AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Hei Har normalt sett kombinert hud, men rundt øynene mine er jeg ekstremt tørr. Dette har gjort at jeg har fått veldig tydelige rynker både over og under øynene (er 25 år gammel). I tilegg har jeg begynt å flasse noe ekstremt på øyelokkene. Jeg brukte kortison og det hjalp på begynnelsen, men kom tilbake etter en uke hvis jeg sluttet. Nå hjelper ikke kortison engang, det kommer tilbake etter noen dager. Det er store flaker som synes godt og jeg har en uvane til å plukke de av og jeg får dratt av veldig mye helt til det igjen danner seg nytt lag etter bare noen timer. Huden har også blitt skikkelig tjukk og jeg kjenner det godt når jeg blunker. Hva er det som kan hjelpe for dette? Det er virkelig ekstremt tørrt og flakete. Jeg sliter i tilegg med eksem også. Anonymous poster hash: 11f11...654
Alethia Skrevet 14. august 2015 #2 Skrevet 14. august 2015 Har ikke opplevd annet enn litt tørre øyelokk, men da jeg hadde det smørte jeg med kokosolje. Det hjalp hvertfall meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå