Ulla Ullsokk Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Jeg har en som skriver om det på FB hele tiden, men har fortsatt ikke skjønt hva det er? Slanking? Livsvisdom? Sekt? På bildene ser det scientologaktig ut.
mereo Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Om Forever Forever har virksomhet i over 150 land i alle verdensdeler og er verdens største dyrker, produsent og distributør av Aloe vera. Alle produktene er basert på økologisk dyrket Aloe vera fra egne plantasjer. Fordi vi selv eier hele produksjonsprosessen fra plante til ferdig produkt kan vi kontrollere og garantere at kvaliteten er den beste. Det ligger i tiden å ta ansvar for sin egen helse. Stadig flere interesserer seg for naturlige alternativer, og da gjerne økologiske. Vi er i dag Skandinavias største direktesalgsforetak innen helse- og hudpleieprodukter basert på Aloe vera. Ref. ett enkelt google søk og resultat herfra: http://www.foreverliving.no/om-forever
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 trykk her Anonymous poster hash: 23337...98d
Sirah Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 En sekt er nok en rimelig god beskrivelse... De som er "frelst" oppfører seg iallefall sånn... Neida... Det er et "pyramidespill" hvor du kan "tjene penger" på å selge aloe vera produkter.... 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 MLM, aloe vera som mirakelkur som fikser alt fra overvekt til brannsår. For ikke å snakke om, det fikser en mangelsykdom i lommeboken til toppen av pyramiden. Anonymous poster hash: 1f5a8...b9c 7
Ulla Ullsokk Skrevet 12. august 2015 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2015 (endret) Men hun jeg har på FB er kjempestolt over å ha gått igjennom F9 og K15 eller hva det nå var. Hva betyr det? Det høres ikke ut som noe en vanlig forhandler driver med. Endret 12. august 2015 av Ulla Ullsokk
mereo Skrevet 12. august 2015 #7 Skrevet 12. august 2015 Men hun jeg har på FB er kjempestolt over å ha gått igjennom F9 og K15 eller hva det nå var. Hva betyr det? C9 tipper jeg, som er detox. Hun er fornøyd fordi hu har rensa dritt ut av kroppen og sikkert gått ned en kvart kilo samtidig. Ikke verre enn det.
Ulla Ullsokk Skrevet 12. august 2015 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2015 C9 tipper jeg, som er detox. Hun er fornøyd fordi hu har rensa dritt ut av kroppen og sikkert gått ned en kvart kilo samtidig. Ikke verre enn det. Skeptisk. Hva er galt med en god gammeldags tarmskylling og sunt kosthold, liksom
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #9 Skrevet 12. august 2015 Men hun jeg har på FB er kjempestolt over å ha gått igjennom F9 og K15 eller hva det nå var. Hva betyr det? Sikkert en fastekur eller noe slikt, der hun drikker Aloe Vera juice hver morgen, samtidig som hun netsen ikke spiser noe annet i løpet av dagen, og så blir hun overrasket over at hun går ned i vekt. At hun kunne oppnådd nøyaktig samme resultat uten Aloe Vera-juice til mange hundre kroner pr flaske, er ikke viktig. Anonymous poster hash: 1f5a8...b9c 4
mereo Skrevet 12. august 2015 #10 Skrevet 12. august 2015 Skeptisk. Hva er galt med en god gammeldags tarmskylling og sunt kosthold, liksom Samma det vel - poenget er jo at hu du kjenner er fornøyd, så da ere vel bare å la henne være fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #11 Skrevet 12. august 2015 Det er først og fremst et pyramidespill der de på toppen velter seg i penger og lav moral. Produktet er ikke verdt en dritt. Det er bare et must å ha et produkt om man skal bedrive pyramidespill. Anonymous poster hash: d3a61...1f5 3
Gjest Fluttershy Skrevet 12. august 2015 #12 Skrevet 12. august 2015 Haha, jeg har alltid trodd at de selger interiør som pynteting og nips pga navnet
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #13 Skrevet 14. august 2015 Forever living er et pyramidespill, det du jobber deg oppover og vervet andre. Har forøvrig en krem og ren alovera-gel (for å ha på huden) som er veldig bra. Mer aloevera enn det er andre greier inne. Kunne jo kanskje likså godt kjøpt en aloeveta-plante, men vanskelig å frakte med seg. Ellers vet jeg ikke mye om C9 og F1 og 2. Ser ut som folk har fått bra resultater, men har jo ikke sett noe på hvordan livet videre gikk.Anonymous poster hash: 48150...d3b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #14 Skrevet 14. august 2015 Forever living er et pyramidespill, det du jobber deg oppover og vervet andre. Har forøvrig en krem og ren alovera-gel (for å ha på huden) som er veldig bra. Mer aloevera enn det er andre greier inne. Kunne jo kanskje likså godt kjøpt en aloeveta-plante, men vanskelig å frakte med seg. Ellers vet jeg ikke mye om C9 og F1 og 2. Ser ut som folk har fått bra resultater, men har jo ikke sett noe på hvordan livet videre gikk.Anonymous poster hash: 48150...d3b Oi, se bort fra alle skrivefeil...Anonymous poster hash: 48150...d3b
Perelandra Skrevet 14. august 2015 #15 Skrevet 14. august 2015 Jeg var på et party med Forever Living en gang for flere år siden. Selgeren fortalte at aloe vera-juicen inneholdt alle vitaminer og aminosyrer som kroppen trenger. Jeg spurte da om hvilke, og i hvilken mengde, men det kunne hun ikke svare på. I tillegg solgte hun også krystalldeodoranter som hun hevdet var frie for aluminium. Det er helt feil. Slike deodoranter består av mineralet kalium-alun (engelsk navn Potassium alum). Det ligger jo i navnet at mineralet inneholder aluminium. Selgeren var sykepleier så hun burde jo ha fagkunnskap om kropp og helse, og om grunnleggende kjemi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå