Gjest Anne Marit Skrevet 8. juli 2002 #1 Skrevet 8. juli 2002 Jeg er så heldig å være mamma til ei lita jente. Selvfølgelig verdens herligste unge. Tiden har kommet til at vi, min samboer og jeg, kanskje burde begynne å tenke på søksken..... Problemet er bare det at min samboer har to barn fra et tidligere forhold. Han mener derfor at flere søsken ikke er nødvendig. Disse to barna bor sammen med sin mor, et godt stykke unna der vi bor. De er på besøk hos oss to helger i månden. Jeg vet at disse to er søsken med min unge, "i blodet". Men så lenge vi ikke bor sammen med dem, så sier det seg selv at søskenforholdet blir veldig difust. Jeg mener derfor at vi burde få et barn til slik at "enebarnet" får et søsken. Høres dette så forferdelig dumt ut ? :oops:
Viking Skrevet 8. juli 2002 #2 Skrevet 8. juli 2002 Hei på deg. Jeg synes ikke dette høres dumt ut. Min søster og jeg, har tilsammen fire yngre halvsøsken. En av dem bodde vi sammen med. Jeg merker at jeg har et annet forhold til henne, enn jeg har til de tre jeg bare "besøkte" annenhver helg. Så jeg mener at om din samboer ønsker flere barn, så er det bare til å sette igang. Lykke til
zebb Skrevet 17. juli 2002 #3 Skrevet 17. juli 2002 Skjønner godt at du har lyst på flere barn. De to halv-søsknene til jenta di er jo ikke så ofte på besøk... Å ha søsken som vokser opp i samme hus er noe helt annet enn å ha søsken som kommer på besøk to ganger i måneden. Du har vel heller ikke de samme følelsene ovenfor hans barn, som du har overfor ditt eget. Selv om mannen din har tre barn, har han jo bare det daglige ansvaret for ett av dem. Vanskelig å skrive noe fornuftig om dette. Men jeg synes du skal få ønske ditt oppfyllt: Å gi jenta di en søster eller bror som kommer til å vokse opp sammen. Klem fra Zebb
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2002 #4 Skrevet 18. juli 2002 hei, det kan jo være at mannen din tenker litt på økonomi oppi dette da...... det er jo selvfølgelig trist at du må "lide" under dette - men har dere snakket skikkelig sammen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå