Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2004 #1 Skrevet 13. september 2004 Det har seg slik at jeg har møtt en utrolig snill og søt jente som jeg har datet litt, vi har bare flørtet litt og overnattet hos hverandre noen ganger, så vi har ikke noe mer på gang en at vi er ekstra gode venner hehe. Problemet er at jeg er litt betatt av henne men hun har ikke helt kommet over sin ex ennå, noen som har noen gode råd om hva jeg skal gjøre?
chardonnay Skrevet 13. september 2004 #2 Skrevet 13. september 2004 Bare fortsett med det du gjør nå... Gå på date, overnatt hos hverandre og ha det gøy! Hvis du vet at du liker henne, så må du jo bare gi henne litt tid... Med mindre du mener med "ikke kommet over X-en sin" , som at ho fortasatt vil ha et forhold med ham... For da er det ikke noe å gjøre, da er du bare trøstepremien da!
Lovvi Skrevet 13. september 2004 #3 Skrevet 13. september 2004 Du kommer til å få mange tilbakesalg før du skjønner st hun ikke er noe for deg. sånn som det møtet i kveld. Vi kan si til deg at det beste for deg er å holde deg helt unna henne til vi blir blå i ansiket....du gjør som du må, og vil gjøre erfaringer som du vil lære på. Ber deg tenke over disse spørsmålene;Spør deg selv: Hva er du EGENTLIG lei deg over? -ble ikke forholdet skikkelig avsluttet? -blir problemet løst av at du holder kontakten med henne? -dersom hun skulle si det du vil høre, hadde hun ikke allerede sagt det? -er det egentlig stoltheten din som er såret eller vil du VIRKELIG ha henne tilbake? -tenker du at du kunne ha gjort noe annerledes for at forholdet skulle fortsatt? I såfall; det dreier seg egentlig ikke om deg men om henne og hennes prioriteringer. -hva vil det oppnå å fortsette å ha kontakt, vil du at hun skal få dårlig samvittighet overfor deg eller bekymre seg over dine følelser? Slagplan: Ta ut frustrasjonen i samtale med venner. Sett ting i perspektiv og slutt og plage seg selv. Fokuser på deg selv,tren , ut med venner osv. Håper du holde ross oppdatert...
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2004 #4 Skrevet 13. september 2004 Skal nok komme over det, eneste at 1 dag etter at man føler seg totalt avvist er alltid ekstra tung. Jeg har hverfall sagt til henne at jeg er villig til å gi henne den tiden hun trenger til å tenke seg over hva hun egentlig vil. Men at jeg ikke kommer til å vente i evigheter. Jeg er ikke så kjempe lei meg, men har mere følelsen av et tomrom av at jeg har mistet ei som jeg syns var kjempe søt, allright og som fikk meg til å le og smile... Men nå skal jeg ikke ta alle sorgen på forskudd. Ting kan jo forandre seg liksom, og dessuten er det mange andre søte fisker i havet der ute hehe. Så jeg får vel bare dresse meg opp og se om det er noe napp og få Du kommer til å få mange tilbakesalg før du skjønner st hun ikke er noe for deg. sånn som det møtet i kveld. Vi kan si til deg at det beste for deg er å holde deg helt unna henne til vi blir blå i ansiket....du gjør som du må, og vil gjøre erfaringer som du vil lære på. Ber deg tenke over disse spørsmålene;Spør deg selv: Hva er du EGENTLIG lei deg over? -ble ikke forholdet skikkelig avsluttet? -blir problemet løst av at du holder kontakten med henne? -dersom hun skulle si det du vil høre, hadde hun ikke allerede sagt det? -er det egentlig stoltheten din som er såret eller vil du VIRKELIG ha henne tilbake? -tenker du at du kunne ha gjort noe annerledes for at forholdet skulle fortsatt? I såfall; det dreier seg egentlig ikke om deg men om henne og hennes prioriteringer. -hva vil det oppnå å fortsette å ha kontakt, vil du at hun skal få dårlig samvittighet overfor deg eller bekymre seg over dine følelser? Slagplan: Ta ut frustrasjonen i samtale med venner. Sett ting i perspektiv og slutt og plage seg selv. Fokuser på deg selv,tren , ut med venner osv. Håper du holde ross oppdatert...
Lovvi Skrevet 13. september 2004 #5 Skrevet 13. september 2004 :oops: svarte på feil innlegg.......jadda.....dagen sin i dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå