AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #781 Skrevet 14. oktober 2015 Hva er vitsen med å poste slike tulle bilder??Anonymous poster hash: 9964e...77e 3
Testosteron Skrevet 14. oktober 2015 #782 Skrevet 14. oktober 2015 Hvis Erling ryker ut, så tror jeg faktisk også han kan finne på å velge Marte
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #783 Skrevet 14. oktober 2015 Hvis Erling ryker ut, så tror jeg faktisk også han kan finne på å velge MarteHan ryker ikke ut, han er ment til å vinneAnonymous poster hash: 9964e...77e 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 14. oktober 2015 #784 Skrevet 14. oktober 2015 (endret) . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #785 Skrevet 14. oktober 2015 Hvorfor diskuterte de hvem som har tatt det etterpå da?Anonymous poster hash: 9964e...77e Fordi han ikke sa det til dem, han sa det til kameraet.Anonymous poster hash: edcd3...bf3 2
Salka Skrevet 14. oktober 2015 #786 Skrevet 14. oktober 2015 Hva er vitsen med å poste slike tulle bilder??Anonymous poster hash: 9964e...77e Er ikke jeg som har postet bildene, men svarer likevel. Ser du ikke likheten? Jeg så likheten allerede i første episode faktisk og samboeren min var helt enig. Selv i programmet til Edel har Edel selv (eller Henriette Steenstrup da) selv nevnt likheten mellom de to!
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #787 Skrevet 14. oktober 2015 Er ikke jeg som har postet bildene, men svarer likevel. Ser du ikke likheten? Jeg så likheten allerede i første episode faktisk og samboeren min var helt enig. Selv i programmet til Edel har Edel selv (eller Henriette Steenstrup da) selv nevnt likheten mellom de to!Men det er fortsatt tullete å poste de..Anonymous poster hash: 9964e...77e 2
Salka Skrevet 14. oktober 2015 #788 Skrevet 14. oktober 2015 Men det er fortsatt tullete å poste de..Anonymous poster hash: 9964e...77e Syns det var morsomt jeg da. Må virkelig alt være så dønn seriøst hele tiden? Litt humor i hverdagen er bare sunt og dette var jo til og med litt relevant siden de likner sånn på hverandre.
Gjest Hold the door Skrevet 14. oktober 2015 #789 Skrevet 14. oktober 2015 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
Gjest Hold the door Skrevet 14. oktober 2015 #790 Skrevet 14. oktober 2015 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
loffen Skrevet 14. oktober 2015 #791 Skrevet 14. oktober 2015 Er ikke jeg som har postet bildene, men svarer likevel. Ser du ikke likheten? Jeg så likheten allerede i første episode faktisk og samboeren min var helt enig. Selv i programmet til Edel har Edel selv (eller Henriette Steenstrup da) selv nevnt likheten mellom de to! Synes ikke de ligner jeg da. Ikke er brillene like heller, blir litt som å si at alle med briller og en slags pannelugg ser like ut. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #792 Skrevet 14. oktober 2015 Du deler mye av det jeg også tenker om Anja og hvordan hun fremstilles. Som pedagog med også mye erfaring igjennom arbeid og innsikt i familieterapi og mennesker man møter der, forstår jeg at hun nok uansett vil bli oppfattet som kald. Men så vet jeg at det ligger så mye annet også under dette "skallet". Sånn generelt. Jeg må si jeg lurer veldig på hvordan Anja fremstilles i serien, og også hvordan det også vil fremstilles at hun kommer frem mer på tv som seg selv og får vist andre sider ved seg selv. Jeg kan se for meg Anja helt super i akutt-sykepleie o.l . Anonymous poster hash: 3f24f...349 Omg... behov for å fremstå som godt utdannet og smart heller? Bruke tittelen sin og sine innsikter på å analysere en tv serie 😂 Haha teitAnonymous poster hash: 4faa3...688 8
Gjest Mats Skrevet 14. oktober 2015 #793 Skrevet 14. oktober 2015 I så fall tror jeg hun kommer til å gjøre en god jobb som storbondeDet gjør hun nok
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #794 Skrevet 14. oktober 2015 Anja er den eneste jeg liker der inne omtrent. Hun har i det minste bein i nesen i mot sett til de fleste der inne som skifter ansikt etter hvem de snakker med. Hun er ærlig og har en rett frem holdning og ønsker ærlige tilbakemeldinger noe ingen ser ut til å gi da de går bak ryggen hennes og preiker dritt som noen ungdomsskole elever. Når noe først blir "tatt opp" til hun som at de mener hun er en dårlig leder blir det gjort i form av sabotasje. Synes anja er ei kjempe flott Anonymous poster hash: ff922...387 5
Gjest Mats Skrevet 14. oktober 2015 #795 Skrevet 14. oktober 2015 Hun skulle ikke la følelsene styre hvem hun skulle velge til førstekjempe, hun hadde bare bestemt seg for å velge den som hadde valgt henne til førstekjempe, litt selvmotsigende den dama derSant. Teit gjort av henne.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #796 Skrevet 15. oktober 2015 Anja er den eneste jeg liker der inne omtrent. Hun har i det minste bein i nesen i mot sett til de fleste der inne som skifter ansikt etter hvem de snakker med. Hun er ærlig og har en rett frem holdning og ønsker ærlige tilbakemeldinger noe ingen ser ut til å gi da de går bak ryggen hennes og preiker dritt som noen ungdomsskole elever. Når noe først blir "tatt opp" til hun som at de mener hun er en dårlig leder blir det gjort i form av sabotasje. Synes anja er ei kjempe flott Anonymous poster hash: ff922...387 Signerer denne! Anja er nå min favoritt etter Erling sin flaue oppførsel. Blir litt oppgitt av Andre, Erling og Marte som først kritiserer Anja for ikke å involvere seg i oppdraget. Når hun prøver å bidra, så får hun kritikk for det og. De har bestemt seg for å kritisere henne uansett hva hun gjør. Ekte mobbere! Anonymous poster hash: 8ca54...5e3 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #797 Skrevet 15. oktober 2015 Signerer denne! Anja er nå min favoritt etter Erling sin flaue oppførsel. Blir litt oppgitt av Andre, Erling og Marte som først kritiserer Anja for ikke å involvere seg i oppdraget. Når hun prøver å bidra, så får hun kritikk for det og. De har bestemt seg for å kritisere henne uansett hva hun gjør. Ekte mobbere! Anonymous poster hash: 8ca54...5e3 De er ikke mobbere, herregud... Erling er den eneste verdige vinneren på FarmenAnonymous poster hash: 9964e...77e 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #798 Skrevet 15. oktober 2015 Anja viser veldig lite selvinnsikt. Derfor kritiseres hun av de andre. Tenk deg selv å jobbe under en elendig leder som ser på seg selv som en god leder. Hun minner meg dessverre mye om en bekjent som har en type personlighetsforstyrrelse og oppfatter ting annerledes enn oss andre... Hun sa feks at hun likte Siljes lederstil og ville følge etter der, men gjør jo det stikk motsatte. At hun velger Erling fordi han valgte henne er også noe jeg ikke skjønner. Anonymous poster hash: 867d8...add 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #799 Skrevet 15. oktober 2015 Signerer denne! Anja er nå min favoritt etter Erling sin flaue oppførsel. Blir litt oppgitt av Andre, Erling og Marte som først kritiserer Anja for ikke å involvere seg i oppdraget. Når hun prøver å bidra, så får hun kritikk for det og. De har bestemt seg for å kritisere henne uansett hva hun gjør. Ekte mobbere! Anonymous poster hash: 8ca54...5e3 De kritiserer ikke AT hun bidrar, men måten hun gjør det på (hun forstår ingenting, pisker de andre opp om morgenen, gir lite pauser og lager dårlig stemning, men ser ikke selv at det er hun som er årsaken til den dårlige stemningen). Anonymous poster hash: 867d8...add 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #800 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg liker heller ikke Anja noe særlig. Hun virker liksom alt for sjefete, skarp i kantene og kranglete. Og av den typen som ikke klarer å akseptere at andre muligens er uenige med henne..... Anonymous poster hash: 3455d...2a2 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå