Gå til innhold

Slutten av 20-åra og har Samsung Galaxy Y

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns alle har en fancy telefon om dagen, med alle slags mulige duppeditter. Folk bruker tusenvis av kroner på en dings som egentlig bare trengs å ringes med, og sende meldinger. 

Personlig kunne jeg ikke gitt mer blaffen i snapchat, tinder og disse greiene. Jeg vet heller ikke forskjellen på android og i-phone. Er det 2 forskjellige merker?

Jeg trenger bare en telefon til å ringe med, og sende meldinger. Kanskje en sjelden gang gå inn på nettet når jeg ikke har tilgang til pc.

Personlig syns jeg det er rart å se alle folk som går med nesa dypt begravd nedi mobilen sin, hvor enn de går. Hvorfor gjør folk slik? Er folk bare opptatt av den teknologiske verden?

Selv savner jeg Nokia 3310i, og generelt knappetelefonene. Det var saker. (Hva skjedde meg Nokia egentlig, er de fremdeles med på markedet? Hører stort sett bare om Samsung og Sony om dagen).

Anonymous poster hash: 4f370...585
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til at jeg har nesa nedi telefonen hele tiden, er at jeg leser spennende artikler, lytter til musikk og sender SMS med kjæresten og mora mi. Altså er det ikke teknologien jeg er opptatt av, men hvor enkelt den gir meg tilgang til kultur og kommunikasjon.

Anonymous poster hash: bbfa2...212
Skrevet

Har en "billig drittelefon" selv (type samsung etellerannet til under 1000-lappen) og er ikke spesielt aktiv med sms, ringing eller slike ting du nevner heller.

Er stort sett på farten og blir sykt stressa av den der telefonen og at man skal være tilgjengelig HELE tiden, min telefon fungerer mest som ID-brikke på nettbanken/samordna o.l. og som vekkerur  :fnise:

Alle spør om jeg har snapchat, insta, twitter og gudene vet hva, og jeg ser nok like dum ut som jeg føler meg når jeg svarer litt sånn "hva sa du at det het?"

Har forøvrig snapchat men blar gjennom det kvartalsvis og ser på de uinteressante bildene av mat, fest og vin som venner sender. Liker best å skravle med folk i virkeligheten jeg :)

Skrevet

Grunnen til at jeg har nesa nedi telefonen hele tiden, er at jeg leser spennende artikler, lytter til musikk og sender SMS med kjæresten og mora mi. Altså er det ikke teknologien jeg er opptatt av, men hvor enkelt den gir meg tilgang til kultur og kommunikasjon.

Anonymous poster hash: bbfa2...212

Det er jo tross alt det teknologi er da. Forenkling av hverdagen vår. Likefullt en trist utvikling.

Syns det er blitt en epidemi av folk som ikke løfter blikket når de er ute i byen, og de gang på gang holder på å kræsje med folk. Man får jo knapt øyekontakt med folk lenger.

Skrevet

Det er to apper som jeg nesten ikke kan leve uten(overdriver såklarr) Ruter-appen og Maps. Det er bare så SYKT praktisk å kunne sjekke når bussen går uten å bruke PC, som jeg ikke har med meg overalt. 

Anonymous poster hash: 44fac...b3d
Skrevet

Kjæresten min har også en "knappetelefon". Han trives godt med det, har forsåvidt mulighet til å både høre på musikk og sjekke Facebook med den.

Jeg har en touchtelefon selv. Sykt handy for min del. Hater å logge inn på nettbanken, mobilbanken er så enkel! Andre ting som, tja. Underholdning mens jeg venter. Musikk (Spotlify), med lister. Netflix. Har sluttet helt med all ulovlig nedlasting. Himla handy da.

Men ja, streber mot å bruke mindre tid på telefonen.....neste år.

Anonymous poster hash: 8719c...324

Skrevet (endret)

Syns alle har en fancy telefon om dagen, med alle slags mulige duppeditter. Folk bruker tusenvis av kroner på en dings som egentlig bare trengs å ringes med, og sende meldinger. 

Personlig kunne jeg ikke gitt mer blaffen i snapchat, tinder og disse greiene. Jeg vet heller ikke forskjellen på android og i-phone. Er det 2 forskjellige merker?

Jeg trenger bare en telefon til å ringe med, og sende meldinger. Kanskje en sjelden gang gå inn på nettet når jeg ikke har tilgang til pc.

Personlig syns jeg det er rart å se alle folk som går med nesa dypt begravd nedi mobilen sin, hvor enn de går. Hvorfor gjør folk slik? Er folk bare opptatt av den teknologiske verden?

Selv savner jeg Nokia 3310i, og generelt knappetelefonene. Det var saker. (Hva skjedde meg Nokia egentlig, er de fremdeles med på markedet? Hører stort sett bare om Samsung og Sony om dagen).

TAKK! Det er flere enn meg der ute! :D

Jeg har selv måttet krype til korset og kjøpe meg en "smart"-telefon fordi den gamle Z710i'en min begynte å bli, vel, gammel.

Jeg har også en "barnevennlig" telefon, en Galaxy Y2, og den holder mer enn lenge, den kan ringe, sende sms og i verste fall motta eller sende mms, god batterikapasitet og den er ikke så stor at den ikke får plass i bukselomma. Litt kraftigere bygd er den også, og til dags dato (kjøpte den i juni) har jeg fortsatt ikke knust den når jeg mister den i bakken. (bank i bordet).

Og den kostet meg hele 560 kroner. :P

Jeg ser virkelig ikke poenget med mobiler som er mer små pc'er som tilfeldigvis kan ringes og sendes meldinger med. Jeg vil ha en mobilTELEFON, ikke en duppeditt til. Det holder lenge at jeg har en stasjonær pc og en laptop.

Endret av Minya

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...