Gå til innhold

Tenker på å starte nettdating igjen. Lage profil osv... noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å begynne å søke etter en kjæreste igjen på nettet. Jeg er litt sjenert og har ikke så stort kontaktnett, så dette er måten jeg føler jeg må finne kjærligheten på. 

Noen som har noen tips om hvilke nettdatingsider som er bra? 

Hvilke bilder man bør bruke? Hvordan formulere teksten? 

Og er det lurt å skrive en stund før man møtes, eller bruke litt tid før en bestemmer seg for å sette av tid til å møte en? 

Jeg er litt skeptisk til å sitte ut profil og. For jeg vet at da kan min eks se det. Og da vil han kanskje ihvertfall aldri tilbake til meg.  Men jeg må videre, etter at han dumpet meg. Kan ikke sitte på vent. 

Det er snart 4 måneder siden jeg ble dumpet. Har hatt kontakt med eksen som venn i etterkant, men nå ønsker jeg å komme meg videre med livet mitt. 

Anonymous poster hash: cdda0...146
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du et par alternativer klare?

Anonymous poster hash: c385f...382
Skrevet

Har du et par alternativer klare?

Tenker på møteplassen, sukker... ? Hvilke kanal er den beste? 

Anonymous poster hash: cdda0...146

Skrevet

Nei, noen alternative profiltekster.

Skrevet

Om du er jente og sjenert så er det viktigste at du har gode bilder, da får du tonnevis av meldinger uansett.

Om du er gutt så bør du få en veninne til å se/lese over profilen og kommer med tips. Du må også være veldig aktiv på selv å ta kontakt, da de fleste jenter får såpass mye kontakt at de selv ikke går ut og søker etter flere å prate med.

Anonymous poster hash: 5ff00...949
Skrevet

Selv valgte jeg å skippe bilder og heller bli litt kjent med mannen før vi sendte bilder. Hadde en bra tekst som beskriver meg godt, hva jeg liker å gjøre og noen småttrekk ved meg. Traff fire menn jeg snakket litt med, hvorav jeg møtte tre. Fjerdemann var en knallfyr, men da hadde han ene invitert ut på date og i dag -5 år etter, er vi stadig sammen.

En av guttene og jeg fant ikke kjemien i virkeligheten. Og han siste datet jeg en stund, men vi ee litt ulike og endte opp som venner. Kun to av disse mennene jeg sendte bilder til. Nåværende kjæreste var ikke en av de..

Poenget mitt er bare at jeg valgte en løsning hvor mennene ble kjent med meg fremfor et pent bilde hvor jeg poserer. Jeg sendte bilder ved forespørsel,men da først etter et par mailer. Alle andre luket jeg ut. Og det var ikke mangel på respons :) for meg selv var det også ganske likegyldig om guttene hadde bilder hvis teksten var bra og beskrivende. Selvfølgelig må det være en fysisk tiltrekning der også,men du vil møte så mange teite folk som bare er ute etter lettkledde bilder eller ikke gidder å kommunisere, så jeg valgte denne løsningen - med stort hell.

Vil forøvrig få legge til at jeg er høy og slank med former, har et fint smil og ikke ee uheldig med utseende, så det var ikke for å "lure noen", som noen sikkert vil tro.

Skriv litr om interessene dine, hva du brenner for, er det noe du blir opprørt over? Småting du gleder deg over? Noe du bare MÅ ha? Skriv lett og lekende, beskriv enkelt hva du selv ser etter hos en mann og vær åpen for at det ikke nødvendigvis er han kjekkasen med vaskebrett og ingeniør-utdannelse som nødvendigvis er beste mannen for deg. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 456a8...064

Skrevet

Hvor i landet bor du? OkCupid er grei for de som bor i/nære Oslo/Akershus

Anonymous poster hash: 8c7c4...eca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...