Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viser seg at jeg ikke kommer til å klare meg på bare stipend i år, men fant ikke ut av dette før etter jeg har sendt avgårde søknaden. Kan jeg bare sende inn en ny søknad? Har det noe å si?

Første søknad ble godkjent allerede samme dag, men jeg har ikke signert den. 

Anonymous poster hash: 11ba5...223
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan søke på nytt ja

Anonymous poster hash: 8e16e...bec
Skrevet

For noen år siden klarte jeg å søke om lån og stipend som deltidsstudent ved en feil (var heltidsstudent). Jeg sendte bare inn ny søknad til lånekassen uten noe problem, men det kan kanskje være lurt å ringe lånekassen for å dobbeltsjekke? Husk på at når man søker om lån og stipend såpass sent som nå så er behandlingstiden ganske lang :-/

Skrevet

For noen år siden klarte jeg å søke om lån og stipend som deltidsstudent ved en feil (var heltidsstudent). Jeg sendte bare inn ny søknad til lånekassen uten noe problem, men det kan kanskje være lurt å ringe lånekassen for å dobbeltsjekke? Husk på at når man søker om lån og stipend såpass sent som nå så er behandlingstiden ganske lang :-/

Takk folkens! Fikk litt noia, ser du. Skal ringe imårra og høre. :) 

Klarer meg så langt, så selv om det først blir utbetalt i september så går det seg til. Er heller sånn gjennom hele semesteret jeg vil slite dersom det bare blir stipend gitt. Spesielt mot eksamen, haha!

Anonymous poster hash: 11ba5...223

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...