Gjest Aqua Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Lovlig? Har både sumo, netflix, viaplay, hbo og d-play (tv norge) - men finner den ikke. Er det virkelig ingen steder man kan streame serien online lovlig, uten å måtte laste ned?
Gjest Aqua Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 På DVD Ønsker ikke å kjøpe. Men synes det er rart at den ikke finnes på nett?
lovedrug Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 (endret) Viaplay,jeg har ihvertfall sett det der. Endret 12. august 2015 av lovedrug
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Primewire.ag Det er en streaming side, med linker til mange ulike leverandører du kan benytte deg av. Jeg bruker for det meste videome og promptfile. Anonymous poster hash: a55b3...4c8
Gjest Aqua Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 Primewire.ag Det er en streaming side, med linker til mange ulike leverandører du kan benytte deg av. Jeg bruker for det meste videome og promptfile. Anonymous poster hash: a55b3...4c8 Regner med at dette er ulovlig streaming? Er forsåvidt ikke noe hinder. Men: rart at det ikke er mulig å se den lovlig over nett i Norge. "Tvinges" jo til å se ulovlig.
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 12. august 2015 #7 Skrevet 12. august 2015 Netflix. Bruker riktignok Hola og ser på den britiske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå