

Skrevet

Jeg synes ikke noe om Siljes måte å spille på, men jeg synes heller ikke noe om Andrés oppførsel (som kanskje er hans måte å spille på, jeg vet ikke,) og særlig ikke når han er flink til å påpeke andres skitne spill uten å se ut til å ha så mye selvinnsikt når det kommer til akkurat det der. I videoen som også ligger ute på tv2.no sier Jasdeep at André lyver "mye." Det er jo ikke så mye bedre å holde på med å lyve enn å være falsk og bryte avtaler, synes jeg, så jeg håper også André ryker i kveld.

Helt enig. Jas beskrev egentlig både Silje og Andrè godt i den videoen, med tanke på spillet. Liker Silje jeg forsåvidt, men spillet har hun ikke spilt så bra. Men det slo jo tilbake på henne sist uke, og vil nok slå tilbake neste uke også. 

• Liker 2
Skrevet

Rottent gjort å ikke spare et stykke til den som kommet tilbake, de gjør meg kvalme...

• Liker 3
Skrevet

Den slegga er jo faktisk veldig tung da....

Skrevet

Er de andre deltakerne der inne stein stokk dumme, ettersom de lar en konkurrent få to finale-kniver?

• Liker 3
Skrevet

For en maskin 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...