ensomtrengerhjelp Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 vi hadde akuratt vært ute og skulle tørke henne med håndkle og henne er en valp så hu liker å leke bite osv, hu tok tak i genseren min og helt ut av det blå begynner hu å pipe, sånn pipe hunder gjør når de får vondt, og det var en liten stund også, visste ikke hva jeg skulle gjøre siden jeg ikke visste hva som var galt, har dere noe mening om hva som kunne ha skjedd?
dillyduzit Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Tenner som kanskje er på vei ut, eller vokser? Da er såfall mitt tips å gi hun isbiter som hun kan tygge på.
Frk.K Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Evt en tråd har satt seg fast i en tann som kanskje er litt øm? Gi den noen frosne råe koteletter eller kyllingvinger å tygge på sånn at tennene kanskje kommer fortere ut samt at det lindrer smertene med kulden.
ensomtrengerhjelp Skrevet 12. august 2015 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2015 Tenner som kanskje er på vei ut, eller vokser? Da er såfall mitt tips å gi hun isbiter som hun kan tygge på. Hun ble født 17 mai i år, skal de begynne å falle ut nå da?
ensomtrengerhjelp Skrevet 12. august 2015 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2015 Evt en tråd har satt seg fast i en tann som kanskje er litt øm? Gi den noen frosne råe koteletter eller kyllingvinger å tygge på sånn at tennene kanskje kommer fortere ut samt at det lindrer smertene med kulden. Ja tenkte kanskje at genseren satt fast i Tanna hennes men det har skjedd før men hun har aldri pipet sånn
dillyduzit Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 Hun ble født 17 mai i år, skal de begynne å falle ut nå da? Min var vel på ca lik alder ja når det skjedde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå