Cinder Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Jeg har fått en stor sekk med ull av noen som mener at siden jeg er så kreativ så kan jeg sikkert bruke den til noe... Men hodet mitt er blankt. Jeg tror nok jeg må kaste meg på toving. Noen tips til hvirdan jeg kommer i gang ?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Nyklippet ull fra sauer, på denne årstiden? Anonymous poster hash: a235a...0b7
Cinder Skrevet 11. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2015 Nei, den har stått noen måneder. Er det et problem ?
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Hvis du har Husfliden eller lignende i nærheten, så kan du jo kanskje lære deg hvordan man spinner ull på rokk. Må ikke slik ull vaskes før den brukes til noe som helst?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #5 Skrevet 11. august 2015 Nei, den har stått noen måneder. Er det et problem ? Ull rett fra sauene er ferskvare, har du åpnet og luktet på ulla? Anonymous poster hash: a235a...0b7
Cinder Skrevet 11. august 2015 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2015 Ull rett fra sauene er ferskvare, har du åpnet og luktet på ulla? Anonymous poster hash: a235a...0b7 Nei det har jeg ikke .... Tror kanskje at jeg avslutter prosjektet mitt allerede før det har begynt dersom jeg har fått noe som ikke er brukandes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå