Gå til innhold

Hvor ofte treffer du han du holder på med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager lar dere det gå før dere kontakter den dere holder på med?

Selv sender jeg snap eller melding (omtrent) hver dag. Spør gjerne om dagen har vært bra eller spør han hvordan det gikk (hvis han har gjort noe spesielt). Eller så blir det bare en natte-melding/snap. 

Men jeg lurer egentlig mest på hvor ofte det er vanlig å avtale å møtes? 1 gang i uken? Oftere? 

Anonymous poster hash: e0c74...5a1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange dager lar dere det gå før dere kontakter den dere holder på med?

Selv sender jeg snap eller melding (omtrent) hver dag. Spør gjerne om dagen har vært bra eller spør han hvordan det gikk (hvis han har gjort noe spesielt). Eller så blir det bare en natte-melding/snap.

Men jeg lurer egentlig mest på hvor ofte det er vanlig å avtale å møtes? 1 gang i uken? Oftere?

Anonymous poster hash: e0c74...5a1

Det er vel forskjellig, men jeg har datet menn som har hatt behov for kontakt hver dag (slik som du nevner) og som vil møtes ukentlig og menn som kan la det gå både 1 og 2 uker med minimalt kontakt og som ikke trenger å sees mer enn et par ganger per mnd.

Jeg foretrekker jevnlig kontakt. Føler interessen umulig kan være så høy ellers..

Anonymous poster hash: 8b61d...c96

Skrevet

Hvis man ses en gang i måneden eller lar det gå 14 dager mellom hver gang så forstår jeg ikke hvordan man blir kjent?

I startfasen syns jeg 1 gang i uka er ok, men etter 3-4 uker vil jeg gjerne ses 2 ganger i uka, eller muligens 3, kommer ann på hvor mye tid jeg har og hvor interessert jeg er. Så kan det jo bli 3-4 ganger i uka, før man er sammen hver dag.

Men sånn i startfasen varierer det veldig. 

Anonymous poster hash: 778ca...666
Skrevet

Så ofte vi kan. Gjerne 2-3 dager i uka. Har kontakt hver eneste dag. Mest sms, men av og til chat og telefon. Har datet i et års tid.

Anonymous poster hash: 7b05f...2ea

Skrevet

Høres masete ut å sende snaps mange ganger om dagen og snakke sammen hver dag og kveld.

SMSe eller snakke sammen 3-4 ganger i uka er ok, noen ganger 1 gang i uka, noen ganger ingen.
Møtes 1-3 ganger i uka er ok, noen ganger 1 gang i uka , noen ganger ingen.

Anonymous poster hash: effdf...9eb
  • Liker 1
Skrevet

Møtes 1 gang i uka omtrent, fordi han har en travel hverdag og alltid driver med noe. Jeg begynner allerede å bli litt lei, og føler for å spørre han om han i det hele tatt har tid til å date nå....

Anonymous poster hash: 971b3...c3a

Skrevet

I startfasen så vi hverandre ca 4 ganger i uka, dette endret seg drastisk etter 3 uker, da han begynte å komme over og overnatte. Syns det er viktig, at man møtes ofte, og konverserer hver dag, hvordan ellers skal man bli kjent med hverandre... Problemet, ifølge meg selvsagt, oppstår, når man skriver meldinger oftere enn man møtes. Nå som vi er sammen, ses vi hver dag, kanskje vel mye i overkant, men jeg trives, så hvorfor begrense seg.

Skrevet

Møttes for fem uker siden, og har vært sammen hver dag, med unntak av en uke da jeg var på ferie

Skrevet

Snakker sammen nesten hver dag.

Møttes for 2 år siden. I løpet av 1 mnd. åpnes alle muligheter for å se hverandre mye oftere.

Anonymous poster hash: 99cf8...299
Skrevet

Høres masete ut å sende snaps mange ganger om dagen og snakke sammen hver dag og kveld.

SMSe eller snakke sammen 3-4 ganger i uka er ok, noen ganger 1 gang i uka, noen ganger ingen.

Møtes 1-3 ganger i uka er ok, noen ganger 1 gang i uka , noen ganger ingen.

Anonymous poster hash: effdf...9eb

Enig. 

Anonymous poster hash: 279ed...7d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...