AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Får man med den grå papirposen med det båndet på, hvis dere skjønner.. Eller får man kun esken. Tenkte å kjøpe ei veske i gave og da ser det stiligere ut å gi bort liksom😊Anonymous poster hash: 1c736...e97
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Bestille fordi du ikke bor i nærheten av Oslo? Kan du ikke bare dra innom nermeste butikk som selger mulberry da, så kan du gi bort gaven i den posen Anonymous poster hash: 7c446...614
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Bor ikke i oslo nei, bor langt utti gokk så må uansett bestille den. Så syns jeg det ser litt mer eksklusivt ut å gi den bort i den posen, syns den er så fin med den sløyfa på. Trenger ikke å pakkes inn da.Anonymous poster hash: 1c736...e97
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Bor ikke i oslo nei, bor langt utti gokk så må uansett bestille den. Så syns jeg det ser litt mer eksklusivt ut å gi den bort i den posen, syns den er så fin med den sløyfa på. Trenger ikke å pakkes inn da.Anonymous poster hash: 1c736...e97 Skjønner. Men de fleste dyre butikker har papirpose, de pakker inn klær i silkepapir og setter på sløyfe. Noen legger også med en sjokolade Så det blir eksklusivt. Men skal den sendes følger det nok ikke med pose nei. Anonymous poster hash: 7c446...614
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #6 Skrevet 11. august 2015 Ring å spørr om du kan få det! Ja det kan jeg gjøre da😀Anonymous poster hash: 1c736...e97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå