AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Slå den? http://e24.no/privat/eiendom/sjekk-bildene-18-kvadratmeter-leilighet-solgt-for-2-6-millioner/23503620 Anonymous poster hash: d0afe...2af
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Galskap Jeg er sjeleglad for at jeg ikke bor i Oslo. Her i Stavanger er prisene i ferd med å normalisere seg så det er håp for at mine barn skal få seg sin egen bolig om ikke altfor lang tid. Kan ikke tenke meg at prisene i Oslo kan fortsette denne vanvittige galoppen. Snart vil også Oslo merke ringvirkningene av den lave oljeprisen og de alvorlige følgene dette har får for hele samfunnet. Anonymous poster hash: 00b7f...6e5 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Galskap Jeg er sjeleglad for at jeg ikke bor i Oslo. Her i Stavanger er prisene i ferd med å normalisere seg så det er håp for at mine barn skal få seg sin egen bolig om ikke altfor lang tid. Kan ikke tenke meg at prisene i Oslo kan fortsette denne vanvittige galoppen. Snart vil også Oslo merke ringvirkningene av den lave oljeprisen og de alvorlige følgene dette har får for hele samfunnet. Anonymous poster hash: 00b7f...6e5 eller olje"krisen" vil sakte men sikkert ebbe ut i ingenting og boligprisene vil gå opp igjen. Anonymous poster hash: 148ba...74c 3
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 (endret) Slå den? http://e24.no/privat/eiendom/sjekk-bildene-18-kvadratmeter-leilighet-solgt-for-2-6-millioner/23503620 Anonymous poster hash: d0afe...2af Skal vi se... velkommen til Oslo! Boligmarkedet er hett og prisene er gale. Men ja, det er sykt mye penger for 18 kvadratmeter. Ville aldri gitt så mye for å bo så trangt, men noen må bare bo i sentrum og da er de villig til å betale for å bo sentralt, for dem så er det viktig å bo midt i gryta av Oslo. Endret 11. august 2015 av Steve Rogers
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 11. august 2015 #5 Skrevet 11. august 2015 eller olje"krisen" vil sakte men sikkert ebbe ut i ingenting og boligprisene vil gå opp igjen. Anonymous poster hash: 148ba...74c Dette er nok det jeg har mer troen på, at boligprisene roer seg litt ned men at det etterhvert vil fortsette å stige. Oslo er i vekst, og det bygges alt for lite her. Dette fører til at markedet er brennheit om dagen.
Anglofil Skrevet 11. august 2015 #6 Skrevet 11. august 2015 Dette er nok det jeg har mer troen på, at boligprisene roer seg litt ned men at det etterhvert vil fortsette å stige. Oslo er i vekst, og det bygges alt for lite her. Dette fører til at markedet er brennheit om dagen. Enig med deg. Så lenge det ikke bygges nok tviler jeg på at vi får et krakk med det første. Samtidig: det går an å finne noe i Oslo, men man kan nødvendigvis ikke regne med Oslo-gryta. Personlig kunne jeg ikke tenkt meg å bo der uansett, så vi valgte heller et sted med nærhet til marka på østkanten. Ikke for det, merker at presset har også kommet i utkanten av Oslo også, merket det veldig godt da jeg solgte i mai. Mvh Yvonne
tussi84 Skrevet 11. august 2015 #7 Skrevet 11. august 2015 Jeg hadde ikke gitt 2, 4 mill for en 3 roms engang. Heldigvis får man tak i 3 roms leiligheter her til under 2 mill de fleste steder ca 1 t unna oslo. Oslo prisene er horrible.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #8 Skrevet 11. august 2015 Jeg betalte nylig 50 000 per kvm i Oslo og blir alltid glad når jeg leser om folk som betalte mer, selv om de selvsagt kjøper med langt mer attraktiv beliggenhet. 😉Anonymous poster hash: ce2d6...618
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #9 Skrevet 11. august 2015 Dette er nok det jeg har mer troen på, at boligprisene roer seg litt ned men at det etterhvert vil fortsette å stige. Oslo er i vekst, og det bygges alt for lite her. Dette fører til at markedet er brennheit om dagen. Prisene har løpt fra nordmenns inntektsvekst i mange år. Man kan ikke finansiere prisøkning med gjeld i all evighet. Vi skal langt ned før det snur, ihvertfall i Stavanger, der har det stoppet helt opp, sjekk antall boliger til salgs på finn. Søk evt, på "NY pris". Anonymous poster hash: eabfd...d06 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #10 Skrevet 11. august 2015 Prisene har løpt fra nordmenns inntektsvekst i mange år. Man kan ikke finansiere prisøkning med gjeld i all evighet. Vi skal langt ned før det snur, ihvertfall i Stavanger, der har det stoppet helt opp, sjekk antall boliger til salgs på finn. Søk evt, på "NY pris". Anonymous poster hash: eabfd...d06 Kan du detaljere hva du baserer påstanden om at "vi skal langt ned før det snur" på? Hvor langt mener du markedet skal ned, og hva baserer du de prediksjonene på? Spør fordi du snakker noe helt annet enn en korrigering og utflating, du snakker om et crack i boligmarkdet, og da gjerne kombinert med enten skyhøy rente og uforsvanlig høy belåningsgrad, eller om høy arbeidsledighet. Den arbeidsledigheten vi har i dag er ikke høy, ikke engang i Rogaland. Anonymous poster hash: 6d0f2...c93 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #11 Skrevet 11. august 2015 Kan du detaljere hva du baserer påstanden om at "vi skal langt ned før det snur" på? Hvor langt mener du markedet skal ned, og hva baserer du de prediksjonene på? Spør fordi du snakker noe helt annet enn en korrigering og utflating, du snakker om et crack i boligmarkdet, og da gjerne kombinert med enten skyhøy rente og uforsvanlig høy belåningsgrad, eller om høy arbeidsledighet. Den arbeidsledigheten vi har i dag er ikke høy, ikke engang i Rogaland. Anonymous poster hash: 6d0f2...c93 I Rogaland ligger det flere boliger til salgs enn noengang. Det er to år siden toppen, nedgangen er hittil 6%. Hvor langt ned man skal vet selvsagt ingen. Men når tilbudet til de grader overstiger etterspørselen så trenger man ikke være rakrttforsker for å skjønne at prisene skal videre nedover? Anonymous poster hash: eabfd...d06
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #12 Skrevet 11. august 2015 *RAKETTFORSKER Anonymous poster hash: eabfd...d06
daemonia Skrevet 11. august 2015 #13 Skrevet 11. august 2015 Folk har for mye penger og for lite å bruke dem på tydeligvis...
The Kitten Skrevet 12. august 2015 #15 Skrevet 12. august 2015 Nå føler jeg at leiligheten min var superbillig. Betalte 1, 770 for 53 kvadrat (65 inkludert balkong) i Bergen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå