Gå til innhold

Vanlig at noen sletter deg som venn på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til registrerer jeg at jeg har noen venner mindre på Facebook. Det kan dreie seg om f. eks 2-3 av gangen. Er det vanlig?

Anonymous poster hash: a2e01...7c9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er vanlig. Hender jeg sletter et par stykker jeg ikke har noe kontakt med. Er ikke noe poeng å ha de på lista da tenker jeg.

Skrevet

Nå og da skjer det. Da er det folk man ikke ha snakket med de siste årene også.

Gjest Citronella
Skrevet (endret)

Jeg tar en runde er par ganger i året og sletter. Vil ha kontakter der som responderer og er aktive. Ikke hvilende og nysgjerrige profiler.

Endret av Citronella
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tar en runde er par ganger i året og sletter. Vil ha kontakter der som responderer og er aktive. Ikke hvilende og nysgjerrige profiler.

Samme her. 

Skrevet

Ja. Det skjedde nettopp, ei jeg studerte med slettet meg noen måneder etter jeg sluttet på det studiet. Vi var ikke nære venner. Det som gjorde at jeg følte meg litt dårlig var at hun ikke slettet en annen studievenninne som sluttet samtidig som meg. Og de hadde mindre kontakt fordi hun hadde andre fag. Mens vi var labpartnere og møttes oftere på skolen. Da tenker jeg at det er noe galt med meg.

Anonymous poster hash: 5d1da...232

Skrevet

Ja. Det skjedde nettopp, ei jeg studerte med slettet meg noen måneder etter jeg sluttet på det studiet. Vi var ikke nære venner. Det som gjorde at jeg følte meg litt dårlig var at hun ikke slettet en annen studievenninne som sluttet samtidig som meg. Og de hadde mindre kontakt fordi hun hadde andre fag. Mens vi var labpartnere og møttes oftere på skolen. Da tenker jeg at det er noe galt med meg.

Anonymous poster hash: 5d1da...232

Samme her.

Anonymous poster hash: 56a08...535

Skrevet

Ja. Det skjedde nettopp, ei jeg studerte med slettet meg noen måneder etter jeg sluttet på det studiet. Vi var ikke nære venner. Det som gjorde at jeg følte meg litt dårlig var at hun ikke slettet en annen studievenninne som sluttet samtidig som meg. Og de hadde mindre kontakt fordi hun hadde andre fag. Mens vi var labpartnere og møttes oftere på skolen. Da tenker jeg at det er noe galt med meg.Anonymous poster hash: 5d1da...232

Ikke tenk sånn! Kan være at hun ikke tenker lver at hun har hun andre på face en gang, og derfor ikke har slettet henne! Om du skjønner hva jeg mener :)

Jeg pleier å slette folk jeg ikke har noe kontakt med osv., men jeg går ikke aktivt gjennom listen for å selge dem, bare sletter folk innimellom om de dukker opp på news feeden min og jeg tenker over det. Er nok bare det hun har gjort også. Du var der tilfeldigvis og derfor slettet hun deg.

Anonymous poster hash: 25df0...f8a

Skrevet

Jeg sletter i vei uten spesielle baktanker for slettingen. Brått kan det poppe opp noe på min vegg som får meg til å tenke "vil jeg stoppe denne personen på gata og si hei?" Og så sletter jeg om svaret er nei.

Popper dermed personen aldri opp på min vegg så glemmer jeg også å slette. Jeg går ikke inn på vennelista for å rydde. For mye ork.

Anonymous poster hash: cef2b...87e

Skrevet

Jeg tar en runde med jevne mellomrom, og opplever jo også selv at andre sletter meg.

Jeg har vært venn med en av mine alternative behandlere, noe man i utgangspunktet ikke skal være da det skilles mellom jobb og privatliv. Hun sletta meg etter to år, helt uventa, men med begrunnelsen at jeg er hennes klient..., - og jeg vet at det er helt riktig tenkt. Selv om vi har flere felles kjente, og jeg kom i kontakt med henne via en av dem. Har også opplevd å være venn med instruktører på treningssenteret, de har senere sletta meg av samme grunn som førstnevnte. Noen ganger har jeg oppdaga raskt hvem som har sletta meg, andre ganger har det tatt flere uker. 

Selv er det enkelte gamle skole-"venner" som har lagt meg til, og jeg har godtatt. Tenker flere ganger at jeg skal slette dem da de overhodet ikke er mine typer. Men enn så lenge har jeg ikke gjort det likevel. 

Gjest FruPotter
Skrevet

Samme her. Jeg sletter sjelden venner fra Facebook i og med at jeg ikke bryr meg hvem som er på lista. Jeg snakker med hvem jeg vil. Så er jeg sjeldent på Facebook uansett da... :)

Har slettet totalt to venner. Eller folk, sånn egentlig. Det var fra den tiden jeg kunne lese hva folk skrev på veggen. Nå er det bare rot. Uansett... De spammet hele veggen med ALT de drev på med. Fra "god morgen" til "nå sitter jeg og spiser potetgull" eller "god mandag", "god ettermiddag"... E.l.

Nå bryr jeg meg ikke fordi jeg omtrent aldri besøker Facebook. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...