Gjest prevensjon? Skrevet 13. september 2004 #1 Del Skrevet 13. september 2004 Noen med peiling på bruk disse fruktbarhetskomputerne som prevensjon...? Jeg tenker på hvor sikre de er, om de er enkle å bruke etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. september 2004 #2 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg har brukt ladycomp som prevensjon i nesten to år og det fungerte helt perfekt for meg, ville ikke byttet den bort for alt i verden :-) Den er dyr, men for meg så var det vel anvente penger! Her kan du lese litt mer om det og bestille informasjonshefte. Jeg ble også gravid ved første forsøk med ladycomp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 13. september 2004 #3 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg vil anbefale pc-programmet Ovusoft (ca 400kr + utgiftene til et vanlig digitalt termometer). Det fungerer på akkurat samme måte som de små maskinene, til en brøkdel av prisen. I tillegg får du en fantastisk oversikt over din egen syklus. Hvis du søker på "Ovusoft" her inne i forumet, får du masse info. Bare spør hvis du lurer på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå