AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Har gjort 30 days Squat Challenge og kan ikke si at jeg ser noe forskjell. Er det noe vits med denne?Anonymous poster hash: 5dd46...9c5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Hva er det? http://30dayfitnesschallenges.com/30-day-plank-challenge/Anonymous poster hash: 5dd46...9c5
Maimira Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Er dette bare den berømmelige planken da? Så litt kjedelig ut.... Selv har jeg akkurat begynt med 30 days shred med Jillian Michaels, og håper på resultater. Har du tenkt å teste ut denne planken?
penny_ Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 (endret) Hva er målet ditt? Du kommer sikkert til å bli bedre til å ta planken og bli mer utholden i kjernemuskulaturen, men det skjer nok ikke så veldig mye mer enn det. Det er ikke så rart at du ikke så noen forskjell etter squat challengen når man tar fra 50-250 knebøy med kroppsvekt. For å få større muskler så bør man ta 8-12 repetisjoner med så mye ekstra vekt man klarer. For å få lavere fettprosent, så må man enten bygge muskler eller kvitte seg med fett ved å ligge i kaloriunderskudd. Endret 12. august 2015 av lisamari
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 Er dette bare den berømmelige planken da? Så litt kjedelig ut.... Selv har jeg akkurat begynt med 30 days shred med Jillian Michaels, og håper på resultater. Har du tenkt å teste ut denne planken? Har gjort den 30 day shred også, ingen forskjell. Det eneste er vel at jeg blitt mer sterk, ikke noe annet.Anonymous poster hash: 5dd46...9c5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #7 Skrevet 12. august 2015 Hva er målet ditt? Du kommer sikkert til å bli bedre til å ta planken og bli mer utholden i kjernemuskulaturen, men det skjer nok ikke så veldig mye mer enn det. Det er ikke så rart at du ikke så noen forskjell etter squat challengen når man tar fra 50-250 knebøy med kroppsvekt. For å få større muskler så bør man ta 8-12 repetisjoner med så mye ekstra vekt man klarer. For å få lavere fettprosent, så må man enten bygge muskler eller kvitte seg med fett ved å ligge i kaloriunderskudd. Du sier noe der, det ser jeg nå. Men jeg tenkte å prøve for å se. Denne plankøvelsen er bra for magen også, det er den jeg sliter med mest.Anonymous poster hash: 5dd46...9c5
Maimira Skrevet 12. august 2015 #8 Skrevet 12. august 2015 Jeg er på dag 3 i shreden nå, men gjør det ikke hver dag. Er så redd for bli for sliten, da jeg tidligere har slitt med utbrenthet. Men likevel, jeg føler meg bittebittelitt fastere rundt livet liksom. Sikkert bare innbildning, men har troen på dette. Og ikke minst fører det til at jeg generelt blir litt sunnere i matveien. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå