Cr@sh Skrevet 13. september 2004 #1 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg tror jeg gir opp snart... Det er f..n ikke enkelt å kjøpe klær til minstemann når 62/68/74/80 aldri er 62/68/74/80.... Kjøpte noe body'er på H&M her om dagen. Størrelse 74 (mer enn stort nok tenke jeg... gullgutten er jo tross alt bare 3 mnd... men det jo allright at det kan brukes litt frem i tid...) ... men nei da... de var jo ikke mer enn akkurat passe! Størrelse 74 - som liksom skal være 6 - 9 mnd (er det ikke det?) Kanskje er gullgutten litt større en gjennomsnittet for en på 3 mnd - men søren ikke sååå stor... Jeg blir rar av disse størrelsene jeg... Hva skal man egentlig forholde seg til? Må jo nesten bare satse på sitt eget øye og prøve å "se seg til" hvor stort tøyet er... PS: ...og det gjelder ikke bare H&M... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 13. september 2004 #2 Del Skrevet 13. september 2004 Nei det gjelder ikke bare H&M, men de er ganske ille... Så på en strømpe bukse der da dattera mi var 6 mnd. i str. 68-74, og den var like lang som det hun var, så med mindre hun skulle brukt den som hel dress, så var den ikke passe. På Torsdag var vi å kjøpte gensere til henne på den lokale barnetøysbutikken, den ene måtte vi ha i 68 (hun er 1 år snart) og den andre i 80. Hvilken var størst; jo den i 68. Det er ikke helt forståelig! Vi kjøpte også strømpe bukse til henne der og den kjøpte vi i str. 0 og den var også ganske så stor. Ellers så kjøpte jeg body på H&M da hun var 6 mnd. i str 80 og den passet.... Fordelen er at de ikke vokser så mye 2. halvår så da kan man kjøpe klær som vil holde litt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. september 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 13. september 2004 Godt å høre at det er flere enn meg som har problemer med størrelsene... Det er veldig synd at det skal være sånn... enten det er den ene eller andre veien... Her i huset blir det heretter aldri kjøpt mindre størrelser enn 80 (så får det heller være litt stort om så skal være tilfellet...) Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå