Gå til innhold

Moppesystem

-hild

Anbefalte innlegg

Nå er det på tide å bytte ut den gamle moppen - og det har jo blitt "rene jungelen" der ute :-)

Så da spør jeg her.. hvilket moppesystem bør jeg velge? Hva har dere god erfaring med..

Vi har laminat og parkett gulv i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har også parkett/laminat på gulvene og bruker Jif Microfibermopp (den nye, som har mykere mopp). Veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Eidsvoll miljøprodukter stort sett. Men har funnet ut at selve våtmoppen til Jif er bedre enn Eidsvoll sin, og den kan festes på Eidsvoll skaftet.

Det fine med Eidsvoll er at de har vaskbare tørrmopper. Jeg kan ikke fordra bruk-og-kast systemet til Jif og Swiffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en som har nok lang stang' date=' blir slitsom i lengden å gå bøyd! Den nye moppestangen til jif er vel lengere, en den gamle. [/quote']

oh yes! Det er faktisk stanga som irriterer meg mest med de moppene vi har nå, den begynner å bli slitt (teleskopstang), og sklir inn hvis jeg tar i litt..

Er heller ikke noen stor tilhenger av bruk og kast systemene.. Men hvor kan jeg finne disse Eidsvoll moppene? Jif, Swiffer og Sini vet jeg hvor jeg finner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Nille har de moppesystem i 3 str. Proff.....

Har brukt disse i flere år og de er supre. Regulerbar stang slik at du kan få dem nesten så lange/korte du ønsker.

Ikke koster de all verden heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er heller ikke noen stor tilhenger av bruk og kast systemene.. Men hvor kan jeg finne disse Eidsvoll moppene? Jif' date=' Swiffer og Sini vet jeg hvor jeg finner..[/quote']

Homeparty. Aner ikke hvordan man finner en som selger, jeg var hos en venninne, og har kjøpt av den som solgte der siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...