Gå til innhold

Sette inn vinduer i betongvegg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en betongvegg jeg skal sette inn to vinduer i. Jeg har planer om å gjøre det meste selv men tror jeg blir nødt til å få en betongkjærer. Noen som har erfaring med dette. Hvilke selskap bør jeg benytte meg av. Har prøvd på anbud.no men der får jeg bare tilbud fra utenlandske som ikke forstår verken norsk eller engelsk. Jeg er da redd for at det kan oppstå kommunikasjonsproblemer.

Har forstått det slik at det er stor pris forskjell hos denne type fagfolk.

Hører til i Rogaland området.

Anonymous poster hash: 74351...d4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er en idè å ringe Sørvest Betongsaging og høre hvordan de eventuelt stiller seg til slike småjobber?

Eventuelt om de har navn på noen dyktige firmaer som tar slike småjobber for privatpersoner?

Anonymous poster hash: a5069...ccb
Skrevet

Kanskje det er en idè å ringe Sørvest Betongsaging og høre hvordan de eventuelt stiller seg til slike småjobber?Eventuelt om de har navn på noen dyktige firmaer som tar slike småjobber for privatpersoner? Anonymous poster hash: a5069...ccb

Det var lurt. Takk :)

Skrevet

leker med tanken på å gjøre det samme, så denne tråden må jeg følge med på. 

http://www.pussopp.no/guider/vindu-i-murvegg/

Her er en fremgangsmte jeg synes ser grei ut, er det sånn du har tenkt å gjøre det?

Lykke til med prosjektet, håper du finner noen som tar jobben og som er seriøse

Anonymous poster hash: 5edf2...237
Skrevet

leker med tanken på å gjøre det samme, så denne tråden må jeg følge med på.  http://www.pussopp.no/guider/vindu-i-murvegg/ Her er en fremgangsmte jeg synes ser grei ut, er det sånn du har tenkt å gjøre det?Lykke til med prosjektet, håper du finner noen som tar jobben og som er seriøse Anonymous poster hash: 5edf2...237

Ja den linken fant jeg også. Jeg vurderte om jeg skulle gjøre selve sagingen også men det kan se ut som om det blir en litt for stor oppgave. En vanlig vinkelsliper vil jo bare skjære noen cm om gangen. Har du noe erfaring på dette området? Eller håndverker utdannelse?

Skrevet

Ja den linken fant jeg også. Jeg vurderte om jeg skulle gjøre selve sagingen også men det kan se ut som om det blir en litt for stor oppgave. En vanlig vinkelsliper vil jo bare skjære noen cm om gangen. Har du noe erfaring på dette området? Eller håndverker utdannelse?

Få firmaet til å ta den sadingen du. Det er noe herk, og mest sannsynlig møter du armering som er et større herk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...