AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Jeg har veldig lyst å begynne å date igjen. Men er veldig oppgitt over tidligere erfaringer. Jeg vet ikke om jeg har opplevd helt unormale ting i forhold til normalen, eller hva. Her kan dere høre erfaringene mine: Først var jeg i et langt forhold som varte i over 15 år. Han dumpet meg. Etter dette så datet jeg en del menn. De fleste forsøkte seg sexuellt på meg, og de jeg hadde sex med, sa klart og tydelig til meg etterpå at enten ble det sex eller ingenting, for de ville ikke ha forhold med meg. Så traff jeg en fyr som ville ha forhold, men jeg følte ikke for forhold med han, og så traff jeg en ny en som ville ha forhold som jeg var i lag med i 8 måneder. Der ble begge enig i om å gjøre det slutt. Etter dette så begynte datingen igjen og det ble mange dater der jeg opplevde at to personer vil mer men de er jeg ikke interessert i , mens de jeg hadde sex med sa klart og tydelig at de ville kun ha sex og at de ikke ville ha meg for noe mer. Dette var nedtur for meg. Tilslutt så traff jeg en fyr som var sammen med meg i 9 måneder for så å dumpe meg. Forstår dere at jeg blir deppa av dette og føler meg misslykket. Er jeg bra nok? Kan det være mulig at noen vil ha forhold med meg? Ja det er jo noen som har ville før, så kanskje jeg ikke skal gi opp tross mye menn som kun vil ha sex. Har dere andre gått gjennom så mye dritt for å finne en partner? Ville dere ha stått på og ikke gitt opp hvis dere var meg? Noen som kan gi meg noen tips til positiv thinking? Anonymous poster hash: e14af...a45
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 jeg fikk meg først kjæreste da jeg faktisk ga opp. prøvde i 3 år jeg, uten hell. plutselig ga jeg bare opp, så kom drømmemannen av seg selv vi har endt opp som samboere Anonymous poster hash: ef408...cfa 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 jeg fikk meg først kjæreste da jeg faktisk ga opp. prøvde i 3 år jeg, uten hell. plutselig ga jeg bare opp, så kom drømmemannen av seg selv vi har endt opp som samboere Anonymous poster hash: ef408...cfa Har du jaktet litt du også før du lykkes? Jeg føler at jeg går på evig jakt, og har fått mye skuffelser på veien. Men en dag så kan jeg jo lykkes tross disse erfaringene jeg skriver om. Jeg kan jo ikke være så ille når de fleste vil ha sex med meg mange ganger, og det er jo noen få som har vært mer seriøs med meg, men som jeg har avslått selv. Så kanskje det er håp, tross at jeg har datet veldig mye de siste årene. Anonymous poster hash: e14af...a45
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Har du jaktet litt du også før du lykkes? Jeg føler at jeg går på evig jakt, og har fått mye skuffelser på veien. Men en dag så kan jeg jo lykkes tross disse erfaringene jeg skriver om. Jeg kan jo ikke være så ille når de fleste vil ha sex med meg mange ganger, og det er jo noen få som har vært mer seriøs med meg, men som jeg har avslått selv. Så kanskje det er håp, tross at jeg har datet veldig mye de siste årene. Anonymous poster hash: e14af...a45 det har jeg men så ga jeg opp, og da kom det bare av seg selv etter ca et halvt år! var mange intr i meg også, men da var jeg ikke det tilbake. og når jeg ble intr. i noen, så ble det ikke noe mer der heller. dro ikke på en eneste date det halve året jeg ga opp, før jeg bestemte meg for å bare dra på date med en gutt jeg hadde snakket litt med. jeg ville egentlig ikke ha noe ut av dette møtet, men jeg hadde ikke bedre å gjøre. og vips, det var rett og slett kjærlighet ved første blikk var som om jeg bare visste at dette var gutten for meg og han tenkte det samme! Anonymous poster hash: ef408...cfa 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Kjenner meg mye igjen. Jeg har datet mye, og blitt skuffet og lurt. Selv om jeg og har ventet med sex i 1-2 mnd, så stikker de etterpå, eller vil bare fortsette å ha sex. I de forholdene jeg har vært i, så har de alle sviktet meg ganske grovt. Men jeg er såpass følelsesmessig avstumpet av dette. At nå har jeg funnet meg en pulekompis, jeg tenner jo på han, men har ikke følelser. Og nå passer dette meg fint, vi har det gøy og koser oss. Og han behandler meg bra, og viser meg respekt. Håper det varer, så kanskje jeg kan få litt troen på menn igjen. Anonymous poster hash: d5850...b40 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 Jeg kjenner meg også igjen. Er det nettdating dere har brukt for å finne disse? Anonymous poster hash: d6a61...f4e 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #7 Skrevet 12. august 2015 Jeg kjenner meg også igjen. Er det nettdating dere har brukt for å finne disse? Anonymous poster hash: d6a61...f4e Ja jeg finner de på nettdating. Er sånn at de fleste vil ha sex, for så å dumpe meg. De forsøker seg tidlig på sex. De sier at de er så veldig forelsket, og at jeg er den beste daten de har hatt, i starten, for så å gi blaffen... og være likegyldig og si at de ikke er forelsket lenger, og vil gjerne møtes for sex når det passer. Ganske skuffende... Anonymous poster hash: e14af...a45
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #8 Skrevet 12. august 2015 Kjenner meg mye igjen. Jeg har datet mye, og blitt skuffet og lurt. Selv om jeg og har ventet med sex i 1-2 mnd, så stikker de etterpå, eller vil bare fortsette å ha sex. I de forholdene jeg har vært i, så har de alle sviktet meg ganske grovt. Men jeg er såpass følelsesmessig avstumpet av dette. At nå har jeg funnet meg en pulekompis, jeg tenner jo på han, men har ikke følelser. Og nå passer dette meg fint, vi har det gøy og koser oss. Og han behandler meg bra, og viser meg respekt. Håper det varer, så kanskje jeg kan få litt troen på menn igjen. Anonymous poster hash: d5850...b40 De samme typene går singel år etter år, så det kan være godt mulig at de driver på slik mot andre damer og. Anonymous poster hash: e14af...a45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå