Gå til innhold

Sutreinnlegg, gledesinnlegg! Om du ikke har noe annet å gjøre, se om du kjenner deg igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vill ingen steder med denne tråden her, bortsett fra å få denne håpløse tiden hvor burde ha sovet til å gå!

Jeg åpner spotify, og setter på en sang som har gått jevnt hele sommeren. Jeg smiler, og tenker tilbake på den fantatiske ferien jeg har hatt med en kompis jeg knapt kjenner! Vi bestilte tur til Magaluf, og det er det sykeste stedet du noen gang kan være! Jeg har så utrolig mange flotte opplevelser med både gutter og jenter, ledd, og storkoste meg hvert eneste sekund! selvsagt er det dager som har vært ekstra spesielle. Bl.a. Når jeg traff en perfekt jente for meg som bor i tyskland! Hadde det ikke vært for aldersforskjellen hadde jeg flyttet til Tyskland tvert! Har fortsatt kontakt på Facebook med henne :) videre en natt hvor jeg knullet en svensk jente, hun også har blitt spesiell for meg! Hun har jeg desverre ikke kontakt med nå, men har prøvd å sende den første meldingen nå! Håper på svar!

Foruten om jenter man flørter, kliner eller har sex med har jeg fått mange fine venner! Jeg savner kveldene på hotellet med de, alle turene på klubbene og bare stemningen! Så utrolig trist å tenke på at jeg aldri treffer de igjen :( du verden så deilig og morsomt det er å være på partyferie, men det er bare deprimerende og komme hjem og begynne på det kjedelige livet igjen!

Om du leste dette, så skaff deg et liv!

Anonymous poster hash: a0f07...2d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leser slike tråder når jeg egentlig burde legge meg.....

Så ja, kanskje jeg brude skaffe meg et liv. For øvrig, håper jeg du bare var oppfinnsom og ikke mener det du skrev. 

• Liker 1
Skrevet

Ligger våken og leser dette. Fordi jeg møtte en mann som deg i sommer. Som aldri tok kontakt etterpå. Takk.

Anonymous poster hash: 19f91...274

Skrevet

Ligger våken og leser dette. Fordi jeg møtte en mann som deg i sommer. Som aldri tok kontakt etterpå. Takk.

Anonymous poster hash: 19f91...274

Jeg tar jo kontakt da? Var jo akkurat det som var pointed med tråden, at man skaffer seg venner man skal holde kontakt med.

Skrevet

Leser slike tråder når jeg egentlig burde legge meg.....

Så ja, kanskje jeg brude skaffe meg et liv. For øvrig, håper jeg du bare var oppfinnsom og ikke mener det du skrev.

Mente hva da?

Skrevet

Mente hva da?

At partylivet er så mye bedre enn hjemme. Og knuller rundt i syden. 

• Liker 1
Skrevet

At partylivet er så mye bedre enn hjemme. Og knuller rundt i syden.

Mener ikke å være frekk ellernoe! Men har du prøvd det? Det er noe helt annet enn hva man kan tenke seg til i Norge!

Man knuller rundt hjemme, og ting skjer i syden også! ser ikke noe galt i det.

Skrevet

Mener ikke å være frekk ellernoe! Men har du prøvd det? Det er noe helt annet enn hva man kan tenke seg til i Norge!

Man knuller rundt hjemme, og ting skjer i syden også! ser ikke noe galt i det.

Har prøvd ja. Men ferie for meg nå er avslapning og opplevelser. Drar utenom partybyene da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...