AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Går dere på byen og finner ONS,gjør dere jobben selv,eller går dere rundt og er frustrerte ? Anonymous poster hash: 5089e...054 1
Gjest BethD Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Går for det meste rundt frustrert... ONS er ikke noe for meg,og kan heller ikke dekke behovet jeg har. Det stikker litt dypere enn bare tissitiss liksom.. Tar saken i egne hender titt og ofte da, men er liksom ikke helt det samme
Trøndermann Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Går for det meste rundt frustrert... ONS er ikke noe for meg,og kan heller ikke dekke behovet jeg har. Det stikker litt dypere enn bare tissitiss liksom.. Tar saken i egne hender titt og ofte da, men er liksom ikke helt det samme Signerer den ! Jeg tar også saken i egne hender ofte,men blir ikke tilfredsstillt av det...er like kåt igjen straks etterpå Det handler om så mye mer..nærhet og det å kunne tilfredsstille en annen person.
Gjest Castielz Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Har funnet ut at det er bedre å ikke gjøre noe, uten sex eller onani, så forsvinner lysten til slutt helt. Men håper virkelig ikke jeg blir singel igjen!
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Spør en venn, eller gjør det selv. Er jo ikke noe poeng i å gå rundt og være frustrerte. Da er man lat hvis det er et reellt alternativ. Anonymous poster hash: bcb95...6ba
Gjest BethD Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 Spør en venn, eller gjør det selv. Er jo ikke noe poeng i å gå rundt og være frustrerte. Da er man lat hvis det er et reellt alternativ. Anonymous poster hash: bcb95...6ba Lat ? er man lat fordi man ikke har sex med noen? Er ikke alle som har en venn å ringe til heller da, jeg har vertfall ikke det. Men er ikke lat fordet..
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #7 Skrevet 12. august 2015 Som oftest tar saken i egne hender, men har også en hemmelig måte å dekke det på. Og, nei kan dessverre ikke røpe hemmeligheten, da blir tråden helt ødelagt og noe annet enn det TS spør om. Oops, too late.. Anonymous poster hash: 65a1a...615
Trøndermann Skrevet 12. august 2015 #8 Skrevet 12. august 2015 Spør en venn, eller gjør det selv. Er jo ikke noe poeng i å gå rundt og være frustrerte. Da er man lat hvis det er et reellt alternativ. Anonymous poster hash: bcb95...6ba Har ingen sånne venner desverre....
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #9 Skrevet 12. august 2015 Lat ? er man lat fordi man ikke har sex med noen? Er ikke alle som har en venn å ringe til heller da, jeg har vertfall ikke det. Men er ikke lat fordet.. Man er lat hvis man velger å gå rundt og være frustrert uten å gidde og onanere ja. Hva er poenget med det? Anonymous poster hash: bcb95...6ba
Florence Skrevet 12. august 2015 #11 Skrevet 12. august 2015 Er ikke så gira på ONS lenger så nå gjør jeg det selv. Har egentlig ikke tid til å dra ut på byen for tiden heller så da er det ikke mange alternativer igjen.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #12 Skrevet 12. august 2015 Har ingen sånne venner desverre.... Da er alternativet byen. Eller tinder. Anonymous poster hash: bcb95...6ba
Gjest BethD Skrevet 12. august 2015 #13 Skrevet 12. august 2015 Man er lat hvis man velger å gå rundt og være frustrert uten å gidde og onanere ja. Hva er poenget med det? Anonymous poster hash: bcb95...6ba Haha nei, altså.. Folk er jo forskjellige
Trøndermann Skrevet 12. august 2015 #14 Skrevet 12. august 2015 Er ikke så gira på ONS lenger så nå gjør jeg det selv. Har egentlig ikke tid til å dra ut på byen for tiden heller så da er det ikke mange alternativer igjen. Da er vi to...! Må ofte onanere minst en gang hver dag
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #15 Skrevet 12. august 2015 Finnes jo mange sexleketøy for både mann og kvinne, så så veldig frustrert burde man vel ikke føle seg? Sexleketøy gir en ikke nærheten og varmen, men den fikser orgasmene og en slipper å føle seg som en ladd kanon? Anonymous poster hash: 43dba...891
Petra75 Skrevet 12. august 2015 #16 Skrevet 12. august 2015 Finnes jo mange sexleketøy for både mann og kvinne, så så veldig frustrert burde man vel ikke føle seg? Sexleketøy gir en ikke nærheten og varmen, men den fikser orgasmene og en slipper å føle seg som en ladd kanon? Anonymous poster hash: 43dba...891 Når jeg er singel er det ikke orgasmen jeg savner, men kroppslig nærhet og varme. 9
Trøndermann Skrevet 12. august 2015 #17 Skrevet 12. august 2015 Når jeg er singel er det ikke orgasmen jeg savner, men kroppslig nærhet og varme. Jeg savner det å GI orgasme...og absolutt nærheten og varmen ja
gjest 321 Skrevet 12. august 2015 #18 Skrevet 12. august 2015 Går dere på byen og finner ONS,gjør dere jobben selv,eller går dere rundt og er frustrerte ? Anonymous poster hash: 5089e...054 FF:) 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #19 Skrevet 12. august 2015 Haha nei, altså.. Folk er jo forskjellige Logisk. Man er sulten og har lyst på biff, og gidder derfor ikke smøre seg brødskiver, men velger heller å gå sulten? Anonymous poster hash: bcb95...6ba 1
Gjest BethD Skrevet 12. august 2015 #20 Skrevet 12. august 2015 Logisk. Man er sulten og har lyst på biff, og gidder derfor ikke smøre seg brødskiver, men velger heller å gå sulten? Anonymous poster hash: bcb95...6ba Når alternativet er å gå på byn å finne seg en halvdårlig,seig biff så smører jeg meg ett par brødskiver heller ja og klasker sammen et ostesmørbrød i ovnen og spiser meg god og mett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå