AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Hvis man har skrevet noen dokumenter / regneark eller noe som man har lagret på ein datamaskin. Hva slags back-up er aller best å bruke for å være helt 100 % sikkert på at man ikke mister noen slike dokumenter? Minnepinne og slike ting er vel ikke helt sikkert? Man risikerer vel at slike blir mer eller mindre ødelagt, slik at det er umulig å finne igjen det man har skrevet... Anonymous poster hash: 7bfb1...173
Jonencloud Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 eneste "trygge" løsning er å alltids ha minst 2 backups til enhver tid. jeg ville hatt en lokal kopi på maskinen, en på minnepinne og en i nettsky
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 eneste "trygge" løsning er å alltids ha minst 2 backups til enhver tid. jeg ville hatt en lokal kopi på maskinen, en på minnepinne og en i nettsky Off-topic, men, har du peiling på rsync? Vet det ikke egentlig er en backupløsning. Anonymous poster hash: a0d06...913
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Alltid ha minst 2 backups. Da skal det godt gjøres at det er noe som blir ødelagt. Men er greit at den ene backupen ligger på nettet(min sky f.eks.) eller om det er noe du ikke bruker ofte, så kan du legge en minnepinne i en bankboks, mtp. brann der du bor f.eks. Anonymous poster hash: 1694a...c32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå