Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at det å sove med en løs flette skal beskytte håret for slitasje. Det jeg lurer på da er om dere vet hvilken hårstrikk jeg bør bruke? Bruker selfølgelig ikke hårstrikker med sånn metalldings på, men kunne tenkt meg noen enda snillere enn de vanlige. Gjør ingenting hvordan den ser ut, men at den funker å ha i en soveflette :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest princess123
Skrevet

Invisibobble.. beste i verden <3

Skrevet

Sy evt dine egne scrunchies, i noe glatt og mykt stoff. Om du bare skal sove med det trenger det ikke være vakkert :P

Jeg bruker alltid sånne strikk som ser ut som masse tråder som er sydd helt løst i bølgemønster på en strikk. Voldsomt så vanskelig å beskrive, da.. Jeg kjøper gjerne i småbarnavdelingen, så jeg får små strikk som ikke er som en stor klump (store strikk av denne typen blir veldig klumpete på en flette). 

Anonymous poster hash: 4bc38...64e
Skrevet

Takk!

Hadde vært litt gøy å lage en selv, men tenkte gjerne en sånn stor stygg strikk som var kjempekule da jeg var yngre. Skal sjekke ut alle forslagene:)

Skrevet

Invisibobble.. beste i verden <3

Disse er geniale!

Noen dager får jeg kjempevondt i hodet av å ha håret i strikk. Det blir skikkelig ømt og er ordentlig slitsomt. Invisibobble gir meg aldri det!

Skrevet

http://www.coverbrands.no/kategorier/har-1/harborste-tilbehor/neapolitan

Jeg bruker disse, veldig gode hårstrikk som ikke sliter på håret.

Har prøvd blax også, og bruker de når jeg setter opp håret/håroppsats der strikket ikke skal vises, men de river med seg endel hår når jeg skal ta strikket av.

89 kr for noen hårstrikk? Det var dyrt, så da bør de være gode.

Anonymous poster hash: eac83...7a5

Skrevet

89 kr for noen hårstrikk? Det var dyrt, så da bør de være gode.

Anonymous poster hash: eac83...7a5

Jeg vet, de er dyre! Men, synes absolutt de er verdt pengene. Kjøpte to pakker for over et år siden, og de er like gode enda. Holder fasongen og blir ikke noe særlig slakkere. 

(og jeg bruker ofte hårstrikk!)

Skrevet

Litt av mitt problem er at jeg er forferdelig rotete, i tilegg til jeg har en merkelig katt som digger hårstrikker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...