Gå til innhold

Hadde du trodd han var helt klar forhold dersom han har verdens beste bestevenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du trodd at han var helt klar for forhold dersom han hadde en eks der hun skriver på facebook: at hun er på besøk hos han, og at han er den beste venn og eks hun kan ha? Han forteller at ingen kan ta den plassen som verdens beste bestevenn ifra eksen sin. 

Hva ville dere tenkt om situasjonen? Hadde dere orket å date en som hadde dette forholdet til sin eks? 

Anonymous poster hash: c755c...ee0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg lett styrt unna.

• Liker 6
Skrevet

Nei,absolutt ikke.Vis ingen kan ta plassen hennes blir jeg da en god nr 2? Jeg hadde ikke giddet å rote meg oppi den situasjonen der. 

• Liker 3
Skrevet

Det hadde jeg lett styrt unna.

Jeg var på date med han, og da sa han plutselig : "jeg savner min eks". Jeg spurte: "hva sa du???? Savner du din eks?". Og da sa han etterpå : "åhhhh sa jeg min eks? NEEEEEI, sånn sier man ikke på en date, men jeg mener at jeg savner katten til eksen". 

Skrevet

Jeg var på date med han, og da sa han plutselig : "jeg savner min eks". Jeg spurte: "hva sa du???? Savner du din eks?". Og da sa han etterpå : "åhhhh sa jeg min eks? NEEEEEI, sånn sier man ikke på en date, men jeg mener at jeg savner katten til eksen".  Anonymous poster hash: c755c...ee0

Det sier sitt.

• Liker 3
Skrevet

Jeg var på date med han, og da sa han plutselig : "jeg savner min eks". Jeg spurte: "hva sa du???? Savner du din eks?". Og da sa han etterpå : "åhhhh sa jeg min eks? NEEEEEI, sånn sier man ikke på en date, men jeg mener at jeg savner katten til eksen". 

DER har du grunnen til å styre unna. En ting er å være venn eller bestevenn med eksen. Men det å sitte å savne eksen, på en date og si det høyt, det er grunn til å gå bort fra det forholdet.

Skrevet

DER har du grunnen til å styre unna. En ting er å være venn eller bestevenn med eksen. Men det å sitte å savne eksen, på en date og si det høyt, det er grunn til å gå bort fra det forholdet.

Han sa at han glemte seg, og at det var ikke det han skulle si. Han mente at han savnet katten til eksen. Jeg synes det er ille når de er verdens beste venner og sitter hveandre som nummer 1 som bestevenner for alltid. Han har sagt at ikke en partner kan bli så god bestevenn som eksen er for han. Bare det er galt. Jeg vil aldri date en sånn person lenger. 

Skrevet

Han sa at han glemte seg, og at det var ikke det han skulle si. Han mente at han savnet katten til eksen. Jeg synes det er ille når de er verdens beste venner og sitter hveandre som nummer 1 som bestevenner for alltid. Han har sagt at ikke en partner kan bli så god bestevenn som eksen er for han. Bare det er galt. Jeg vil aldri date en sånn person lenger. 

Uansett en merkverdig ting å si. HVORFOR i det hele tatt nevne eksen sin på en date? Hvorfor si til noen som helst at de aldri kan bli en bestevenn på samme måte som en annen. Bestevenner og sjelevenner er to vidt forskjellige ting og like viktige.

Skrevet

Synes det er merkelig at en mann omtaler noen som "bestevenn" i det heletatt. "Åååå, men eksdama er jo min besteste bestevenn!"

Styr unna...

Anonymous poster hash: 5b9be...6e9

• Liker 1
Skrevet

Uansett en merkverdig ting å si. HVORFOR i det hele tatt nevne eksen sin på en date? Hvorfor si til noen som helst at de aldri kan bli en bestevenn på samme måte som en annen. Bestevenner og sjelevenner er to vidt forskjellige ting og like viktige.

Jeg synes det var rart og. Men han sa at han har opplevd så mye sammen med henne. Mye minner som aldri kan tas fra dem. Men jeg sier: vil ikke date en sånn fyr igjen!

Skrevet

Jeg synes det var rart og. Men han sa at han har opplevd så mye sammen med henne. Mye minner som aldri kan tas fra dem. Men jeg sier: vil ikke date en sånn fyr igjen!

Da sier man det ved en senere annledning. Full forståelse for at du ikke vil date en som snakker om eksen sin hele tiden. Merkelig.

Skrevet

Synes det er merkelig at en mann omtaler noen som "bestevenn" i det heletatt. "Åååå, men eksdama er jo min besteste bestevenn!"

Styr unna...

Anonymous poster hash: 5b9be...6e9

Jeg mistenkte at de har sex sammen. Jeg var rett frem og sa det til han. Han forstår ikke mistanken. Men er det rart å mistenke noe sånnt når de er så nær hveandre? Ville dere kunne ha tenkt tanken på at de kanskje har sex sammen?

Gjest Hofmann
Skrevet

Så de er rett og slett BFFs, og dette er et lesbisk trekantdrama?

• Liker 1
Skrevet

Så de er rett og slett BFFs, og dette er et lesbisk trekantdrama?

Jeg synes det er veldig bra at han kan være så gode venner med eksen uten at de har sex. Han sier at han aldri lyver, og at de ikke har sex. 

Skrevet

Vis ingen kan ta plassen hennes blir jeg da en god nr 2? Jeg hadde ikke giddet å rote meg oppi den situasjonen der. 

Kvinner må lære seg å skille mellom VENN og KJÆRESTE.

En kjæreste kan ALDRI ta plassen til en bestevenn, Det er bare sånne som dere som ditcher bestevennindene deres så fort dere får dere type (og ikke har noen ekte venner igjen den dagen forholdet tar slutt)

Og ja, en eks kan fint være en venn på en ikkeseksuell måte selvom det er av motsatt kjønn. Man kjenner hverandre jo veldig godt og ønsker hverandre det beste så jeg ser ikke problemet i det så lenge alt det romantiske og seksuelle er borte.

Anonymous poster hash: c5870...1b1

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange ganger skal du spørre om dette?

Dere er ikke sammen, har sannsynligvis aldri vært det, og kommer aldri til å bli sammen. Hold deg for god til å treffe ham mer.

Anonymous poster hash: a6fee...315
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...